De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #121  
Old 01-09-2007, 16:24
GT2-R's Avatar
GT2-R GT2-R is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2005
Location: Heusden-Zolder
Posts: 1,345
Quote:
Originally Posted by RKG View Post
Ik dacht dat vanbellingen alleen ging meedoen met KS als deze met de silhouette mee mochten doen! Ze hadden er beter een open wedstrijd van gemaakt. en dan een aparte klasse voor gt3 ofzo
Dat hebben ze niet gedaan omdat die Silhouettes, als ze het uithouden, de GT3's wel ns naar huis zouden kunnen rijden. En hoe belachelijk zou dat wel niet overkomen bij het grote publiek. Al bij al vind ik het dus wel een goede keuze van SRO Belgium.
__________________
Reply With Quote
  #122  
Old 01-09-2007, 16:42
kulgan kulgan is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Oct 2003
Location: Asse
Posts: 386
Inderdaad, dat is inderdaad de reden.
Maar volgens mij hebben ze nog een ding over het hoofd gezien:
de Klasse 3 hebben een normtijd van 1:39??

Wel als er een van die wagens constant 1:40 rijdt en geen problemen heeft, kan deze voor de algemene overwinning gaan...
Reply With Quote
  #123  
Old 01-09-2007, 16:58
RKG RKG is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2007
Location: Tongeren
Posts: 1,127
ja, ik weet dat ze daarom niet toegelaten zijn, maar mits een normtijd kon dat probleem opgelost worden...
__________________
www.krisgilissen.net
Reply With Quote
  #124  
Old 02-09-2007, 18:44
fordje's Avatar
fordje fordje is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Feb 2002
Location: Kapellen
Posts: 1,240
Quote:
Originally Posted by fenixracing View Post
Wat ik wel raar vind dat er geen GT4 op de website staan terwijl de z4 tog meedeed?
En ook dat de voorloopige deelnemers lijst nog altijd nie is vrijgegeven.
Oke die van de 24H.be maar op de sro site nog altijd niet.
Mag ik je even attent maken dat de entrylist van 24u.be wordt opgesteld ism SRO en Circuit Zolder.

Daarenboven heeft 24u.be een samenwerkingsovereenkomst met SRO.
Je mag er vanuit gaan dat de wagens, vermeld op 24u.be, zijn ingeschreven en dus woensdag zich zullen aanmelden aan de TC (tenzij een last minut withdrawl ).

MVG

Patrick Hendrickx
Reply With Quote
  #125  
Old 02-09-2007, 20:13
LSD LSD is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Mar 2002
Posts: 62
Quote:
Originally Posted by rallybiet View Post
Met maar 32 wagens aan de start gaat het echt een saaie race zijn.
De belcar is op sterven na dood. Leve de btcs waar tenminste veel meer wagens aan de start staan. en geen 20 lal porches.
ze zouden beter een minimum aantal wagens van 40 moeten zetten voor een 24 uren race.
Zolder is echt saai aan het worden.
Jammer, voor een kampioenschap die zijn succes gekend heeft dankzij de falende Pro-car en nu hetzelfde lot ondergaat. Het ergste is hier wss dat naam niet meer past bij de geschreven reglementen, Ku*car zou nu beter van toepassing zijn. Het leukste is dan ook dat de racb wijziging van reglement goedkeurt op aanvraag, het is toch een leuke familie hé.
De tijd van het racen voor de sport is er ook al uit. Dus leve de kleine kampioenschappen waar het racen nog vanuit het hart ipv van uit de portemonee komt.
Toch kijk ik alweer uit naar de volgende aflevering van 'Belcar', een soap zoals een ander die je bezig houdt.
Tot op de 24U.
Reply With Quote
  #126  
Old 04-09-2007, 13:33
fenixracing's Avatar
fenixracing fenixracing is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2007
Location: tessenderlo
Posts: 396
Ik was aan het zien hoeveel wagens er vorig jaar gestart waren 41 in totaal.
Dit zijn er maar 9 meer dan dit jaar en onder die 9 heb je nog veel guest autos waar je niet echt veel rekening moest houden.
dus dit jaar valt al bij al wel mee.
Reply With Quote
  #127  
Old 04-09-2007, 23:41
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by fenixracing View Post
Ik was aan het zien hoeveel wagens er vorig jaar gestart waren 41 in totaal.
Dit zijn er maar 9 meer dan dit jaar en onder die 9 heb je nog veel guest autos waar je niet echt veel rekening moest houden.
dus dit jaar valt al bij al wel mee.
Bekijk eens het plaatje over een periode van bijv. 10 jaar? Op een jaartje kun je geen trend bepalen. We gaan nu met een aantal van start dat ongeveer gelijk is aan het aantal geklasseerden van de afgelopen jaren

Koerswijziging of niet van SRO Belcar? Ik noem dat gewoon een flinke domper op het evenement.

