De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > BSOT/ Belcar Sprint & Belcar Sprint Historic
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #31  
Old 01-04-2003, 22:25
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jul 2001
Location: Everywhere
Posts: 4,300
Op die plaats hoogstwaarschijnlijk bescherming van de benzine-tank denk ik...
Reply With Quote
  #32  
Old 02-04-2003, 07:10
Driesco Driesco is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Nov 2001
Posts: 2,158
Heb die ook zien zitten, ze stonden trouwens bij ons in de box. Volgens mijn bescheiden mening was dat de plaats voor het reservewiel van een Sierra Cosworth waas ze nu een schoon plaatje rondgezet hebben.

Die wagen is 15 jaar oud hebben ze mij dit weekend verteld. Snelste tijd dit weekend 2.22.00
Die mannen amuseren zich kostelijk.
Reply With Quote
  #33  
Old 25-04-2003, 22:17
Supra's Avatar
Supra Supra is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2003
Location: Maasmechelen
Posts: 544
Quote:
Originally posted by Driesco
Heb die ook zien zitten, ze stonden trouwens bij ons in de box. Volgens mijn bescheiden mening was dat de plaats voor het reservewiel van een Sierra Cosworth waas ze nu een schoon plaatje rondgezet hebben.

Die wagen is 15 jaar oud hebben ze mij dit weekend verteld. Snelste tijd dit weekend 2.22.00
Die mannen amuseren zich kostelijk.
daarvoor dient de touring cup. u amuseren met een goedkope wagen. als je auto's wilt zien die een tijd draaien onder de 1.40 dan moet je belcar gaan kijken.touringcup is en blijft plezierig voor amatuers die weinig geld of tijd hebben .
Reply With Quote
  #34  
Old 26-04-2003, 08:46
Megane Megane is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2002
Location: ergens in de Kempen
Posts: 660
Quote:
Originally posted by Supra
daarvoor dient de touring cup. u amuseren met een goedkope wagen. als je auto's wilt zien die een tijd draaien onder de 1.40 dan moet je belcar gaan kijken.touringcup is en blijft plezierig voor amatuers die weinig geld of tijd hebben .
Weinig geld?
Weet U hoeveel de inschrijving is voor 6 koersen, en wat de respons is van de organisatie. ( geen reclame campagne, geen pers, geen vrijkaarten)
Als hieraan iets zou gedaan worden was de touring-cup de mooiste autosport reeks, in de TC rijdt ge meer dan in de Belcar op 1 dag(1 uur training + 4 uur koers)
Dat is de grootste reden dat er dit jaar 20 auto's minder zijn.

En dan die 95dBa regel, dit week-end mag het 295dba zijn van donderdag tot zondag avond.
De touring-cup is van zondagmorgen 11.00h tot 18.00h.

Megane
PS.Supra reijdt gij in die Supra?
Reply With Quote
  #35  
Old 26-04-2003, 13:23
Supra's Avatar
Supra Supra is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2003
Location: Maasmechelen
Posts: 544
Quote:
Originally posted by Megane
Weinig geld?
Weet U hoeveel de inschrijving is voor 6 koersen, en wat de respons is van de organisatie. ( geen reclame campagne, geen pers, geen vrijkaarten)
Als hieraan iets zou gedaan worden was de touring-cup de mooiste autosport reeks, in de TC rijdt ge meer dan in de Belcar op 1 dag(1 uur training + 4 uur koers)
Dat is de grootste reden dat er dit jaar 20 auto's minder zijn.

En dan die 95dBa regel, dit week-end mag het 295dba zijn van donderdag tot zondag avond.
De touring-cup is van zondagmorgen 11.00h tot 18.00h.

Megane
PS.Supra reijdt gij in die Supra?
voor ons (dexters racing) is het een mooie formule: je bent 1 dag weg, je hoeft geen auto van 18 miljoen te hebben om mee te kunnen. en megane: ik rijd niet maar mijn vader wel.
Reply With Quote
  #36  
Old 01-05-2003, 01:20
Baron's Avatar
Baron Baron is offline
Touring car racing !!!!!
 
