De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Endurance
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #1  
Old 06-06-2004, 17:22
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Le Mans, editie 2004

Nog enkele dagen en gaat het hele circus weer van start in Le Mans. Wel een editie die wellicht iets zwakker is als voorgaande jaren..............ze hebben geen reserve wagens meer over op de lijst. Als er nu nog eentje besluit om niet te starten dan is de grid zaterdagmiddag niet vol.

Op dit moment is men bezig om de pitboxen in te richten, leuke site met veel (groot fromaat) foto's : Infocourse.org Ook veel nieuws via die site.............

Le Mans op zondagmiddag:

foto: infocourse.org

De Lister in zijn nieuwe kleuren:

foto: motorsporten.dk

Als je zo de voorbereidingen ziet en de diverse teampresentaties begint het toch weer de kriebelen. Enige nadeel aan Le Mans is de aanwezigheid van de Audi R8's Ach misschien mogen we dit jaar een niet Audi produkt als winnaar op het podium verwachten.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #2  
Old 06-06-2004, 21:22
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 4,516
Ondanks dat die Barron Conner Ferrari's onder Nederlandse vlag rijden wordt ik er niet echt warm van.

Die Lister in rood/witte kleuren ziet er wel goed uit (doet denken aan de Marlboro kleuren).
Reply With Quote
  #3  
Old 06-06-2004, 21:24
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
Als ik die foto's zie begint het toch weer te "pikken" hoor... Gelukkig verzachten we de pil door naar de Nürburgring 24 Stunden te gaan
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
  #4  
Old 06-06-2004, 22:21
The Interceptor's Avatar
The Interceptor The Interceptor is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2003
Location: Turnhout / Leuven
Posts: 1,702
Quote:
Originally posted by Sennake
Als ik die foto's zie begint het toch weer te "pikken" hoor... Gelukkig verzachten we de pil door naar de Nürburgring 24 Stunden te gaan
Geen Le Mans tripje dit jaar
__________________
..: www.marcgoossens.com :..
Reply With Quote
  #5  
Old 06-06-2004, 23:16
Pascal Pascal is offline
A4993
 
Join Date: May 2001
Location: Belgium, Diest
Posts: 2,462
Quote:
Originally posted by The Interceptor
Geen Le Mans tripje dit jaar
Omwille van diverse redenen (budget, verlof...) gaat deze niet door. Misschien geen slechte keuze want er zijn geen Belgen...

Daarom een "short trip to Germany"

C U
Reply With Quote
  #6  
Old 07-06-2004, 00:25
Il Dottore's Avatar
Il Dottore Il Dottore is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: May 2004
Location: Aartselaar
Posts: 18
Nog een kort nachtje slapen en wij vertrekken hier richting Le Mans. Maandagmiddag mobilhome afhalen, alles inpakken en maandagavond laat vertrekken om dinsdagmorgend aan te komen op de heilige grond. Foto's zullen online staan op www.raceshots.be vanaf 16 juni (als we heelhuids terug geraken natuurlijk ...)
__________________
Purple Greetz,
Il Dottore.
www.raceshots.be - kristof@raceshots.be
Reply With Quote
  #7  
Old 07-06-2004, 23:28
Jan's Avatar
Jan Jan is offline
Jinba Ittai
 
Join Date: May 2001
Location: Zoom Zoom
Posts: 1,799
Quote:
Originally posted by Pascal
Omwille van diverse redenen (budget, verlof...) gaat deze niet door. Misschien geen slechte keuze want er zijn geen Belgen...

Daarom een "short trip to Germany"

C U
In deze redenering volg ik je toch niet helemaal hoor Pascal.
Het is niet omdat er - weliswaar jammer genoeg - geen Belgen deelnemen, dat er geen spannende race zal te zien zijn. Net zomin als de afwezigheid van pur sang fabrieksteams in de LMP1 per definitie afbreuk zal doen aan het spektakel. Naar mijn gevoel kan het hoge gehalte privateers zelfs verfrissend werken na jaren van Audi en Bentley fabrieksdominantie. Le Mans blijft ook met dit uitgedund en in bepaalde gevallen bedenkelijk deelnemersveld een unieke gebeurtenis en de kans dat iemand anders dan de Veloqxen de overwinning in de wacht sleept is reëel.

Wat de "diverse redenen" betreft, daarvoor suggereer je eigenlijk zelf al de oplossing, nl. "short trip to Le Mans".
Lijkt me op termijn trouwens langer vol te houden dan een jaarlijkse tiendaagse.