Quote:
Si l’on déplorera le nombre peu élevé de voitures (le changement tardif de date n’a pas aidé les organisateurs), avec seulement une trentaine d’équipages relevant cette année le grand défi des 24 Hours of Zolder, la qualité du plateau de cette édition 2007 est tout bonnement exceptionnelle. On a en effet rarement compté autant de pilotes de haut niveau et de prétendants à la victoire finale. De quoi augurer d’un double tour d’horloge indécis, avec de nombreux rebondissements et changements de leaders.

http://www.sro-belgium.be/index.php?...d=15&Itemid=65
Ja, zo kun het ook zeggen. De feiten blijven echter hetzelfde...........en dat is een lege piste! Ik maak me er niet druk om, SRO Belgium merkt dat zelf veel harder in de beurs. Zij missen toch een aantal malen een overschrijving van € 5.500 excl. BTW

Ik was in de veronderstelling, gezien de persreutels in de winterperiode, dat dit een soort "WK GT3" had moeten worden. Er is niets van terecht gekomen.

Hoe dan ook, morgen op naar de nachtraining
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #128  
Old 05-09-2007, 10:10
rallybiet rallybiet is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 47
nog maar eens het bewijs dat de belcar alleen maar een vereedelde porsche cup is!!!
Waarom geen 24 uren BTCS volgend jaar. Grote diversiteit van wagens en altijd spannnende races
Reply With Quote
  #129  
Old 05-09-2007, 13:18
fenixracing's Avatar
fenixracing fenixracing is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2007
Location: tessenderlo
Posts: 396
hmmm ergens is de belcar altijd wel porsche land geweest.
Maar btcs heeft een paar fraaie wagens er tussenzitten. Maar een honda civic of een peugeot 206cc met wat sclicks op noem ik geen race auto en zo rijden er veel mee.Geef mij dan maar wat porsches in race trim.
En klagen over de belcar mogen we nog niet geef het nog wat tijd volgend jaar zal het al heel wat anders zijn.
Reply With Quote
  #130  
Old 05-09-2007, 13:46
guntha's Avatar
guntha guntha is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2007
Location: donk(herk-de-stad)
Posts: 805
Ik heb even een vraagje. Ik heb op KDG( je kent ze wel van de vertigo en de rx-7) gehoord dat ze een afspraak hebben met porsche op gebied van eindwerk voor de laatstejaars. Nu zag ik afgelopen donderdag( laatste training in augustus) dat er leerkrachten rondliepen en hielpen in de pits van GPR. Heeft iemand hier misschien ook iets van gehoord? Het zou natuurlijk ideaal zijn als we aan de belcar porsche kunnen sleutelen op school
Ik weet niet of ze al tijdens de 24uren gaan helpen maar het zal er vast van komen volgendjaar.
__________________
giallocorse= www.grabx-art.be/giallocorse
FBR vzw=www.grabx-art.be/fbr
Reply With Quote
  #131  
Old 05-09-2007, 14:51
fordje's Avatar
fordje fordje is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Feb 2002
Location: Kapellen
Posts: 1,240
Quote:
Originally Posted by RKG View Post
Jammer dat ze niet enkele laten staan. vooral die aan de pitentrance leek mij goed om te zitten.
Goed nieuws dus...
2 tribunes blijven beschikbaar en zullen zonder extra kosten voor alle bezoekers worden opengesteld.


bron:

www.24u.be / Circuit Zolder
Reply With Quote
  #132  
Old 05-09-2007, 15:00
Bart.Vandecavey's Avatar
Bart.Vandecavey Bart.Vandecavey is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: May 2001
Location: Knokke-Heist
Posts: 3,806
Quote:
Originally Posted by fordje View Post
Goed nieuws dus...
2 tribunes blijven beschikbaar en zullen zonder extra kosten voor alle bezoekers worden opengesteld.


bron:

www.24u.be / Circuit Zolder
en een nieuwe sponsor voor 24u.be, zo te zien
__________________
WRC-prono 2009 kampioen
Reply With Quote
  #133  
Old 05-09-2007, 15:01
Nicki_Mks's Avatar
Nicki_Mks Nicki_Mks is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2004
Location: Vilvoorde
Posts: 752
De Jacky Ickx is er ook bij. Gaan ze dan weer heel die straat afsluiten en daar heel de tijd vier man aan opofferen?
Reply With Quote
  #134  
Old 05-09-2007, 15:20
fordje's Avatar
fordje fordje is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Feb 2002
Location: Kapellen
Posts: 1,240
Quote:
Originally Posted by Bart.Vandecavey View Post
en een nieuwe sponsor voor 24u.be, zo te zien


Tja,

Als Vandewalle of River Woods ooit eens echt reclame willen maken...Je weet me wonen ..

Tot zaterdag! En succes gewenst aan de Daltons
Reply With Quote
  #135  
Old 05-09-2007, 15:27
fenixracing's Avatar
fenixracing fenixracing is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2007
Location: tessenderlo
Posts: 396
En we zitten onder 30 wagens dit is echt een domper.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 08:09.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.