De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Media Corner
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Closed Thread
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #256  
Old 09-02-2007, 01:05
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Sinds wanneer is het verboden om je mening te geven? In een persbericht van Eric Dupain zie ik een fout staan, daarnaast concludeer ik dat drie sites deze fout integraal hebben overgenomen. Mag ik daar geen melding van maken? In de krant en magazines heb je toch ook een rubriek.ingezonden brieven? Waarom zou zoiets niet op internet mogen?

Daarnaast vraag ik me af waar je je zo druk over maakt. Het is geen stuk van jou, het is niet meer dan een persbericht. Twee van drie sites halen die fout eruit en de medewerkers van Pitstop niet. Dat is dan niet mijn probleem

Wederom opmerkingen over frustraties e.d.? Ik zie het verband niet, echt niet. Wederom ervaar ik dit niet als mijn probleem

Is dit dan zo’n schandelijke thread? Nee, want in een verleden stond een dergelijke thread ook op het forum van www.pitstop.tv Grote gangmaker in die thread was Peter Baert, die samen met zijn forummers, volledig terecht de ontelbare fouten op de diverse F1-sites aan de kaak stelde. Dus als het destijds op Pitstop kon, waarom dan nu niet op De Paddock? Sterker nog, die thread was een inspiratie voor deze thread.

Het huidige Pitstop een schim? Wat is er fout aan deze uitspraak? Ik mag als lezer toch wel oordelen dat Pitstop anno 2007 een iets mindere kwaliteit heeft als in 2006 en voorgaande jaren? Niet elk wijnjaar is uitstekend en subliem, topcoureurs hebben ook weleens last van vormcrisis.

Ik zie niet in hoe ik iemand persoonlijk aanval als ik een opmerking maak over een persbabbel, elke logica ontgaat me.

Daarnaast verzoek ik je wel om de geldende huisregels van De Paddock te respecteren met betrekking tot de teksten in je berichten.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
  #257  
Old 14-02-2007, 22:41
joost joost is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2002
Posts: 1,419
Oh ja, ik heb vandaag drie fouten geschreven in een artikel op Pïtstop en MR heeft het me laten weten, met hoofdredacteur Peter Baert in kopie. Gelukkig zijn er nog toffe mensen op deze aarde,

:-)
  #258  
Old 14-02-2007, 23:04
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by joost View Post
Oh ja, ik heb vandaag drie fouten geschreven in een artikel op Pïtstop en MR heeft het me laten weten, met hoofdredacteur Peter Baert in kopie. Gelukkig zijn er nog toffe mensen op deze aarde,

:-)
Ja, de fouten zijn inmiddels in het bewuste artikel aangepast. Lijkt me niet meer dan logisch dat ik zoiets laat weten aan de eindredacteur van een site
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.

Last edited by Mark; 14-02-2007 at 23:08.
  #259  
Old 21-02-2007, 19:18
Yvonne's Avatar
Yvonne Yvonne is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2004
Location: Moerkapelle (NL)
Posts: 397
Hi,

Het gaat wel heel snel in België qua jaartelling:

Quote:
Wie de Duitser in 2007 zal vergezellen, is nog niet bekend, maar mogelijk zal Stéphane Ortelli opnieuw de rangen van AF Corse vervoegen, nadat hij dit ook reeds in 2007 deed.

Bron: Racingworld
Volgens mij moet het circuit seizoen in 2007 (in Europa) nog beginnen...

Daarbij staat hier dat het nog niet bekend is met wie Müller gaat rijden, terwijl Planet Le Mans met dit artikel (http://www.planetlemans.com/cmsv2/in...k=view&id=2329) laat blijken dat Stéphane Ortelli zijn co-piloot word.

Oh ja...het is ook Toni Vilander ipv TonY Vilander.
  #260  
Old 22-02-2007, 01:58
Brecht's Avatar
Brecht Brecht is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jan 2004
Location: Heusden-Zolder
Posts: 2,145
Quote:
Originally Posted by Yvonne View Post
Hi,

Het gaat wel heel snel in België qua jaartelling:



Volgens mij moet het circuit seizoen in 2007 (in Europa) nog beginnen...

Daarbij staat hier dat het nog niet bekend is met wie Müller gaat rijden, terwijl Planet Le Mans met dit artikel (http://www.planetlemans.com/cmsv2/in...k=view&id=2329) laat blijken dat Stéphane Ortelli zijn co-piloot word.

Oh ja...het is ook Toni Vilander ipv TonY Vilander.
Muller heeft op zijn eigen website gezegd dat ie samen gaat rijden met Vilander.
__________________
http://www.brechtdecancq.com
  #261  
Old 27-02-2007, 03:32
Brecht's Avatar
Brecht Brecht is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jan 2004
Location: Heusden-Zolder
Posts: 2,145
www.autosportnieuws.be

Ze willen binnen de 3 jaar de grootste Belgische autosportsite worden

Enkele dingen die ik op de site heb gevonden:

Wat klopt er niet in deze poll??

Quote:
Wie vind je het grootste belgische race-talent ?
Olivier Tielemans
Nico Verdonk
Jan Heylen
Bas Leinders
Yves Olivier
Nu heb ik altijd gedacht dat Tielemans een Nederlander was, of ben ik fout?
Blijkt dat ze ook nog eens een column hebben van Tielemans

Quote:
Honda heeft op Maandag haar auto gepresenteerd.Autosportnieuws.be had Zaterdag al een primeur door al een foto te plaatsen van de auto,wegens protest van Honda heeft autosportnieuws.be de foto's van de nieuwe Honda RA107 van de site afgehaald.Maar vandaag is het dan zo ver... , wij mogen de foto's van het Engelse/Japanse team publiceren.Hier de foto's:
Primeur voor deze site, laat me niet lachen
__________________
http://www.brechtdecancq.com
  #262  
Old 28-02-2007, 13:18
M_K M_K is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: May 2006
Posts: 65
Even Googlen kan wonderen doen:

http://www.101companies.com/result/t...iensten_1.html

Het bedrijfje: www.Telefoontje.com ... kijk eens naar de oprichter.

