De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rating: Thread Rating: 9 votes, 5.00 average.
  #16  
Old 24-11-2010, 12:03
GT2-R's Avatar
GT2-R GT2-R is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2005
Location: Heusden-Zolder
Posts: 1,345
Quote:
Originally Posted by NetForce84 View Post
Na Chad Racing nu ook blijkbaar bij ProSpeed uitverkoop
Roundup Racing heeft toch al laten uitschijnen dat ze terug willen zijn op de Belgische circuits. Ik vermoed dat ze dus graag opnieuw in Belcar aan de start willen verschijnen. Anyway, het team/wagen is een groot vraagteken voor mij .
__________________
Reply With Quote
  #17  
Old 24-11-2010, 19:51
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by NetForce84 View Post
Als ik het zo lees, de Chad ferrari's te koop, de ProSpeed porsches te koop ...?
Zet Prospeed niet elk jaar zijn vloot te koop? En beginnen ze volgens mij zowat elk jaar met verse wagens.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #18  
Old 24-11-2010, 19:56
Niels Niels is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Nov 2010
Location: Leefdaal
Posts: 705
Quote:
Originally Posted by NetForce84 View Post
Als ik het zo lees, de Chad ferrari's te koop, de ProSpeed porsches te koop ...
Hoe zal de GT3 klasse er dan uitzien in de Belcar in 2011?
Gelukkig komt KRK op de proppen met de Mercedes SLS AMG GT3.
Hopelijk WRT terug met de Audi's R8.
Misschien opnieuw één (of meerdere) lambo's?
In de aankondiging van CHAD staat als reden:" With new cars arriving for the 2011 season, Chad Racing offers for sale: "
Dus als het is om oude wagens te vervangen door nieuwe, dan is er geen probleem, denk idem bij Prospeed.
Reply With Quote
  #19  
Old 25-11-2010, 00:14
NetForce84's Avatar
NetForce84 NetForce84 is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2010
Location: Sint Martens Lierde
Posts: 825
Quote:
Originally Posted by Niels View Post
In de aankondiging van CHAD staat als reden:" With new cars arriving for the 2011 season, Chad Racing offers for sale: "
Dus als het is om oude wagens te vervangen door nieuwe, dan is er geen probleem, denk idem bij Prospeed.
Ben wel nieuwsgierig te zien om welke nieuwe wagens het gaat. Hopelijk zien we deze ook hier in België aan het werk.
Reply With Quote
  #20  
Old 25-11-2010, 10:25
fenixracing's Avatar
fenixracing fenixracing is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2007
Location: tessenderlo
Posts: 396
Quote:
Originally Posted by GT2-R View Post
Roundup Racing heeft toch al laten uitschijnen dat ze terug willen zijn op de Belgische circuits. Ik vermoed dat ze dus graag opnieuw in Belcar aan de start willen verschijnen. Anyway, het team/wagen is een groot vraagteken voor mij .
Ik ken de verantwoordelijke van round up vrij goed,en ik kan bevestigen dat round up zeker er bij zal zijn volgend seizoen. Meer zelfs als alles goed gaat gaan ze hun sponserschap zelfs uitbreiden.Wie wat en hoe mag ik helaas niet zeggen. sorry
Reply With Quote
  #21  
Old 25-11-2010, 13:12
S. Claeys S. Claeys is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2004
Location: Geraardsbergen
Posts: 657
Quote:
Originally Posted by Pascal View Post
Met welke banden gaat de Belcar volgend jaar rijden ? Als ze de banden vrij laten, hebben ze meer succes hebben.

Wat er de laatste race ( de 10 uur ) gebeurde, is voor sommige teams een rechtszaak waardig. Gelukkig voor de organistatie ging het, gelukkig, niet over de topteams maar over "kleinere teams". Een pure schande.

C U
Juist Pascal, die Michelin banden waren 10 sec trager dan die Dunlops.
Het zager erook niet echt regenbanden uit, monsoons waren beter geweest tijdens de 10 uren, amaai ni.
__________________
SimRacer by Nature
www.iRacing.com


Reply With Quote
  #22  
Old 25-11-2010, 19:37
GT2-R's Avatar
GT2-R GT2-R is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2005
Location: Heusden-Zolder
Posts: 1,345
Quote:
Originally Posted by fenixracing View Post
Ik ken de verantwoordelijke van round up vrij goed,en ik kan bevestigen dat round up zeker er bij zal zijn volgend seizoen. Meer zelfs als alles goed gaat gaan ze hun sponserschap zelfs uitbreiden.Wie wat en hoe mag ik helaas niet zeggen. sorry
Dat is op zich al goed nieuws! De concrete details krijgen we later dan wel te horen .
__________________
Reply With Quote
  #23  
Old 25-11-2010, 20:53
Pascal Pascal is offline
A4993
 
Join Date: May 2001
Location: Belgium, Diest
Posts: 2,462
Quote:
Originally Posted by S. Claeys View Post
Juist Pascal, die Michelin banden waren 10 sec trager dan die Dunlops.
Het zager erook niet echt regenbanden uit, monsoons waren beter geweest tijdens de 10 uren, amaai ni.
Er waren 3 trucks van Michelin. 2 zaten er vol met slicks en ééntje met "regenbanden". Van voorbereiding gesproken ??? Of beter van interesse voor de teams ???

