De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Media Corner
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #1  
Old 03-03-2004, 13:43
Eric Dupain Eric Dupain is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: May 2003
Location: Heers
Posts: 166
Bas Leinders in Journaal & info F1 komende dagen op VRT.

Bas Leinders tekende deze morgen een contract van derde rijder bij Minardi. Stefaan Lammens, aanwezig in Australië om commentaar te leveren bij de wedstrijd, woonde de persconferentie bij en haalde Bas Leinders voor de camera voor een interview. Een reportage in het VRT journaal van 13.00 u en 19.00 u.



Ook de komende dagen besteden wij ruim aandacht aan de start van het F1 seizoen. Zo kan je in de journaals van donderdag een reportage bekijken van een nogal ongewone competitie tussen de Ferrari rijders Michael Schumacher en Rubens Barrichello.



Zaterdag komen dan de kwalificatieritten aan bod in het journaal, zondagnacht is er de rechtstreekse uitzending van de GP op Canvas om 03.45 u. Zondag wedstrijdverslagen van de GP in de journaals, en zondagnamiddag een ruime samenvatting van de eerste GP in Sportpaleis. Uitzenduur op dit moment nog niet bekend, ... net zoals vorige week stemt u best af op Canvas bij het begin van Sportpaleis om dan een juist zicht te krijgen op de programmering.
Reply With Quote
  #2  
Old 03-03-2004, 14:25
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Re: Bas Leinders in Journaal & info F1 komende dagen op VRT.

Quote:
Originally posted by Eric Dupain
.............Een reportage in het VRT journaal van 13.00 u en 19.00 u.



Ook de komende dagen besteden wij ruim aandacht aan de start van het F1 seizoen. .........
Reply With Quote
  #3  
Old 03-03-2004, 14:40
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Dec 2001
Location: Keerbergen
Posts: 2,963
Kan dit niet gewoon bij topic BL naar minardi gezet worden, toch een lichte vorm van publiciteit voor VRT
Reply With Quote
  #4  
Old 03-03-2004, 16:25
Eric Dupain Eric Dupain is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: May 2003
Location: Heers
Posts: 166
Geen vorm van publiciteit, wel een aankondiging zodat de fans niets hoeven te missen.

Ik hoef dit niet te doen hoor, ... en als men het liever niet heeft ... dan zal ik het wel horen van de mensen die verantwoordelijk zijn voor het forum. En als ik goed op de hoogte ben , dan ben jij niet verantwoordelijk voor het forum...

Jongens, jongens, ... sommigen kunnen toch echt wel een zaag spannen ... Ik zal dan maar niet meer posten op het forum ...

Last edited by Eric Dupain; 03-03-2004 at 16:37.
Reply With Quote
  #5  
Old 03-03-2004, 17:03
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Nov 2001
Location: Antwerpen
Posts: 1,551
Quote:
Originally posted by Eric Dupain
Jongens, jongens, ... sommigen kunnen toch echt wel een zaag spannen ...
Aangezien ik daar een diploma voor heb
Mooi van de VRT dat ze iets tonen, maar voetbal en tennis gingen weer voor...
Reply With Quote
  #6  
Old 03-03-2004, 17:08
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Ik vind dat we gewoon NIET moeten reageren op Eric Dupains aankondigingen. Het zijn aankondigingen zonder meer, waar de meeste van ons wel iets aan hebben.

Beschouw het dan ook als dusdanig en laat alle commentaar achterwege.

Dit is een aankondiging van enkele interessante nieuwsberichten. Niets meer en niets minder en dat er mensen bij zijn die liever autosport zien dan voetbal en tennis dat weten we al langer. Niet nodig om dat telkens weer opnieuw onder onze neus te smeren.
Reply With Quote
  #7  
Old 03-03-2004, 19:38
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone
 
Join Date: May 2001
Location: Hoboken (Antwerpen)
Posts: 6,845
* na intern overleg tussen de mods * is besloten dat we deze thread heropenen. Toch willen we in het bijzonder voor deze thread enkele nieuwe regels stellen:
[list=1][*]Threads waarin aankondigingen van TV-programma's worden gedaan behoeven in principe geen reply's. Reply's waarin je enkel te vertellen hebt dat je het gemist hebt zijn vrij zinloos en dragen niks bij aan de discussie. Natuurlijk blijft inhoudelijk kritiek (of lof) ivm met de tv-programma's welkom. Ook andere on-topic kritiek mag zolang deze voldoende onderbouwd is.[*]Voor de zoveelste keer herhalen dat je het spijtig vindt dat tennis, voetbal en wielrennen voorgaan op autosport hoeft in deze thread ook niet. Dit is reeds 1000 keer opgemerkt. Toch is het voor de media quasi onmogelijk om hier iets aan te veranderen gezien het belang van kijkcijfers (etc). Hier over blijven doorbomen zet weinig zoden aan de dijk.[/list=1]