De link tussen de nieuwe Belgische autosportsite en Olivier is dus niet ver te zoeken...

Cheers!

Last edited by Werner333; 08-02-2010 at 18:19.
  #263  
Old 28-02-2007, 15:32
Chauffeur Chauffeur is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jun 2005
Location: Edegem
Posts: 428
Och mannen, ik zou zo graag ... maar waarom allemaal!!
Weet ge wie de slimsten is: diegene die in het weekend rustig gaat wandelen op de dijk, een Rodenbachsken gaat drinken en voor de rest zijn voeten veegt aan alles en nog wat.

Ik zou wel willen, ... maar waarom allemaal?

Ongeveer 2 maand geleden ben ik begonnen aan een artikel over de autosportliefhebber. Ik kan jullie vertellen dat ik er mee gestopt ben. Waarom? Het is niet schoon om lezen, geloof me. Als echte autosportliefhebber ( geboren op de camping van Circuit Zolder) heb ik zowat alle facetten van deze sport doorlopen. Als kleine jonge colaflesjes oprapen in het weekend, koerskes kijken, karting, zelf wat aan een stuur proberen draaien, dingen gemaakt voor de sport, goede en slechte, Vips, boeken, programmaboekjes, je kan het zo gek niet bedenken of we hebben het gedaan.

Doe rustig voort mannen, het helpt de sport zeker vooruit.
  #264  
Old 28-02-2007, 21:07
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 4,516
Quote:
Originally Posted by corvetteboy View Post
www.autosportnieuws.be

Ze willen binnen de 3 jaar de grootste Belgische autosportsite worden

Enkele dingen die ik op de site heb gevonden:

Wat klopt er niet in deze poll??



Nu heb ik altijd gedacht dat Tielemans een Nederlander was, of ben ik fout?
Blijkt dat ze ook nog eens een column hebben van Tielemans



Primeur voor deze site, laat me niet lachen
Tielemans is een Limburger en bewoners van de provincie worden in de rest van Nederland ook wel reserve Belgen genoemd.

BTW Van mij mogen jullie Tielemans hebben hoor.
  #265  
Old 28-02-2007, 21:08
Brecht's Avatar
Brecht Brecht is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jan 2004
Location: Heusden-Zolder
Posts: 2,145
We willen hem niet
__________________
http://www.brechtdecancq.com
  #266  
Old 28-02-2007, 23:35
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Over Tielemans en zijn keuze voor het WTCC doe ik geen uitspraken. Laat ik me zeer voorzichtig uitdrukken. Behaalde resultaten uit het verleden bieden geen garanties voor de toekomst

Echter op de persbabbel die her en der te lezen valt. Niet echt fout, niet echt onzin..........maar geloofwaardig?

Quote:
"Dit is het beste zitje dat mij tot nu toe is aangeboden, dus ik ben hier heel erg blij mee," vertelde Olivier Tielemans. "DTM is het hoogste niveau waar ik hiervoor in geracet hebt, dus hopelijk kan ik mijn ervaring goed gebruiken.

Persbabbel
Aangeboden? Dus een betaalde coureur i.pv. een betalende coureur? Zeg gewoon waar het op staat, daarvoor hoef je je niet te schamen. Ik geloof het in ieder geval niet

DTM en ervaring? Ik kan maar beter zwijgen.....
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
  #267  
Old 01-03-2007, 00:13
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 4,516
"Deze TV wordt u aangeboden voor de ongelofelijk lage prijs van 500 Euro"

Dus aanbieden wil naar mijn mening niet zeggen dat het gratis is. Monica zal het zitje wel aangeboden hebben aan Tielemans in ruil voor een x bedrag aan Euro's.
  #268  
Old 01-03-2007, 23:46
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Dec 2001
Location: Keerbergen
Posts: 2,963
Op Turbomagazine.be lezen we een ferme sneer naar een of andere vlaamse website naar aanleiding van de geruchten die de ronden deden over de champcars in Zolder.

Quote:
Une nouvelle qui met un terme aux différentes supputations de ces dernières semaines, notamment entretenues par l'un ou l'autre website flamand qui se plait à jouer en permanence les oiseaux de mauvais aurgure...
Welke site is dit?
  #269  
Old 03-03-2007, 18:06
bluelite's Avatar
bluelite bluelite is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jun 2004
Location: Brussel
Posts: 752
Een bekende site
  #270  
Old 25-03-2007, 00:33
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator
 
Join Date: Sep 2001
Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Posts: 8,648
Onwaarheden vertelt door A.J. Allmendinger:

Quote:
However, this time the Red Bull driver was able to capitalise on the chance he had to test at the track earlier this month, something he hasn't been able to do at previous races.

"This is the first track I actually got to test at, so I had a little more confidence coming into this weekend," he said.

http://www.autosport.com/news/report.php/id/57567
Daytona daar heeft hij ook getest voor het seizoen (hij was net niet laatste), Las Vegas ook (in de muur geeindigd). Atlanta was ook niet nieuw voor hem want daar had hij het vorig jaar al geprobeerd (gefaald wegens geen qualy gereden die racen).
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels,
So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium***

Closed Thread


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 10:28.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.