De regenbanden van bvb sommige BMW's hadden de vermelding "P". Volgens Michelin de P van "pluie" dus regenbanden. In realiteit was het met moeite een intermediate. Je weet wel, banden die ze nogal eens in de rally gebruiken. De band had bijna geen groeven en was te zacht van compound. Bij enige verwarming gingen de groeven dicht zitten.

Als klein teampje heb je zelf niet zoveel op stock en ben je genoodzaakt de aangeboden banden te gebruiken.

C U
Reply With Quote
  #24  
Old 26-11-2010, 16:32
Bart.Vandecavey's Avatar
Bart.Vandecavey Bart.Vandecavey is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: May 2001
Location: Knokke-Heist
Posts: 3,806
Er staat een Viper van KRK te koop: http://www.racecarsdirect.com/listin...y_updated.html
__________________
WRC-prono 2009 kampioen
Reply With Quote
  #25  
Old 26-11-2010, 21:21
joost joost is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2002
Posts: 1,419
Quote:
Originally Posted by Bart.Vandecavey View Post
Er staat een Viper van KRK te koop: http://www.racecarsdirect.com/listin...y_updated.html
Als remedie tegen paniek, ProSpeed vervangt inderdaad regelmatig de wagens, KRK wil iets anders dan Dodge en Chad zoekt ook nieuwe wapens. Hopelijk komt de tweede GT3-divisie van de grond voor de 'oudere' wagens, want ondertussen zijn er zo al heel wat op markt.
Reply With Quote
  #26  
Old 27-11-2010, 08:48
GT2-R's Avatar
GT2-R GT2-R is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2005
Location: Heusden-Zolder
Posts: 1,345
De Scotty GT is gisteren gepresenteerd in Kelchterhoef. Blijkbaar kunnen er 3 motorisaties ingebouwd worden. Hopelijk kunnen we er zo eentje aan het werk zien in de Belcar volgend jaar!

BRON: racingworld.be
__________________
Reply With Quote
  #27  
Old 27-11-2010, 17:50
Niels Niels is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Nov 2010
Location: Leefdaal
Posts: 705
Op Turbomagazine, franse versie, vertelt Greg Franchi dat hij meer dan waarschijnlijk verder gaat met Audi en WRT volgend jaar en dit voor een drievoudig programma, Belcar, Endurance GT en FIA GT3.
Reply With Quote
  #28  
Old 28-11-2010, 22:40
Niels Niels is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Nov 2010
Location: Leefdaal
Posts: 705
Quote:
Originally Posted by GT2-R View Post
De Scotty GT is gisteren gepresenteerd in Kelchterhoef. Blijkbaar kunnen er 3 motorisaties ingebouwd worden. Hopelijk kunnen we er zo eentje aan het werk zien in de Belcar volgend jaar!

BRON: racingworld.be
"
Met deze wagen moet het mogelijk zijn om verschillende kampioenschappen aan te boren. Daarbij denk ik vooral aan de Belcar, Dutch Supercar Challenge, het Spaans en Frans GT-kampioenschap, enz.", besluit een enthousiaste en fiere Albert Vanierschot."

Aldus Albert op autosport.be. Hoe gaat die wagen gehomologeerd raken voor het Frans kampioenschap waar enkel GT3 toegelaten is? Lukt dit wel zelfs voor Belcar? (produktieaantal straatversies?)
Reply With Quote
  #29  
Old 29-11-2010, 05:30
GT2-R's Avatar
GT2-R GT2-R is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2005
Location: Heusden-Zolder
Posts: 1,345
Quote:
Originally Posted by Niels View Post
"
Met deze wagen moet het mogelijk zijn om verschillende kampioenschappen aan te boren. Daarbij denk ik vooral aan de Belcar, Dutch Supercar Challenge, het Spaans en Frans GT-kampioenschap, enz.", besluit een enthousiaste en fiere Albert Vanierschot."

Aldus Albert op autosport.be. Hoe gaat die wagen gehomologeerd raken voor het Frans kampioenschap waar enkel GT3 toegelaten is? Lukt dit wel zelfs voor Belcar? (produktieaantal straatversies?)
Ik gok dat Frans GT-kampioenschap op de VdEV GT/Toerisme slaat? In het geval van de Belcar waarschijnlijk de GT Open? Ik zou graag de 700PK-versie (zal wel de AD Sport Biturbo motor inliggen zeker?) aan het werk zien !
__________________
Reply With Quote
  #30  
Old 29-11-2010, 20:25
Mattiallemakki's Avatar
Mattiallemakki Mattiallemakki is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 78
Denk dat ook dit verhaal op niets uitloopt, hoeveel sportwagen fabrikanten hebben nou al niet hun auto's met veel heisa gepresenteerd? eenieder zei dat er zelfs een kampioenschap zou komen met alleen hun model? En hoeveel van die kampioenschappen zijn er?

Ik vind de scotty een pracht wagen maar ben bang dat ie het niet haalt. In de DSC moet je al met een dikke GT1 aankomen om kans ge maken op een overwinning. Met een GT3 kom je niet ver.. wil je nog kans kunnen maken
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 04:47.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.