De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > BSOT/ Belcar Sprint & Belcar Sprint Historic
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #16  
Old 17-03-2008, 22:00
Neok's Avatar
Neok Neok is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Mar 2006
Location: Brussel
Posts: 49
Zouden we geen fotodossier kunnen aanmaken?...

Reply With Quote
  #17  
Old 17-03-2008, 22:38
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by joost View Post
Nu moet mij toch iets van het hart. Als er in de SRO GT3 vijf Porsches rijden is het een Porsche-Cup en hier heet hetzelfde met 15 Porsches en evenveel BMW's een prachtig deelnemersveld. Kan iemand mij helpen?
Binnen het SRO GT3 concept is er toch sprake van dat alle wagens van 1 leverancier binnen hun eigen cup rijden? Wat is dan je probleem?

Als je de deelnemerslijst goed bekijkt zie je dat er een onderscheid is te maken tussen de verschillende modellen Porsches en BMW's. Her en der voorzien door wagens van die twee desbetreffende merken die door de teams ZELF zijn ontwikkeld. Hier geen opgelegde keuze om een wagen te bestellen bij een erkende SRO-leverancier.

Toch knap wat het team van de DSMEC op krap 6 maanden voor elkaar krijgt. Dat de oude tijden mogen herleven
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #18  
Old 17-03-2008, 22:58
GT2-R's Avatar
GT2-R GT2-R is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2005
Location: Heusden-Zolder
Posts: 1,345
Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Als je de deelnemerslijst goed bekijkt zie je dat er een onderscheid is te maken tussen de verschillende modellen Porsches en BMW's. Her en der voorzien door wagens van die twee desbetreffende merken die door de teams ZELF zijn ontwikkeld.


Elk van die Porsches is bijna uniek !
__________________
Reply With Quote
  #19  
Old 18-03-2008, 00:03
Bramzel's Avatar
Bramzel Bramzel is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jul 2003
Location: Groningen, Nederland
Posts: 1,430
Oh houd toch op zeg. De helft van de Porsches (bij wijze van spreken) heeft nog in het Belcar gereden toen het een 'Porsche cup' was. En toen hoorde ik niemand over 'elke Porsche is uniek'. Joost heeft daar groot gelijk in.

Overigens werd al geklaagd over een Porsche cup vóór de SRO GT3 klasse: het laatste jaar met de Corvettes en Marcos was de rest van K1 ook een en al Porsche, en daar werd ook steen en been over geklaagd. Tot de GT3s kwamen, toen was dat jaar opeens schitterend en prachtig.

Ik snap dat velen de DSMEC een warm hart toedragen, ik doe dat zelf ook. Maar laten we wel even met twee benen op de grond blijven staan.

Last edited by Bramzel; 18-03-2008 at 00:09.
Reply With Quote
  #20  
Old 18-03-2008, 18:06
fenixracing's Avatar
fenixracing fenixracing is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2007
Location: tessenderlo
Posts: 396
Reply With Quote
  #21  
Old 18-03-2008, 18:21
GT2-R's Avatar
GT2-R GT2-R is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2005
Location: Heusden-Zolder
Posts: 1,345
Quote:
Originally Posted by Bramzel View Post
Oh houd toch op zeg. De helft van de Porsches (bij wijze van spreken) heeft nog in het Belcar gereden toen het een 'Porsche cup' was. En toen hoorde ik niemand over 'elke Porsche is uniek'. Joost heeft daar groot gelijk in.

Overigens werd al geklaagd over een Porsche cup vóór de SRO GT3 klasse: het laatste jaar met de Corvettes en Marcos was de rest van K1 ook een en al Porsche, en daar werd ook steen en been over geklaagd. Tot de GT3s kwamen, toen was dat jaar opeens schitterend en prachtig.

