De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > BSOT/ Belcar Sprint & Belcar Sprint Historic
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #16  
Old 31-03-2003, 19:54
Bart's Avatar
Bart Bart is offline
-... .- .-. -
 
Join Date: Nov 2001
Location: Wilrijk (A'pen)
Posts: 1,414
Inderdaad proficiat Dries en Chris !!

Weet er iemand een volledige uitslag online staan??
Reply With Quote
  #17  
Old 31-03-2003, 20:10
Bart.Vandecavey's Avatar
Bart.Vandecavey Bart.Vandecavey is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: May 2001
Location: Knokke-Heist
Posts: 3,806
Proficiat Dries en Chris!

Driesco als je zo voort doet zullen ze nog een serieuze kluif aan u hebben in de Mini-cup!

Maar steek die beker wel best in de grond dat hij een beetje groeit!
__________________
WRC-prono 2009 kampioen
Reply With Quote
  #18  
Old 31-03-2003, 20:37
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Voor de liefhebber, er staan weer wat foto's op http://crash.to/zandbak
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #19  
Old 31-03-2003, 21:00
R@ce@holiC's Avatar
R@ce@holiC R@ce@holiC is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2002
Location: Hasselt
Posts: 1,525
Een verslag van de Touring en sprinterscup races is nu terug te vinden op misteryracing.com

Klik HIER
Reply With Quote
  #20  
Old 31-03-2003, 21:02
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Nov 2001
Location: Antwerpen
Posts: 1,551
Quote:
Originally posted by Bart.Vandecavey
Proficiat Dries en Chris!

Driesco als je zo voort doet zullen ze nog een serieuze kluif aan u hebben in de Mini-cup!

Maar steek die beker wel best in de grond dat hij een beetje groeit!
Reply With Quote
  #21  
Old 31-03-2003, 22:10
vertigo's Avatar
vertigo vertigo is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2003
Location: heusden zolder
Posts: 439
de touring cup had toch ook wat leuks te bieden vooral naar het einde toe.
Zo was er de spin van de 1st motorsport porsche en enkele rondes later ging die zelfde porsche spectaculair in de banden in de Bianchibocht. En zelfs even kwam de 1ste plaats van de gebroeders wouters in gevaar doordat koen in de bianchi zijn bocht een stuk te wijt nam
__________________
Reply With Quote
  #22  
Old 31-03-2003, 22:19
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally posted by ICEMAN
Zo een saaie wedstrijd was het toch niet. Zeker niet rond de klok van half 5 toen de Porsche van FIRST MOTORSPORT bij ons hard in de banden ging! En ongeveer een half uurke voor t einde ging ook de ex-Geerinckx Porsche van de gebroeders Wauters in de fout! Stijl raceke!
Dus het wordt pas leuk als er ongelukken zijn?????????????
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #23  
Old 31-03-2003, 22:58
Autosport.be's Avatar
Autosport.be Autosport.be is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Aug 2002
Location: Wetteren, Belgium
Posts: 203
Quote:
Originally posted by Marshal
Dus het wordt pas leuk als er ongelukken zijn?????????????
Ik wou net dezelfde reactie posten. Het is bedroevend te moeten vaststellen dat het gros van de zogezegde "autosportfanaten" enkel komen kijken voor de crashes.
Reply With Quote
  #24  
Old 01-04-2003, 00:32
Driesco Driesco is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Nov 2001
Posts: 2,158
Inderdaad vrij triestige vaststelling. Net als tijdens de 24H ging er voor mijn neus weer ene zwaar uit ( rode First Porsche ) en ik kan u verzekeren dat je het als piloot dan ook enkele seconden koud krijgt in de wagen. Fout of niet doet niets terzake, als je enkel naar de races komt om ongelukken te zien dan ga je beter naar de rallycross.
Echte circuitliefhebbers komen voor de inhaalmaneuvers, de sound ( alhoewel TC ? ) en de wagens. Droevig is ook te moeten lezen op het gastenboek van de marchalls, " hopelijk kunnen we rekenen op veel craches dit seizoen". Nu ga ik er echt alles aan doen om het dat plezier nu ne keer nie te gunnen sé.

pompierke
Comments: Hey iedereen,
't is lang genoeg geweest, laat ons er een fijn en crashvol jaar van maken. En vooral jullie goed humeur meebrengen en voor de rest genieten mensen.
Tot zondag
pompierke