Join Date: Apr 2003
Location: TONGEREN
Posts: 1,087
Thumbs down

daarvoor dient de touring cup. u amuseren met een goedkope wagen. als je auto's wilt zien die een tijd draaien onder de 1.40 dan moet je belcar gaan kijken.touringcup is en blijft plezierig voor amatuers die weinig geld of tijd hebben . [/QUOTE]

Sorry hoor, maar nu sla je de bal toch volledig mis. Heb je al eens gezien hoe hoog het inschrijvingsgeld ligt voor de Touring Cup. Daartegenover staat er absoluut niets : geen promotie vanwege de organisatie, geen aandacht van de pers, geen bekendheid bij het grote publiek, kortom nogaballen!!!!!!!!!
Van 1993 tot 1996 heb ik, als 100 % amateur, met een kleine Toyota Starlet deelgenomen aan de TC. Leuke tijden beleefd,
maar ik heb ook de evolutie meegemaakt hoe de TC steeds professioneler en duurder werd. Voor de echte, weinig kapitaalkrachtige, amateurs bleef er op het laatste nog slechts 1 optie : Opkrassen!
Het succes van Belcar (eerst BBL Cup en daarna Carglass Cup) en Touring Cup is prachtig. Maar staat er bij de organisatie in Zolder iemand bij stil dat de echte amateurs die indertijd met hun inzet en enthousiasme deze wedstrijden groot gemaakt hebben, intussen allemaal verdwenen zijn?
Voor de echte amateurs blijft er op dit ogenblik in België niets meer over, omdat alles te duur geworden is. Getuige daarvan het magere startveld van de eerste TC-wedstrijd in 2003.
Reply With Quote
  #37  
Old 01-05-2003, 20:44
Megane Megane is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2002
Location: ergens in de Kempen
Posts: 660
Quote:
Originally posted by Baron
daarvoor dient de touring cup. u amuseren met een goedkope wagen. als je auto's wilt zien die een tijd draaien onder de 1.40 dan moet je belcar gaan kijken.touringcup is en blijft plezierig voor amatuers die weinig geld of tijd hebben .


Sorry hoor, maar nu sla je de bal toch volledig mis. Heb je al eens gezien hoe hoog het inschrijvingsgeld ligt voor de Touring Cup. Daartegenover staat er absoluut niets : geen promotie vanwege de organisatie, geen aandacht van de pers, geen bekendheid bij het grote publiek, kortom nogaballen!!!!!!!!!
Van 1993 tot 1996 heb ik, als 100 % amateur, met een kleine Toyota Starlet deelgenomen aan de TC. Leuke tijden beleefd,
maar ik heb ook de evolutie meegemaakt hoe de TC steeds professioneler en duurder werd. Voor de echte, weinig kapitaalkrachtige, amateurs bleef er op het laatste nog slechts 1 optie : Opkrassen!
Het succes van Belcar (eerst BBL Cup en daarna Carglass Cup) en Touring Cup is prachtig. Maar staat er bij de organisatie in Zolder iemand bij stil dat de echte amateurs die indertijd met hun inzet en enthousiasme deze wedstrijden groot gemaakt hebben, intussen allemaal verdwenen zijn?
Voor de echte amateurs blijft er op dit ogenblik in België niets meer over, omdat alles te duur geworden is. Getuige daarvan het magere startveld van de eerste TC-wedstrijd in 2003.
[/QUOTE]

Heel juist baron dat heb ik hier ook al gezegt.
Reply With Quote
  #38  
Old 07-05-2003, 17:38
Supra's Avatar
Supra Supra is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2003
Location: Maasmechelen
Posts: 544
akoord, autosport is duur ma voor touringcup heb je in ieder geval toch geen super wagen te hebben of zit ik daar ook al fout ????
__________________
Reply With Quote
  #39  
Old 07-05-2003, 20:23
Megane Megane is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2002
Location: ergens in de Kempen
Posts: 660
Quote:
Originally posted by Supra
akoord, autosport is duur ma voor touringcup heb je in ieder geval toch geen super wagen te hebben of zit ik daar ook al fout ????
In het verleden was de SUPRA niet super maar heeft toch geen resultaten gereden als ik mij niet vergis. Dus in de touring-cup is er toch wel een goed autoke nodig.
Reply With Quote
  #40  
Old 11-05-2003, 19:40
Supra's Avatar
Supra Supra is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2003
Location: Maasmechelen
Posts: 544
megane , rij jij tourincup
__________________
Reply With Quote
  #41  
Old 11-05-2003, 20:14
Megane Megane is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2002
Location: ergens in de Kempen
Posts: 660
Quote:
Originally posted by Supra
megane , rij jij tourincup
Ja, maar dit jaar waarschijnlijk een sabat jaar.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 18:23.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.