Ik snap dat velen de DSMEC een warm hart toedragen, ik doe dat zelf ook. Maar laten we wel even met twee benen op de grond blijven staan.
Mij heb je nooit horen klagen over te veel Porsches . Bovendien mogen er volgens het FIA GT3-concept enkel 997 GT3 Supercups meedoen. Aan deze wagens mogen nauwelijks veranderingen door de teams worden aangebracht. In de DSMEC daarentegen mag dat wel.

Om maar een voorbeeld te geven: volgens mij reed de First Motorsport Porsche 996 Supercup afgelopen donderdag al met andere uitlaten dan vorig jaar. Rara, hoe zou dat nu komen???
__________________
Reply With Quote
  #22  
Old 18-03-2008, 18:36
RaTje.be RaTje.be is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jun 2005
Location: Hasselt
Posts: 19
de wagen van first die donderdag heeft gereden heeft vorig jaar geen belcar gereden
Reply With Quote
  #23  
Old 18-03-2008, 21:09
GT2-R's Avatar
GT2-R GT2-R is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2005
Location: Heusden-Zolder
Posts: 1,345
Quote:
Originally Posted by RaTje.be View Post
de wagen van first die donderdag heeft gereden heeft vorig jaar geen belcar gereden
Was dat vanwege de reglementering of wegens budgettaire redenen?
__________________
Reply With Quote
  #24  
Old 19-03-2008, 00:21
RaTje.be RaTje.be is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jun 2005
Location: Hasselt
Posts: 19
Die 996 heeft belcar endurance cup gereden voor van rompuy- van rompuy
Reply With Quote
  #25  
Old 19-03-2008, 00:31
GT2-R's Avatar
GT2-R GT2-R is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2005
Location: Heusden-Zolder
Posts: 1,345
Ok, dan zat ik fout .
__________________
Reply With Quote
  #26  
Old 21-03-2008, 18:56
GT2-R's Avatar
GT2-R GT2-R is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2005
Location: Heusden-Zolder
Posts: 1,345
Quote:
Ook wordt een Porsche 996 GT3 RS ingezet in de DMSEC.
JD Competition met de GT3-RS in de DSMEC dit jaar !

BRON: www.racingworld.be
__________________
Reply With Quote
  #27  
Old 24-03-2008, 14:50
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Nach Auflösung seines Teams GS Motorsport konzentriert sich Georg Severich wieder ausschließlich um seinen eigenen Fahrerplatz. Im Team von Jürgen Albert fährt Severich einen Porsche 996 GT3-Cup im Dunlop Sportmaxx Endurance Cup. Sieben Langstreckenrennen in Spa, Zolder und Oschersleben stehen 2008 auf dem Programm. Die Saison beginnt am 30. März in Spa mit einem 3-Stunden Rennen

http://www.project-lemans.de/
......
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #28  
Old 24-03-2008, 14:57
BSOT's Avatar
BSOT BSOT is offline
De Paddock Sponsor
 
Join Date: Jun 2007
Location: Belgium
Posts: 633
JD Competition
Albert Motorsport (met een 2de)

Komen waarschijnlijk volgens de persbabbels

Beliën - BMW 120D komt zeker!
Reply With Quote
  #29  
Old 24-03-2008, 15:03
Dries DS's Avatar
Dries DS Dries DS is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2006
Location: Ried - Austria
Posts: 589
Nou, dat wordt een lekker gevulde deelnemerslijst. Als ik het goed voor heb, dan zitten jullie bijna aan 50 wagens. Da's verdorie niet slecht voor een kampioenschap dat dit seizoen zijn wedergeboorte kent. Goe bezig, mannen!
Reply With Quote
  #30  
Old 24-03-2008, 15:06
BSOT's Avatar
BSOT BSOT is offline
De Paddock Sponsor
 
Join Date: Jun 2007
Location: Belgium
Posts: 633
Nog in aantocht maar niet het ganse kampioenschap:

2 x Marcos
1 x Toyota Yaris
1 x Toyota Selica
1 x Toyota Corolla
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 16:34.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.