De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Closed Thread
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #1  
Old 29-02-2004, 10:22
Eddy Eddy is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Feb 2004
Location: Teamchef BRI
Posts: 2
BRI zonder Matthieu Geerinckx

De titel spreekt voor zich, Matthieu zal in 2004 niet rijden voor BRI. Ondanks het feit van een getekend contract werd de deadline voor de betaling niet gehaald. Driesco benadrukte dat we het volgende aan de mensen vertelden :

" We hebben een goed contact met Dirk en Matthieu Geerinckx, Dirk is heel professioneel, zakelijk en correct. Er werd een datum afgeproken die Matthieu moest halen om zijn eerste schijf te betalen. Iedereen moet begrijpen dat sponsors zoeken niet evident is, zeker niet als je er te laat aan begint, wij denken 200% mee in de richting van Dirk.

Iedereen moet ook weten dat we verder moeten, onze budgetten zijn dit jaar te hoog om alles voor te schieten. Wij investeerden reeds de wagen, mezzzanine, inschrijvingsgeld, tuning van de 2de motor en er liggen massa's banden te wachten in Zweden, we moeten verder, spijtig genoeg niet met Matthieu. Wat we met onze persvoorstelling gaan doen weten we niet, die was voorzien in The Engine Room, waar Dirk Geerinckx ( mede) zaakvoerder van is.

Ik zeg niet dat we compleet opnieuw kunnen beginnen, maar Driesco gaf zijn woord aan Mathhieu terwijl ze 2 maand geleden met het geld voor zijn deur stonden. Wij hebben ons woord gehouden tot vandaag, we kunnen niet meer wachten, we moeten verder.

Sorry Matthieu, ook wij hadden het lievers anders zien verlopen."

Piloten met budget ( vraag mij niet hoeveel ) die in contact willen treden met BRI kunnen dit doen via Driesco 0474 /95 23 86.

Last edited by Eddy; 29-02-2004 at 10:41.
  #2  
Old 29-02-2004, 18:04
TTke TTke is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 63
Er zit veel waarheid in deze mededeling:

Het "rijden" is het kleinste onderdeel van het piloot zijn. Het is het doel van een heleboel voorafgaandelijke inspanningen. Het verwerven van sponsoring en deze relaties onderhouden is daarvan een héél belangrijk onderdeel. En wat dit voorbeeld betreft, ik weet dat Dirk probleemloos dit geld op tafel zou kunnen leggen, maar ik zou hem 100% gelijk geven als hij het niet zou doen indien hij met Matthieu andere afspraken had ivm het verzamelen van de benodigde budgetten. En ik vermoed dat het zoiets zal zijn en dan volg ik Dirk ook voor 200%. Eigenlijk is dit voor hem erger dan voor Matthieu vind ik. Maar het ergste voor BRI. Doeme toch, dit verdienen jullie niet. Misschien wil Dirk jullie wel sponsoren zonder dat Matthieu voor dat geld rijdt...allez ik wil mij niet bemoeien met jullie of Dirk zijn financiën.

Als het project maar niet dreigt in het water te vallen hierdoor.

In ieder geval veel succes, en gezien jullie reeds getoonde inzet denk ik niet dat jullie snel de kopjes laten hangen en dat dit voor jullie een stimulans moet zijn om er nog harder voor te gaan!
  #3  
Old 29-02-2004, 18:19
Driesco Driesco is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Nov 2001
Posts: 2,158
Quote:
Originally posted by TTke


Als het project maar niet dreigt in het water te vallen hierdoor.

In ieder geval veel succes, en gezien jullie reeds getoonde inzet denk ik niet dat jullie snel de kopjes laten hangen en dat dit voor jullie een stimulans moet zijn om er nog harder voor te gaan!
Voor de dood niet, al moest ik Chris voor niks laten rijden ! Autosport is meer dan alleen maar praten, het is ook keihard werken, dag en nacht. Niet alleen de mecano's, ook de mensen achter de bureau's.

Dju toch, wat baten kaas en bril als ......

Ps: waarom heb ik het direct niet aan Dirk gevraagd ?
  #4  
Old 29-02-2004, 19:14
kris28's Avatar
kris28 kris28 is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: May 2002
Posts: 78
zeg jongens ,

er mag nog een beetje prive zijn zeker ?

bespreek die zaken onder het team

zeker niet op een forum !!!!!
  #5  
Old 29-02-2004, 19:20
Werner333's Avatar
Werner333 Werner333 is offline
Captain Paddock
 
Join Date: May 2001
Location: St. Kat. Waver
Posts: 5,490
Juist. => closed.
__________________

WWW.WERNER333.COM
Closed Thread


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 01:10.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.