't Is al wel duidelijk zeker, ik ben vanaf vrijdag in Le Mans .....en zal aan jullie denken als ik daarvoor de tijd vind

jan
Reply With Quote
  #8  
Old 07-06-2004, 23:34
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jul 2001
Location: Everywhere
Posts: 4,300
Nog 2 jaar wachten en dan zal ik, als alles goed gaat, voor het Le Mans live meemaken. Die race heeft echt iets magisch... Vanaf dat ik 12j ofzo was volg ik de race op de Franse TV en Eurosport, elk jaar gingen de boeken opzij om toch een beetje van deze race te genieten. Ook dit jaar zal het weer niet anders zijn Maar niets kan tippen aan het echt daar zijn natuurlijk. Hopelijk dan terug een paar fabrieks teams die strijden om de zege. Ik kijk er in ieder geval al naar uit
Reply With Quote
  #9  
Old 07-06-2004, 23:42
Jan's Avatar
Jan Jan is offline
Jinba Ittai
 
Join Date: May 2001
Location: Zoom Zoom
Posts: 1,799
Quote:
Originally posted by stijnconinx
Die race heeft echt iets magisch... Vanaf dat ik 12j ofzo was volg ik de race op de Franse TV en Eurosport, elk jaar gingen de boeken opzij om toch een beetje van deze race te genieten
Wel Stijn, bij mij was het zo'n 30 jaar geleden niet anders
En dat gaat nooit meer over

jan
Reply With Quote
  #10  
Old 08-06-2004, 00:10
The Interceptor's Avatar
The Interceptor The Interceptor is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2003
Location: Turnhout / Leuven
Posts: 1,702
Zo was het bij mij ook de laatste jaren in't middelbaar, maar nu zit in Leuven, en kblijf schoon hier da weekend, geen tv hier, anders wordt er niks geleerd denk
Het eerste jaar dat ik gedaan heb met studeren, ga ik ook zeker naar Le Mans hoor! (en khoop dat Marc dan weer aan de start staat ..)
__________________
..: www.marcgoossens.com :..
Reply With Quote
  #11  
Old 08-06-2004, 03:55
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Aug 2003
Location: Beersel
Posts: 2,866
pff, zaterdag om 10u30 heb ik mondeling examen Engels... als hij vragen stelt over Le Mans (kans is +/- 0.00000001 op 1000) gaat dat lukken. anders...
__________________
Reply With Quote
  #12  
Old 08-06-2004, 10:39
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 3,908
Quote:
Originally posted by Sennake
Als ik die foto's zie begint het toch weer te "pikken" hoor... Gelukkig verzachten we de pil door naar de Nürburgring 24 Stunden te gaan
Nürburgring kan wel eens heel spannend zijn met 3 fabrieksteams (Audi, Opel, BMW).

Audi heeft volgend weekend omgedoopt tot het "Audi 24 uur weekend": ze gaan proberen zowel Le Mans als Nürburgring te winnen. Dat zou wel een knappe prestatie zijn.
Reply With Quote
  #13  
Old 08-06-2004, 11:51
Mistery Mistery is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Nov 2001
Posts: 1,627
Quote:
Originally posted by Pascal
Misschien geen slechte keuze want er zijn geen Belgen...
C U
TOCH WEL ! Racingworld.be meldt officieel de deelname van Anthony Kumpen! Last minute, maar toch aan de start, als enige Belg! verdere info via www.racingworld.be
Reply With Quote
  #14  
Old 08-06-2004, 12:28
Jet's Avatar
Jet Jet is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: May 2004
Location: Harderwijk (Nederland)
Posts: 28
Dat is goed nieuws Anthony Kumpen aan de start van de 24 uur van Le Mans!!!!
__________________
Jan Lammers RULES!!!!
Reply With Quote
  #15  
Old 08-06-2004, 13:24
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 3,908
Quote:
Originally posted by Mistery
TOCH WEL ! Racingworld.be meldt officieel de deelname van Anthony Kumpen! Last minute, maar toch aan de start, als enige Belg! verdere info via www.racingworld.be
Rijdt hij met de Taurus Lola-Judd of met de Lola-Caterpillar?

Kumpen zegt dat een top 10 er in moet zitten. Dan zal het wel de Judd zijn, want ik denk dat die diesel Lola tamelijk snel zal uitvallen.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 13:16.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.