De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > De Paddock Community > De Paddock - Autosport Quiz > Quiz 2005
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #16  
Old 22-05-2005, 20:56
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Lancia was nagenoeg parate kennis - enkel gecontroleerd. Op de Brabham vraag had ik eerst Spa - meende de busstop te herkennen - geschreven maar dan de internet foto gevonden en toch nog gecorrigeerd. Ik had NIET verder moeten kijken dan mijn neus lang was. Nu goed van 35 naar 28. We maken vorderingen en als het zo doorgaat, sta ik op 1 tegen het einde van het kampioenschap
Reply With Quote
  #17  
Old 23-05-2005, 08:43
Rallyloverke's Avatar
Rallyloverke Rallyloverke is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2001
Location: Antwerpen
Posts: 1,430
Bij de Lancia had ik ook al vrij snel gezien dat het de 1000 meren moest zijn. Dan wat gaan "checken en dubbelchecken" zoals onze quiz-master aanbeveelt en de vraag juist kunnen beantwoorden.
Weeral wat plaatsjes opgeschoven in het klassement! Ik verschiet er zelf van! Ik zal er maar van genieten, want het gaat niet blijven duren vrees ik! :-)
Reply With Quote
  #18  
Old 23-05-2005, 09:06
pompierke's Avatar
pompierke pompierke is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2003
Location: Hasselt
Posts: 470
Quote:
Originally Posted by Huudo
Lancia was nagenoeg parate kennis - enkel gecontroleerd. Op de Brabham vraag had ik eerst Spa - meende de busstop te herkennen - geschreven maar dan de internet foto gevonden en toch nog gecorrigeerd. Ik had NIET verder moeten kijken dan mijn neus lang was.
Juist hetzelfde gedaan en dat als baancommissaris mij zo laten vangen,kieken dat ik ben!!!
Ook die ambulance in de achtergrond was van Belgische makelij en ik kan het weten want na 26 jaar als brandweerman met die ziekenwagens te hebben gereden, gelukkig zijn het nu beter ziekenwagens + die baancommissarissen met hun oranje overalls, die zijn Belgisch, dat had ik zeker moeten van zijn op dat ogenblik, maar ja....
Maar we geven niet op, wat volgt zal nog vele doen sneuvelen denk ik en hoop ik natuurlijk.
Tot 20 al alles gevonden maar toch nog nachecken voor versturing.
Reply With Quote
  #19  
Old 23-05-2005, 09:10
Jan's Avatar
Jan Jan is offline
Jinba Ittai
 
Join Date: May 2001
Location: Zoom Zoom
Posts: 1,799
Zodanig in vervoering geraakt bij het zien van die bloedmooie Brabham, dat ik de foutieve internetinfo klakkeloos heb overgenomen. De Gitanes reklame was dan nog de bevestigende faktor die mij voor Frankrijk deed kiezen. Bij de rallyvraag was ik dan wel beter op mijn qui vive, waarschijnlijk omdat die materie mij minder ligt en er dus wat meer aandacht aan besteed

jan

Last edited by Jan; 23-05-2005 at 09:13.
Reply With Quote
  #20  
Old 23-05-2005, 09:26
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
Quote:
Originally Posted by pompierke
Maar we geven niet op, wat volgt zal nog vele doen sneuvelen denk ik ...
Als je dat maar weet! (Wel grappig dat ik dank zij het nieuwe vraagstel-systeem zo'n beetje "in de toekomst" kan kijken)...
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
  #21  
Old 23-05-2005, 09:37
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
Quote:
Originally Posted by lotuzzz
...maar bij het checken (en dan vooral om het jaartal en de juiste benaming van de wagen te vinden) stuitte ik, zoals zovelen, op de identieke foto met de -zo zou blijken- foutieve info erbij (op de tweede pagina van google al, ik rook al onraad want dat past niet helemaal bij het 2e niveau van deze quiz, dat je het zo makkelijk vindt)
Dit is een zeer originele benadering van de moeilijkheidsgraden, waarbij ik zelf nog niet eens stilgestaan had, maar die wel helemaal correct blijkt! Leuk!
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
  #22  
Old 23-05-2005, 10:35
kulgan kulgan is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Oct 2003
Location: Asse
Posts: 386
Miljaar
Ach ja, het is nu eenmaal gebeurd...
Ik blijf in ieder geval wel met vol enthousiasme voortspelen, alleen kan ik een goede einduitslag nu wel vergeten...
Reply With Quote
  #23  
Old 23-05-2005, 12:36
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by pompierke
kieken dat ik ben!!!
Deze zelf-analyse van Pompierke kan ik volledig onderschrijven
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #24  
Old 23-05-2005, 13:58
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Quote:
Originally Posted by kulgan
Miljaar
Ach ja, het is nu eenmaal gebeurd...
Ik blijf in ieder geval wel met vol enthousiasme voortspelen, alleen kan ik een goede einduitslag nu wel vergeten...
Maar neen, we zijn pas gestart. Een achterstand van nu pakweg 20 of 30 punten is echt niks hoor. Naarmate het vordert worden de te verdienen punten voor ons, en de te verliezen punten voor de anderen, alleen maar groter.

