De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Endurance
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rating: Thread Rating: 2 votes, 5.00 average.
  #1  
Old 01-04-2011, 13:01
Grig-O's Avatar
Grig-O Grig-O is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2006
Location: Lierde
Posts: 1,798
1000KM de Spa 2011

Op goed een maand van de eerste ILMC-wedstrijd in België is het tijd om een tread op te starten. Opvallend is dat de nieuwe Audi op Sebring maarliefst 1 seconde sneller was dan de Peugeot... Ook zien we de nieuwe Aston Martin LMP1 en een schitterend peloton aan GTE-wagens.

Ik was vandaag van plan om mijn tickets te bestellen, maar het lukt mij niet om het formulier te verzenden, telkens verschijnt er een foutmelding... Weet er iemand wat ik moet doen?

Last edited by Grig-O; 01-04-2011 at 13:14.
Reply With Quote
  #2  
Old 01-04-2011, 14:30
Gèrre's Avatar
Gèrre Gèrre is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2005
Location: Leuven
Posts: 1,108
Reed Audi niet een laatste maal met de R15 van 2010 ? Pas bij de tweede manche gaan ze de R18 inzetten als ik mij niet vergis.
Reply With Quote
  #3  
Old 01-04-2011, 14:42
Grig-O's Avatar
Grig-O Grig-O is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2006
Location: Lierde
Posts: 1,798
Quote:
Originally Posted by Gèrre View Post
Reed Audi niet een laatste maal met de R15 van 2010 ? Pas bij de tweede manche gaan ze de R18 inzetten als ik mij niet vergis.
Ik druk me verkeerd uit, volgens verschillende geruchten was Audi met de R18 één seconde sneller dan de pole van de Peugeot 908 tijdens een privétest.
Reply With Quote
  #4  
Old 01-04-2011, 15:12
vortex's Avatar
vortex vortex is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Oct 2004
Location: Zandvoort
Posts: 232
Quote:
Originally Posted by Grig-O View Post
Ik was vandaag van plan om mijn tickets te bestellen, maar het lukt mij niet om het formulier te verzenden, telkens verschijnt er een foutmelding... Weet er iemand wat ik moet doen?
Gewoon door het bos binnenlopen dan maar?....Ook wel weer een mega-enerverend bijprogram vanaf 9.00 uur op raceday(not). En dan die pauze van 11.30 tot 14.00 uur ...men!! Maar goed dat dames gratis naar binnen mogen, dan heeft het wachtend volk nog wat te aanschouwen...
Neemt niet weg dat er dan wel een schitterende ILMC race komt!!!
Reply With Quote
  #5  
Old 01-04-2011, 17:27
Pegasus's Avatar
Pegasus Pegasus is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jun 2006
Location: Diest
Posts: 266
Quote:
Originally Posted by Grig-O View Post
Ik druk me verkeerd uit, volgens verschillende geruchten was Audi met de R18 één seconde sneller dan de pole van de Peugeot 908 tijdens een privétest.
Een privé test waar de piloten ongestoord kunnen rijden is dan ook iets heel anders dan tijden neerzetten in een vol veld zoals tijdens de 12U het geval was. Benieuwd trouwens hoever de Aston Martin AMR-One zullen staan...
Reply With Quote
  #6  
Old 01-04-2011, 23:25
Coach Ep Coach Ep is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2006
Location: Ollanda
Posts: 364
[QUOTE=Pegasus;267347]Een privé test waar de piloten ongestoord kunnen rijden is dan ook iets heel anders dan tijden neerzetten in een vol veld zoals tijdens de 12U het geval was. QUOTE]

De kwali's in Sebring waren opgesplitst in 4 sessies, de LMP1's reden apart van de LMP2's + LMC's (FLM's in Europa). Er waren derhalve 12 wagens maximaal tegelijkertijd op de baan - die bijna 6 km is. Ruimte genoeg dus en het tijdsverlies tijdens een 'vliegende ronde' zal vermoedelijk tot een minimum beperkt zijn gebleven. Vraag is alleen in hoeverre Peugeot (en de andere deelnemers) tot het uiterste zijn gegaan in de kwalificatie wetend dat de race 12 lange uren duurt. Maar ook in een test zal men (bij lange na) niet tot het uiterste gaan. De tijden waren overigens handgeklokt, althans de tijden die naar buiten zijn gekomen, officiele timing door Audi blijft staatsgeheim. Een van de 'handklokkers' was Duncan Dayton, teambaas van Highcroft Racing, niet geheel objectief derhalve, maar evengoed geloofwaardig.

