De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Rally > Dakar 2007
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #1  
Old 02-01-2007, 22:52
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Dec 2001
Location: Keerbergen
Posts: 2,963
Hoort Freddy Loix thuis in Dakar ?

Freddy Loix krijgt een ferme veeg uit de pan van Jacky Loomans en N. Essers in een interview met UIT magazine van deze maand...

Als kritiek van zo'n ervaren mannen komen dan heb ik toch serieuze bedenkingen bij Freddy...




Sorry voor de lage kwaliteit...

Rhino's heeft mss wel te vroeg Loix gesteund voor Dakar.....
Reply With Quote
  #2  
Old 03-01-2007, 00:25
HaCo's Avatar
HaCo HaCo is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jun 2006
Location: Holsbeek
Posts: 413
Ik heb vooral bedenkingen over mensen die zoiets in een boekske laten zetten, ik vind het echt wel laag. Ik vind Fredje een toffe knul en wens hem veel succes in de Dakar 2007. Hij is een professionele piloot en verdient zeker beter. Ik hoop dat Fredje dieje Loomans op sportief vlak eens goed klopt!
Reply With Quote
  #3  
Old 03-01-2007, 00:29
jurgen jurgen is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Oct 2004
Location: heuvelland
Posts: 150
Mss wel op hun tenen getrapt dat loix dit jaar met een ander team aan de start komt...
laag vind ik dat
__________________
jurgen
Reply With Quote
  #4  
Old 03-01-2007, 00:33
206WRC-ke's Avatar
206WRC-ke 206WRC-ke is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Dec 2004
Location: Heuvelland
Posts: 851
Yep, ben het eens met Haco. Vraag mij af waarom die twee heren nu pas met zoiets naar buiten komen... Bang dat ze zullen geklopt worden zeker...
Is idd maar van een laag niveau, jawaddedadde.
__________________
- http://www.wrcplace.be -
Reply With Quote
  #5  
Old 03-01-2007, 00:34
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
en dat hij kritiek had op hun materiaal...

Da's natuurlijk ook een manier om de geschreven pers te halen...

Als ze hier achteraf op aangesproken gaan worden, zal het wel niet zo bedoeld geweest zijn en zullen de woorden wel verkeerd geïnterpreteerd zijn of verdraaid zijn. Goe bezig die gasten, een Belg minder waar we moeten voor supporteren.
Reply With Quote
  #6  
Old 03-01-2007, 00:57
Dragu's Avatar
Dragu Dragu is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Dec 2003
Location: Zoutleeuw
Posts: 141
Freddy zal ze wel !!!


En idd zeer vreemd dat ze er nu pas bij uit komen , juist voor de start van de dakar , en nu freddy in een ander team en normaal gezien met een snellere wagen aan de start staat .

Sucses Freddy !!
Reply With Quote
  #7  
Old 03-01-2007, 01:03
Dominique's Avatar
Dominique Dominique is offline
Frecking Nuts ...
 
Join Date: Dec 2004
Location: Thuis
Posts: 3,015
Dat lijkt inderdaad verdacht veel op natrappen. Ik heb het artikel niet gelezen en ik ken de context dus niet.
Loomans moet echter niet alle schuld voor het mislukken van zijn vorige Dakar op Freddy schuiven. Zijn eigen Bowler gaf op ongeveer hetzelfde moment de geest. Ook de schuld van Loix waarschijnlijk?
__________________
Groetjes,
Domi.
Reply With Quote
  #8  
Old 03-01-2007, 01:29
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Dec 2001
Location: Keerbergen
Posts: 2,963
Quote:
Originally Posted by 206WRC-ke View Post
Yep, ben het eens met Haco. Vraag mij af waarom die twee heren nu pas met zoiets naar buiten komen... Bang dat ze zullen geklopt worden zeker...
Is idd maar van een laag niveau, jawaddedadde.
Ik denk niet dat Loomans schrik heeft om geklopt te worden door een Dakar Newbie...Loomans heeft al jaren niets meer te bewijzen in Dakar. Petje af voor z'n prestaties...

Als je als debutant niet wil luisteren naar iemand als Loomans dan heb ik daar maar m'n bedenkingen bij....En van een ex-wrc piloot mag je toch verwachten dat ie weet dat je water in de radiator moet kappen...

Ik denk echt niet dat Loomans/Essers er op uit zijn Loix zwart te maken en dat dit natrappen is.

Men verschiet gewoon dat Loix hier van z'n sokkel 'en imago van de propere jongen' valt.
Reply With Quote
  #9  
Old 03-01-2007, 01:53
Dominique's Avatar
Dominique Dominique is offline
Frecking Nuts ...
 
Join Date: Dec 2004
Location: Thuis
Posts: 3,015
Quote:
Originally Posted by JPMontoya View Post
Ik denk niet dat Loomans schrik heeft om geklopt te worden door een Dakar Newbie...Loomans heeft al jaren niets meer te bewijzen in Dakar. Petje af voor z'n prestaties...