Een top-10 plaats ambieer ik zeker (gezien ik dit jaar met de ingesteldheid speel: parate kennis met een minimum aan opzoekwerk - spendeer maximaal 15 min per set van vragen) Een top-5 zou schitterend zijn en een top-3 enkel als er vooraan zwaar in de fout gegaan wordt.
Reply With Quote
  #25  
Old 23-05-2005, 16:07
pompierke's Avatar
pompierke pompierke is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2003
Location: Hasselt
Posts: 470
Quote:
Originally Posted by Mark
Deze zelf-analyse van Pompierke kan ik volledig onderschrijven
Meneer Reijnders,

polsen trainen !!!!!!!!!!!
Reply With Quote
  #26  
Old 23-05-2005, 20:26
Pat's Avatar
Pat Pat is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2004
Location: Dendermonde
Posts: 934
Milj...

Op de een of andere manier veeeel te lang moeten zoeken naar de juiste foto van die Lancia. Vond alleen maar Martini's.

Uiteindelijk diene gevonden met de misse info, vergeten dat ik een Zweed zocht ... prijs dus met Allen.

Maar ja, de prijzen worden maar op het einde gedeelt !
Reply With Quote
  #27  
Old 24-05-2005, 00:18
Veloce's Avatar
Veloce Veloce is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jan 2005
Location: Hamont
Posts: 41
Inderdaad, ik heb me bij vraag 12 laten vangen door een foto die ik vond bij http://www.bmwworld.com/racing/history/gallery.htm
Identiek dezelfde foto, maar met als bijschrift "Paul Ricard" !
Volgende keer toch maar een keer dubbelchecken.
Reply With Quote
  #28  
Old 24-05-2005, 12:02
Selespeed's Avatar
Selespeed Selespeed is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2002
Location: Lochristi
Posts: 411
Hier hetzelfde, kwam op dezelfde site terecht en liet me vangen door de reclame met Gitanes op de achtergrond
Reply With Quote
  #29  
Old 24-05-2005, 16:39
bazzie's Avatar
bazzie bazzie is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jan 2004
Location: Antwerpen
Posts: 118
Ik heb mij deze keer niet laten vangen, omdat ik die foto gewoon niet tegengekomen ben. Ik heb wel een foto gevonden van dat jaar, maar dan met een Ferrari met dezelfde achtergrond.

Ik ben ook eerst beginnen zoeken naar een circuit met Gitanes reclame. Ik dacht ook eerst aan Frankrijk, maar daar ben ik enkel Gauloises reclame tegengekomen en geen Gitanes.
Reply With Quote
  #30  
Old 24-05-2005, 17:11
Jan's Avatar
Jan Jan is offline
Jinba Ittai
 
Join Date: May 2001
Location: Zoom Zoom
Posts: 1,799
Quote:
Originally Posted by bazzie
Ik heb mij deze keer niet laten vangen, omdat ik die foto gewoon niet tegengekomen ben. Ik heb wel een foto gevonden van dat jaar, maar dan met een Ferrari met dezelfde achtergrond.

Ik ben ook eerst beginnen zoeken naar een circuit met Gitanes reclame. Ik dacht ook eerst aan Frankrijk, maar daar ben ik enkel Gauloises reclame tegengekomen en geen Gitanes.

Ik ben een verstokt niet-roker, 't zal daarmee zijn dat ik die reklames niet kon thuiswijzen
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 22:19.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.