De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #16  
Old 31-05-2003, 11:56
Eric Dupain Eric Dupain is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: May 2003
Location: Heers
Posts: 166
Neen hoor Redje, maar Joost blijkbaar wel ...

Maar , hij heeft ergens een riant buitenverblijf in een riante villawijk ... lol
Reply With Quote
  #17  
Old 31-05-2003, 12:40
Werner333's Avatar
Werner333 Werner333 is offline
Captain Paddock
 
Join Date: May 2001
Location: St. Kat. Waver
Posts: 5,490
__________________

WWW.WERNER333.COM
Reply With Quote
  #18  
Old 02-06-2003, 16:42
Pyle's Avatar
Pyle Pyle is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: May 2003
Location: Londerzeel
Posts: 42
F1 op Canvas
Voor Stefan Lammens bestaat er maar 1 piloot: M. Schumacher en het valt serieus op hoor!

Om maar te zwijgen over zijn commentaar, ik word er gewoon ambetant van. Hij zit soms piloten af te breken omdat... ja waarom? omdat hij ze niet kan uitstaan? En Saelens die durft presies niks verkeerd woord zeggen... moest hem ooit eens in F1 geraken.... ah ja en enthousiasme van de commentator kan een race ook boeiender maken. Kijk maar eens naar ITV

Nee hoor, geef mij maar F1 op LaDeux en als ik ITV zou hebben op de kabel dan zou F1 kijken op ITV.
Zelf Beart & Verellen van kanaal2 (waar ik ook op gezaagd heb) gaven veel beter commentaar dan op de VRT.
Reply With Quote
  #19  
Old 02-06-2003, 16:51
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Dec 2001
Location: Keerbergen
Posts: 2,963
Quote:
Originally posted by Obi-Jan
't Is natuurlijk vroeg dag en het duo Vigneron-Thys is zeer op elkaar ingespeeld, dus ik maak me geen zorgen. Dat komt wel voor elkaar.
Bedoel je niet Vigneron - Tassin?
Reply With Quote
  #20  
Old 02-06-2003, 17:25
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: May 2001
Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
Posts: 4,889
Quote:
Originally posted by Pyle
F1 op Canvas
Voor Stefan Lammens bestaat er maar 1 piloot: M. Schumacher en het valt serieus op hoor!

Om maar te zwijgen over zijn commentaar, ik word er gewoon ambetant van. Hij zit soms piloten af te breken omdat... ja waarom? omdat hij ze niet kan uitstaan? En Saelens die durft presies niks verkeerd woord zeggen... moest hem ooit eens in F1 geraken.... ah ja en enthousiasme van de commentator kan een race ook boeiender maken. Kijk maar eens naar ITV

Nee hoor, geef mij maar F1 op LaDeux en als ik ITV zou hebben op de kabel dan zou F1 kijken op ITV.
Zelf Beart & Verellen van kanaal2 (waar ik ook op gezaagd heb) gaven veel beter commentaar dan op de VRT.
Saelens ? Goossens bedoel je. LaDeux is idd nog altijd beter, maar Stefaan Lammens is er toch al een flink pak op vooruitgegaan in vergelijking met vorig jaar. En Goossens biedt best wel een meerwaarde. En al dat Frans begint mijn keel uit te hangen
Die 'Nieuwsblad'-journalist (denk ik) van enkele weken terug vond ik wel enorm goed. Die mag best wel eens terugkomen.
__________________
ah. daar zit die reply-knop dus.

Last edited by airco; 02-06-2003 at 18:03.
Reply With Quote
  #21  
Old 02-06-2003, 17:42
redje's Avatar
redje redje is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Oct 2002
Location: Wezemaal
Posts: 1,382
Saelens en Vermesch geven alleen commentaar als Marc nie kan.
En Lammens maakt inderdaad progressie, al een geluk. En die info van Goossens is soms zeer handig, omda men t zelf nie ziet.
Reply With Quote
  #22  
Old 02-06-2003, 18:49
Eric Dupain Eric Dupain is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: May 2003
Location: Heers
Posts: 166
Pyle, mag ik toch effe subtiel opmerken dat niet David Saelens maar wel Marc Goossens co-commentator was in Monaco ?

Iedereen heeft een vrije mening, hetgeen ik respecteer maar ... de beste stuurlui staan zoals steeds aan wal en het gras is altijd groener bij de buurman.

Toch nog effe iets zeggen over de collega's. Je zegt dat Peter en Filip ook nogal zaagden ... tja, ... sorry, daar ben ik het ook niet mee eens. Peter en Filip deden het vroeger ook goed.

Iedereen heeft zijn eigen stijl, zijn eigen manier om dingen aan elkaar te praten. Vergeet één ding niet. Zowel ter plaatse op het GP als in Brussel ( als we vanuit Brussel commentaar geven) moeten we ons altijd baseren op één en hetzelfde scherm, ... het beeld dat jullie ook te zien krijgen.