Als je als debutant niet wil luisteren naar iemand als Loomans dan heb ik daar maar m'n bedenkingen bij....En van een ex-wrc piloot mag je toch verwachten dat ie weet dat je water in de radiator moet kappen...

Ik denk echt niet dat Loomans/Essers er op uit zijn Loix zwart te maken en dat dit natrappen is.

Men verschiet gewoon dat Loix hier van z'n sokkel 'en imago van de propere jongen' valt.
Dan moeten ze erbij zeggen dat die "Hollander die naast hem zat" ook een prutser is, terwijl je goed genoeg weet dat dat niet het geval is.
Als hetgeen ze beweren ook werkelijk klopt, dan hadden ze dat moeten uitbrengen vlak na de opgave. Niet nu, vlak voor de start wanneer blijkt dat hun "prutsers van toen" in een ander team zitten.
Als je op zo een manier over je (ex-) teammaats spreekt, dan weet je dat je een hoop negatieve reacties krijgt. Van iemand van hun kaliber had ik een klein beetje gezond verstand en tact verwacht.
Voor mij kunnen ze nog weinig goeds doen.
__________________
Groetjes,
Domi.
Reply With Quote
  #10  
Old 03-01-2007, 19:41
gofastfreddy's Avatar
gofastfreddy gofastfreddy is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Dec 2004
Location: oostnieuwkerke
Posts: 466
Quote:
Originally Posted by Dominique View Post
Dan moeten ze erbij zeggen dat die "Hollander die naast hem zat" ook een prutser is, terwijl je goed genoeg weet dat dat niet het geval is.
Als hetgeen ze beweren ook werkelijk klopt, dan hadden ze dat moeten uitbrengen vlak na de opgave. Niet nu, vlak voor de start wanneer blijkt dat hun "prutsers van toen" in een ander team zitten.
Als je op zo een manier over je (ex-) teammaats spreekt, dan weet je dat je een hoop negatieve reacties krijgt. Van iemand van hun kaliber had ik een klein beetje gezond verstand en tact verwacht.
Voor mij kunnen ze nog weinig goeds doen.
vind ik ook dat ze zo een dingen direct moeten uitbrengen , maar freddy is en blijft ne toffe gast , natrappen is het zeker .

freddy weet hoe hij aan een wagen moet werken en hoe het ding werkt , dus dat zal geen prob zijn .

ik hoop dat freddy mischien een paar uitschieters doet ginder , als revanche
Reply With Quote
  #11  
Old 03-01-2007, 23:19
Pegasus's Avatar
Pegasus Pegasus is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jun 2006
Location: Diest
Posts: 266
Loomans komt als piloot niet eens aan de enkels van Freddy. Vandaar de frustratie? Ook al vergeten Jacky, hoeveel publiciteit dat uw team heeft gekregen door Freddy's deelname.
Als negatieve pr kan dit tellen hoor...
Reply With Quote
  #12  
Old 03-01-2007, 23:21
DDRT_Fred's Avatar
DDRT_Fred DDRT_Fred is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Dec 2005
Location: Leuven
Posts: 114
Dit is gewoon laag bij de grond!

Ik vind het echt wel laat! de interviewer gaat wel wat eenzijdig te werk.

Had loomans niet gezegd dat freddy voor de woestijn snel te gaan. en voordeel te halen uit zijn rally ervaring ?.. zodat ze tijd konden goed maken op de grote jongens.

Dat Freddy een geen water in een radiator kan gieten is zever. 20 jaar geleden werkte hij samen met zijn vader al aan wagens.

Dat Loomans( of Essers) die Hollander een prutser noemt is nog erger! Een ervaren Motor rijder met al een aantal Dakars achter de kiezen.

Er zijn ook bewijzen: beeld materiaal van Pitstop.tv

Dit is serieus na trappen een paar sponsors lieten het waarschijnlijk afweten als ze hoorden dat Loix niet meerreed.

Van mij part blijft Loomans steken in een Duin! voor hem zal ik niet supporteren
__________________
http://fhfoto.wordpress.com: Kijk uit voor het vogeltje
Reply With Quote
  #13  
Old 06-01-2007, 19:54
HaCo's Avatar
HaCo HaCo is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jun 2006
Location: Holsbeek
Posts: 413
Hehe, al 24 minuten voor loomans op loix!!
Reply With Quote
  #14  
Old 06-01-2007, 20:05
gwyllion gwyllion is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 3,908
Duidelijk de kritiek van Loomans over Loix niet gelezen. Loomans spaart zijn Bowler tijdens de Europese proeven tot de duinen ...

Tijdens de eerste proeven kan je geen tijd winnen, allemaal maar verliezen (door bv. op je dak te gaan).
Reply With Quote
  #15  
Old 09-01-2007, 14:37
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Na de eerste etappe op Afrikaanse bodem, staat Loix netjes 17de. Loomans en andere Belgen die het grappig vonden om te lachen met de "onervaren Loix" staan daar toch behoorlijk ver achter...

't is nog lang en ver, ik weet het wel, maar we blijven met extra grote en geslepen aandacht volgen.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 15:15.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.