Deze thread blijft in principe voor de rest van het jaar de place to be voor autosport-aankondigingen van Canvas. De moderators hopen op een inspanning van iedereen om deze thread op een serene sfeer verder te zetten.
__________________

Last edited by airco; 03-03-2004 at 19:40.
Reply With Quote
  #8  
Old 03-03-2004, 19:51
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
Om deze belangrijke boom niet kwijt te raken in het bos, heb ik de titel aangepast aan deze nieuwe regel, en heb ik de thread zelf ook "sticky" gemaakt.
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
  #9  
Old 03-03-2004, 22:08
yvdp's Avatar
yvdp yvdp is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: May 2001
Location: Schilde, Belgium
Posts: 2,758
bon, dan maar meteen beginnen met een ontopic commentaar

eerst en vooral vind ik het mooi dat de VRT dit doet.
Wat ik helemaal mooi vind is dat er commentaar gegevens wordt ter plaatse, en niet vanuit de studio in Brussel . Zorgt op die manier voor het opbouwen van een leuke sfeer tijdens het kijken.
chapeau VRT!
__________________
greetz
Reply With Quote
  #10  
Old 04-03-2004, 12:45
pompierke's Avatar
pompierke pompierke is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2003
Location: Hasselt
Posts: 470
Beste Eric,

blijf ons AUB verblijden met jou aankondigingen en laat die kinderachtige reacties van bepaalde personen langs je afglijden.
Ik vind het positief.
Ook al komt autosport na voetbal, wielrennen e.d. dan nog zijn jullie goed bezig.
doe zo voort man.

pompierke
Reply With Quote
  #11  
Old 04-03-2004, 12:53
Baron's Avatar
Baron Baron is offline
Touring car racing !!!!!
 
Join Date: Apr 2003
Location: TONGEREN
Posts: 1,087
Quote:
Originally posted by pompierke
Beste Eric,

blijf ons AUB verblijden met jou aankondigingen en laat die kinderachtige reacties van bepaalde personen langs je afglijden.
Ik vind het positief.
Ook al komt autosport na voetbal, wielrennen e.d. dan nog zijn jullie goed bezig.
doe zo voort man.

pompierke

Ik denk dat Pompierke hier de mening weergeeft van de meerderheid van de Paddockers.
Reply With Quote
  #12  
Old 04-03-2004, 13:04
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jul 2001
Location: Everywhere
Posts: 4,300
Quote:
Originally posted by Baron
Ik denk dat Pompierke hier de mening weergeeft van de meerderheid van de Paddockers.
Inderdaad

Eric, bestaat er een kans om voor een GP beelden te geven van een vroegere GP op dat circuit. De VRT heeft toch een serieus F1 archief denk ik, zonde om die beelden niet te gebruiken.

Last edited by Scapa; 04-03-2004 at 13:09.
Reply With Quote
  #13  
Old 04-03-2004, 23:58
Jan's Avatar
Jan Jan is offline
Jinba Ittai
 
Join Date: May 2001
Location: Zoom Zoom
Posts: 1,799
Het mag bij deze ook gezegd dat Radio 1 regelmatig aandacht besteed aan Belgen (Vlamingen) in de autosport op het hoogste niveau (Loix, Leinders,....) en daarbij interviews met kennis van zaken aflevert. Heel anders is het gesteld met die twee pipo's die 's ochtends Q-Music onveilig maken en es effe Bassie gingen bellen......veel blabla en zero informatieve waarde.

jan
Reply With Quote
  #14  
Old 05-03-2004, 00:30
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally posted by stijnconinx
Inderdaad

Eric, bestaat er een kans om voor een GP beelden te geven van een vroegere GP op dat circuit. De VRT heeft toch een serieus F1 archief denk ik, zonde om die beelden niet te gebruiken.
De heikele vraag is of de VRT die beelden mag gebruiken, laten we hopen van wel.

Als voorbeeld: In de jaren dat de HMG groep (RTL 4/5) de Fomule 1 uitzending verzorgde waren er zo goed als geen historische beelden te zien in de voorbeschouwingen. Nu de rechten voor Nederland zijn overgegaan naar de SBS groep (SBS6/Veronica) kondigen zij aan veel historisch beeldmateriaal te gaan vertonen.

De NOS (staatsomroep) die vele GP's voor het commerciele tijdperk op de buis bracht laat nooit iets zien van oude GP's of wat dan ook.

Dus afhankelijk van welk kontrakt er is gesloten met Ecclestone en consorten mag je wel/geen oud materiaal op de buis brengen. Althans zo komt het hele zaakje op mij over.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #15  
Old 05-03-2004, 23:15
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Dec 2001
Location: Keerbergen
Posts: 2,963
*del*

Last edited by JPMontoya; 06-03-2004 at 00:40.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 19:23.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.