De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #1  
Old 23-03-2007, 20:33
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Belcar 2007: Hebben we de eerste rel te pakken?

Quote:
Moslers boosdoeners?

Mosler heeft zowel in Engeland als in België een nationale homologatie verworven. Dit is in België bij enkele teams voorlopig in het verkeerde keelgat geschoten. “Dit is zeker geen GT3 maar een rasecht prototype waarmee je weer GT1 toestanden gaat krijgen”, opperde een gerenommeerde teammanager die er nog aan toevoegde dat zijn team nog bij de eerste race aanwezig zal zijn, maar daarna mogelijk richting ADAC GT Cup vertrekt.

Volledige stukje: http://www.autosport.nl/actueel/news...=2&rubriek=int
We zijn vertrokken
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #2  
Old 23-03-2007, 21:48
guntha's Avatar
guntha guntha is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2007
Location: donk(herk-de-stad)
Posts: 805
Quote:
Originally Posted by Mark View Post
We zijn vertrokken
Ze kunnen wel gelijk hebben. Ze waren naar het schijnst ook het snelst te donderdag he. Vorig jaar was ook goed te zien hoe snel de mosler was. Hij kon goed mee in het kampioenschap. Zou jammer zijn als de moslers dit jaar het kampioenschap gaan domineren zoals de corvette's vorig jaar deden.
__________________
giallocorse= www.grabx-art.be/giallocorse
FBR vzw=www.grabx-art.be/fbr
Reply With Quote
  #3  
Old 23-03-2007, 21:51
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Aug 2003
Location: Beersel
Posts: 2,866
als ze allemaal met gelijke wagens willen rijden, moeten ze maar clio cup doen of zo
__________________
Reply With Quote
  #4  
Old 23-03-2007, 21:55
guntha's Avatar
guntha guntha is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2007
Location: donk(herk-de-stad)
Posts: 805
Quote:
Originally Posted by marcel View Post
als ze allemaal met gelijke wagens willen rijden, moeten ze maar clio cup doen of zo
Gelijke wagens kun je bijna nooit hebben. Maar in belcar mogen er geen echt torenhoog boven uitsteken zoals dat vorig jaar het geval was. Dit is niet fijn voor andere rijders en voor de toeschouwers.
__________________
giallocorse= www.grabx-art.be/giallocorse
FBR vzw=www.grabx-art.be/fbr
Reply With Quote
  #5  
Old 23-03-2007, 22:23
Grig-O's Avatar
Grig-O Grig-O is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2006
Location: Lierde
Posts: 1,798
SRO is toch zo goed in het versnellen of vertragen van wagens?
Wie gaat er morgen meestrijden voor de pole in Zuhai? de Lambo's!
In 2003 reed die auto een kleine tien seconden trager en door verscheidene toegevingen (zoals de 32mm restrictoren die deze week nog toegekend zijn)
is deze auto -tot groot genoegen van alle Fiagt fans- een kandidaat voor verschillende overwinningen...

De Moslers zullen wel geen halve minuut sneller zijn dan de concurrentie dus moet het wel mogelijk zijn voor SRO om met lood de prestaties weer op evenwicht te krijgen.
Reply With Quote
  #6  
Old 23-03-2007, 23:57
fenixracing's Avatar
fenixracing fenixracing is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2007
Location: tessenderlo
Posts: 396
Quote:
Originally Posted by Grig-O View Post
SRO is toch zo goed in het versnellen of vertragen van wagens?
Wie gaat er morgen meestrijden voor de pole in Zuhai? de Lambo's!
In 2003 reed die auto een kleine tien seconden trager en door verscheidene toegevingen (zoals de 32mm restrictoren die deze week nog toegekend zijn)
is deze auto -tot groot genoegen van alle Fiagt fans- een kandidaat voor verschillende overwinningen...

De Moslers zullen wel geen halve minuut sneller zijn dan de concurrentie dus moet het wel mogelijk zijn voor SRO om met lood de prestaties weer op evenwicht te krijgen.
Je moet hem ergens gelijk geven als ze echt te snel zoude zijn zou racb of sro wel ingrijpen misschien niet met lood maar met andere mogelijkheden.
Is wel ergens jammer dat een teambaas er zo op reageert er is zelfs nog geen wedstrijd gereden.
Zolang de dbrs9 maar niet verdwijnt denk wel dat het inorde komt we zullen moet afwachten .
Reply With Quote
  #7  
Old 24-03-2007, 00:38
M_K M_K is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: May 2006
Posts: 65
Quote:
Originally Posted by Grig-O View Post
SRO is toch zo goed in het versnellen of vertragen van wagens?
Wie gaat er morgen meestrijden voor de pole in Zuhai? de Lambo's!
In 2003 reed die auto een kleine tien seconden trager en door verscheidene toegevingen (zoals de 32mm restrictoren die deze week nog toegekend zijn)
is deze auto -tot groot genoegen van alle Fiagt fans- een kandidaat voor verschillende overwinningen...
Toegevingen of ontwikkelingen van Reiter Engineering? In verband met die restrictors: iedereen heeft kleinere restrictors gekregen, in verhouding tot de grootte van de vorige brides. Het Bureau had blijkbaar een rekenfoutje gemaakt en een foute grootte opgegeven voor de Lambo's, en dat hebben ze nu gecorrigeerd en gecommuniceerd in hun laatste newsletter.

Over de Belcar GT3's: laten we wachten tot na de kwalificaties...