Last edited by Eric Dupain; 02-06-2003 at 18:57.
Reply With Quote
  #23  
Old 02-06-2003, 18:55
redje's Avatar
redje redje is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Oct 2002
Location: Wezemaal
Posts: 1,382
Quote:
Originally posted by Eric Dupain
de beste stuurlui staan zoals steeds aan wal.
Da heb ik dus elke race voor, ik zet constant zelf commentaar te geven en mn moeder wordt daar horendul van. Ik doe da gewoon omda de commentators de verhalen vertellen voor de niet F1-kenners en wa minder op de race focussen.
Reply With Quote
  #24  
Old 02-06-2003, 18:57
NGT Racing's Avatar
NGT Racing NGT Racing is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2003
Location: Grimbergen
Posts: 297
Ik apprecieer de analyses van Marc meer dan die van Tassin,
als Marc onder de indruk is van de wegligging van een wagen,
kan je er vanuit gaan dat die wagen een indrukwekkende ophanging heeft, je hoort het gewoon in de stem van een man met ervaring.
het enthousiasme bij de zuidbelgische collega's ligt wat hoger en dat werkt aanstekelijk.
Reply With Quote
  #25  
Old 02-06-2003, 18:59
redje's Avatar
redje redje is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Oct 2002
Location: Wezemaal
Posts: 1,382
Quote:
Originally posted by FLAT6

het enthousiasme bij de zuidbelgische collega's ligt wat hoger en dat werkt aanstekelijk.
Hopelijk wordt da bij de vrt me de tijd ook zo.
Reply With Quote
  #26  
Old 02-06-2003, 19:24
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Allez, 'k zal mijn gedacht ook eens ventileren zie

Ik keek, ten tijde van Murray Walker, nog naar BBC, hij was een entertainer 1 klas, en zijn enthoesiasme en liefde voor de sport primeerde boven de technische kennis die hij had van de F-1. Toen ITV met het contract en Walker lopen ging, bleef er of K2 of La2 over. Heb een tijdje naar K2 gekeken en kreeg het op mijn heupen van hun Schumi voorliefde en gebrek aan entertainment gehalte en liefde voor de sport. Getuige de nogal droge en stijve berichtgeving. Dus dan maar mijn Fransch aangescherpt en La Deux geprobeerd. En zij genieten tot nader order, voor mij, nog steeds de voorkeur.

Toen kwam Canvas op de proppen. Wel, als je sport verslaggeving, in het algemeen en F-1 verslaggeving, in het bijzonder, wil doen, wel dan moet je ter plaatse zijn. Het feit dat dit veel minder gebeurd bij VRT dan bij RTBF heeft met keuzes - spreek met liefde en passie voor de autosport - te maken. In Wallonie leeft autosport bij een veel groter publiek dan in Vlaanderen - iets wat wellicht ook historische achtergronden heeft. enz. And that simply shows tijdens de uitzendingen.

Ik wil verslaggevers die de koers op een leuke, gepassioneerde, maar objectieve manier presenteren - d'er mag al eens iets mis zijn, who cares! Iets wat in Vlaanderen nog moet ontdekt worden. Heeft niets met stuurlui en wallen te maken. Ik ben kijker - en dus klant - en ik heb de vinger aan de afstandsbediening. Maak het beter en ik blijf misschien hangen.

just my 2 cents.

Last edited by Guido; 02-06-2003 at 19:27.
Reply With Quote
  #27  
Old 02-06-2003, 19:24
Oneliner's Avatar
Oneliner Oneliner is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Antwerpen
Posts: 3,670
Mja, al bij al vind ik de VRT'ers steeds beter worden. Nu durft Marc er zo ook eens tussen te komen, dat ontbrak er in het begin wel een beetje aan.

En zoals FLAT6 zegt, als Marc zegt dat die auto onderstuur, overstuur, of gewoon miniem veel tijd verliest, heeft hij het gezien. Dusja, het evolueert wel vind ik.

Dus Keep up the good work, OOK IN DE NIET-EUROPESE GP's
__________________
Reply With Quote
  #28  
Old 02-06-2003, 19:33
Eric Dupain Eric Dupain is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: May 2003
Location: Heers
Posts: 166
Huudo, bedankt voor je reactie die eerlijk en recht voor de raap is. Het is evenwel unfair ons nu al te vergelijken met ITV of La Deux, zenders die meer dan 10 jaar rechtenhouder zijn in de F1. Vergeet niet dat wij slechts anderhalf jaar bezig zijn en dat we niet enkel met F1 bezig zijn maar ook met tennis, voetbal, wielrennen. We kunnen ons niet enkel focussen op autosport, hoe graag we dat misschien ook wel zouden willen.

Klant is inderdaad koning, en daarom brengen we vanaf dit jaar reportages ivm de formule 1. Zo hadden we dit jaar al een exclusief gesprek met Jos Verstappen en vorige week nog met Fernando Alonso. We brachten reportages van Toyota, Bar Honda, Sauber ... Daarnaast brengen we vanaf dit jaar ook Belcar. Zie je wel , klant is koning ... wij werken er hard aan voor jullie als kijker !
Reply With Quote
  #29  
Old 02-06-2003, 19:39
NGT Racing's Avatar
NGT Racing NGT Racing is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2003
Location: Grimbergen
Posts: 297
Go Eric,

hint : bij de RTBF geven ze steeds een reportage van de Porsche Supercup die voor de F1 rijdt.
Ik beloof plechtig van niet meer te zappen als jullie dat ook coveren ;-)
Reply With Quote
  #30  
Old 02-06-2003, 19:44
Werner333's Avatar
Werner333 Werner333 is offline
Captain Paddock
 
Join Date: May 2001
Location: St. Kat. Waver
Posts: 5,490
Quote:
Originally posted by FLAT6
hint : bij de RTBF geven ze steeds een reportage van de Porsche Supercup die voor de F1 rijdt.
Ik beloof plechtig van niet meer te zappen als jullie dat ook coveren.
PLease noooooooooooooooooooooooo.
__________________

WWW.WERNER333.COM
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 00:40.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.