Dat was de letterlijke tekst. Gewoonweg verwerpelijk voor dan nog het ploeghoofd van de marchalls
Reply With Quote
  #25  
Old 01-04-2003, 01:21
yannick88's Avatar
yannick88 yannick88 is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jul 2002
Location: Zolder
Posts: 326
Proficiat aan Dries en Chris van het het ganse JP Racing Team
__________________
yannick racing
Reply With Quote
  #26  
Old 01-04-2003, 18:50
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Nov 2001
Location: Antwerpen
Posts: 1,551
Quote:
Originally posted by Driesco
Inderdaad vrij triestige vaststelling. Net als tijdens de 24H ging er voor mijn neus weer ene zwaar uit ( rode First Porsche ) en ik kan u verzekeren dat je het als piloot dan ook enkele seconden koud krijgt in de wagen. Fout of niet doet niets terzake, als je enkel naar de races komt om ongelukken te zien dan ga je beter naar de rallycross.
Echte circuitliefhebbers komen voor de inhaalmaneuvers, de sound ( alhoewel TC ? ) en de wagens.
En de bekers eh

Quote:
Droevig is ook te moeten lezen op het gastenboek van de marchalls, " hopelijk kunnen we rekenen op veel craches dit seizoen". Nu ga ik er echt alles aan doen om het dat plezier nu ne keer nie te gunnen sé.

pompierke
Comments: Hey iedereen,
't is lang genoeg geweest, laat ons er een fijn en crashvol jaar van maken. En vooral jullie goed humeur meebrengen en voor de rest genieten mensen.
Tot zondag
pompierke

Dat was de letterlijke tekst. Gewoonweg verwerpelijk voor dan nog het ploeghoofd van de marchalls
Ik kan me wel voorstellen dat er veel zijn die enkel voor dat komen kijken, tja, blijkbaar beseffen die dan ook niet dat er wel eens mensen achter het stuur zitten.
'k weet niet hoe dat gaat bij marschall's, maar hebben die ook geen licentie nodig of zo? afpakken zou ik zeggen.
Reply With Quote
  #27  
Old 01-04-2003, 18:56
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally posted by Driesco
Droevig is ook te moeten lezen op het gastenboek van de marchalls, " hopelijk kunnen we rekenen op veel craches dit seizoen". Nu ga ik er echt alles aan doen om het dat plezier nu ne keer nie te gunnen sé.

Iedereen heeft recht op zijn mening, wat niet wil zeggen iemands mening geldt voor de rest. Daarnaast kan ik je verzekeren dat "crashvol" op meerdere manieren is uit te leggen................

Laat ik het zo stellen, zware ongelukken met schade of nog erger met letsel wordt hier dus zeer zeker niet mee bedoeld. Wat wel, de mooie schuiver in de grindbak zonder verdere gevolgen e.d.

Om iemand te veroordelen op een krabbeltje in het gastenboek gaat me wat ver, weet gelukkig dat de persoon het in kwestie anders bedoeld. Die maakt tijdens zijn werk al genoeg ellende mee door snelheidsmaniaken.............

Als ik iemand moet veroordelen om zijn posting op een forum, dan weet ik ook nog wel wat leuke postings van ene Dries H.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.

Last edited by Mark; 01-04-2003 at 18:58.
Reply With Quote
  #28  
Old 01-04-2003, 21:48
Driesco Driesco is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Nov 2001
Posts: 2,158
I think I understand you Marchall . Neen, was niet echt slecht bedoeld maar ik denk dat je me begrijpt. Ik ken Eric en Rudy ook heel goed en gelukkig zijn er nog Marchalls die het goed menen maar soms hoor je zo van die commentaren ; het was een triestige koers, er is er genen enen afgegaan. Ze zouden beter zeggen,; mooie race, heb je die inhaalmanouvers gezien.

Neen, zeker geen steen naar de Marchalls op Zolder maar enkelen staan daar echt voor de ongelukken en niet voor de race. Ik denk dat je dat kan beamen Marchall.

Einde discussie
Reply With Quote
  #29  
Old 01-04-2003, 22:12
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally posted by Driesco
Ik denk dat je dat kan beamen Marchall.

Einde discussie

Volledig mee eens, er zitten zeer zeker ramptoeristen tussen......meestal geen blijvers overigens.

Nu weer slap ouwe nelen over de Touring Cup. Er rijden twee van die ouwe Ford Sierra's mee en daarbij is me iets opgevallen.

Aan de achterzijde, onderkant midden zie ik een soort metalen kist zitten......enig idee wat dat is? Zal toch niet de tank zijn...........
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #30  
Old 01-04-2003, 22:15
Werner333's Avatar
Werner333 Werner333 is offline
Captain Paddock
 
Join Date: May 2001
Location: St. Kat. Waver
Posts: 5,490
Ik dacht aan een primitieve vorm van een diffuser?
__________________

WWW.WERNER333.COM
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 00:36.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.