Werkelijke waarde? Moeilijk te zeggen, maar wel goed voor de psychologische oorlogsvoering tussen Peugeot en Audi! Bring it on!

Last edited by Coach Ep; 01-04-2011 at 23:25.
Reply With Quote
  #7  
Old 03-04-2011, 10:46
Astra-fan Astra-fan is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jul 2004
Location: Grobbendonk
Posts: 183
Quote:
Originally Posted by vortex View Post
Maar goed dat dames gratis naar binnen mogen
Dames gratis binnen? Dacht dat dit enkel tijdens de FIA GT1 in Zolder was? Ook tijdens de 1000 km?
Reply With Quote
  #8  
Old 03-04-2011, 22:24
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green
 
Join Date: May 2004
Location: Merendree (Nevele)
Posts: 2,207
Quote:
Originally Posted by Grig-O View Post

Ik was vandaag van plan om mijn tickets te bestellen, maar het lukt mij niet om het formulier te verzenden, telkens verschijnt er een foutmelding... Weet er iemand wat ik moet doen?
Gebruik je firefox? Soms merk ik dat formulieren niet lukt met FF maar weer wel met Internet Explorer. Helpt soms even een andere browser te gebruiken dus.
__________________
goossens :: lamy :: ortelli :: palttala

www.born2race.be www.bokkenrijders.net
Reply With Quote
  #9  
Old 03-04-2011, 22:24
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green
 
Join Date: May 2004
Location: Merendree (Nevele)
Posts: 2,207
Quote:
Originally Posted by Astra-fan View Post
Dames gratis binnen? Dacht dat dit enkel tijdens de FIA GT1 in Zolder was? Ook tijdens de 1000 km?
Ah ja? Laten we hopen dat dit waar is. Staat dit op de site?
__________________
goossens :: lamy :: ortelli :: palttala

www.born2race.be www.bokkenrijders.net
Reply With Quote
  #10  
Old 04-04-2011, 09:28
vortex's Avatar
vortex vortex is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Oct 2004
Location: Zandvoort
Posts: 232
Ow ja...dames gratis met GT1...sorry, mijn fout...Nou, dan maar genieten van het schitterende deelnemersveld.
Reply With Quote
  #11  
Old 05-04-2011, 23:40
Grig-O's Avatar
Grig-O Grig-O is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2006
Location: Lierde
Posts: 1,798
Blijkbaar is Highcroft van plan om de nieuwe wagen in te zetten, ter voorbereiding van Le Mans veronderstel ik. Zeer fijn nieuws, kunnen die mannen AMR eens leren hoe je een (benzine-) LMP1 bouwt...
Reply With Quote
  #12  
Old 13-04-2011, 12:16
Grig-O's Avatar
Grig-O Grig-O is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2006
Location: Lierde
Posts: 1,798
Heb gisteren dan toch mijn ticket ontvangen, ik kijk er al naar uit. Ik mag veronderstellen dat ook de Kronos Aston aan de start verschijnt? Nu nog hopen op goed weer...

Last edited by Grig-O; 13-04-2011 at 12:17.
Reply With Quote
  #13  
Old 15-04-2011, 10:05
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 3,908
Kronos en Highcroft staat (voorlopig) niet op de deelnemerslijst: http://www.dailysportscar.com/viewAr...BCAB6EE65EF805
Reply With Quote
  #14  
Old 15-04-2011, 16:02
sturgis sturgis is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Apr 2011
Location: België
Posts: 61
Dat ze maar al een paar backup generatoren bestellen daar op het circuit
__________________
lSd Racing - GTR2 : All your cars are belong to us!
Reply With Quote
  #15  
Old 15-04-2011, 22:03
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by sturgis View Post
Dat ze maar al een paar backup generatoren bestellen daar op het circuit
Die stonden er vorig jaar ook al maar dat die wisten niet precies hoe een "netwachter functie" werkte Blamage op en top voor dat bewuste bedrijf. Tja, als je opdrachten verstrekt op basis van laagste prijs gunning kun je dergelijke fratsen verwachten.

Weet nog wel een goed adresje voor dergelijk spul
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 08:34.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.