Last edited by M_K; 24-03-2007 at 00:40. Reason: .
Reply With Quote
  #8  
Old 24-03-2007, 01:52
Bramzel's Avatar
Bramzel Bramzel is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jul 2003
Location: Groningen, Nederland
Posts: 1,430
Guttegut, de eerste testritten zijn gereden, de angst slaat in de benen dus gaat men opeens zeiken. Er was al lange tijd duidelijkheid dat de Moslers mee zouden mogen doen, dan had men toen maar bezwaar moeten aantekenen. Nu een paar dagen voor de eerste race opeens gaan zitten janken vind ik geen stijl, eerder een teken van zwakte.
Reply With Quote
  #9  
Old 24-03-2007, 02:42
Viper GTS-R***'s Avatar
Viper GTS-R*** Viper GTS-R*** is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2006
Location: Zemst
Posts: 1,748
Lijkt me ook nogal wat vroeg om te klagen, wacht zoals algezegd de eerste kwalificatie af op de first race. Daarna kun je nog bijsturen indien nodig.

En de G&A Mosler, als deze zijn tijden niet véél sneller zijn als de GT3 Mosler's dan zou ik hem ook in Klasse 1 laten rijden zonder een maximum tijd.
Zonde om hem door in klasse 3 te laten rijden kwijt te spelen... is alvast mijn mening.
Reply With Quote
  #10  
Old 24-03-2007, 11:20
fenixracing's Avatar
fenixracing fenixracing is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2007
Location: tessenderlo
Posts: 396
inderdaad zou heel echt zonde zijn maar dan ga je nog meer klagers hebben misschien nationaal homologeren zoals de gpr porshes
in engelland rijde ze ook niemand die daar klaagt
Voor zulke uitspraken als eerste race zijn we er daarna vertrekken we heel erg zwak als er nog geen kwalificatie is geweest
Reply With Quote
  #11  
Old 24-03-2007, 11:50
Grig-O's Avatar
Grig-O Grig-O is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2006
Location: Lierde
Posts: 1,798
Quote:
Originally Posted by Dries DS View Post
post verwijderd op vraag van Dries DS
Wie zegt er dat ik opmerkingen heb tegenover SRO? Ik wil gewoon zeggen dat SRO vast en zeker gaat ingrijpen als de Mosler te snel zou gaan. Dit kan gebeuren door middel van lood, maar er zijn ook andere mogelijkheden...
Moest SRO dit niet doen, dan zouden we intussen al enkele kampioenschappen kwijt zijn (Fiagt3)
Ik ben een grote fan de Fiagt omdat de prestaties daar zo dicht bij elkaar liggen. Dit dankzij SRO

Last edited by Raceboy; 24-03-2007 at 12:38.
Reply With Quote
  #12  
Old 24-03-2007, 12:37
fenixracing's Avatar
fenixracing fenixracing is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2007
Location: tessenderlo
Posts: 396
Quote:
Originally Posted by Dries DS View Post
Post verwijderd op vraag van Dries DS
je bent da n wel journalist maar weet weet blijkbaar ook niet veel kijk maar naar seizoen 2006 hebben ze alles gedaan om die corvettes trager te maken en hij haalt indd niet uit naar sro hij zegt gewoon dat ze het gelijk zullen houden wat goed is

Last edited by Raceboy; 24-03-2007 at 14:28.
Reply With Quote
  #13  
Old 24-03-2007, 14:01
GT2-R's Avatar
GT2-R GT2-R is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2005
Location: Heusden-Zolder
Posts: 1,345
Ik heb er wel vertrouwen in dat SRO de prestaties van de wagens zal nivelleren. Ze hebben kunnen daarvoor miss de speciale simulator van SRO gebruiken. SRO België kan het zich een niet-spannend seizoen totaal niet veroorloven na het bannen van de GT1-wagens om wille van gebrek aan spanning (en te hoge kosten...)
__________________
Reply With Quote
  #14  
Old 24-03-2007, 14:03
Dries DS's Avatar
Dries DS Dries DS is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2006
Location: Ried - Austria
Posts: 589
Quote:
Originally Posted by Grig-O View Post
Wie zegt er dat ik opmerkingen heb tegenover SRO? Ik wil gewoon zeggen dat SRO vast en zeker gaat ingrijpen als de Mosler te snel zou gaan. Dit kan gebeuren door middel van lood, maar er zijn ook andere mogelijkheden...
Moest SRO dit niet doen, dan zouden we intussen al enkele kampioenschappen kwijt zijn (Fiagt3)
Ik ben een grote fan de Fiagt omdat de prestaties daar zo dicht bij elkaar liggen. Dit dankzij SRO
Gregory,

Aangezien één bepaalde zin in jouw originele post nogal dubbelzinnig kon worden opgevat, had ik dus die reactie geplaatst. Ik heb die reactie laten verwijderen, omdat ook deze dubbelzinnig kon worden opgevat en omdat ik zelf vond dat mijn reactie te 'hard' was...

Mvg,
Dries DS
Reply With Quote
  #15  
Old 24-03-2007, 14:12
Dries DS's Avatar
Dries DS Dries DS is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2006
Location: Ried - Austria
Posts: 589
Quote:
Originally Posted by fenixracing View Post
je bent da n wel journalist maar weet weet blijkbaar ook niet veel kijk maar naar seizoen 2006 hebben ze alles gedaan om die corvettes trager te maken en hij haalt indd niet uit naar sro hij zegt gewoon dat ze het gelijk zullen houden wat goed is
Beste,

Bovenstaand bevindt zich een post die e.e.a. zou moeten verduidelijken. De zinnen in die post zijn zelfs voorzien van hoofdletters, leestekens en punten... De post zou dus vrij duidelijk en leesbaar moeten zijn .

Mvg,
Dries DS
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 05:11.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.