De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Driften, going sideways!
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #1  
Old 28-02-2006, 10:56
BE Drift Series's Avatar
BE Drift Series BE Drift Series is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 142
Smile Drifting veroverd Europa

het gaat hard, misschien wel te hard........D1 komt definitief naar Europa, Pro Drift Series heeft al 9 van de 16 rijders onder contract w.o Olaf Commijs (instructeur bij driftschool.be), Belgian Drift Series heeft contact met Formula D USA. Wij staan nog maar aan het begin met Belgian Drift Series, maar we hebben wel al 5 data en 5 superlocaties. Belgian Drift Series zal altijd betaalbaar en laagdrempelig zijn. Van iedereen, voor iedereen. NL Drift Series heeft ook 5 data waaronder Nurburgring, Niederrhein, Zandvoort. Interesse vanuit de pers in gigantisch.
Alle rondes van BE Drift Series zullen op DVD worden gezet. Van alle ronde wordt verslag gemaakt in de Franse magazine "street racing mania" en we hopen op korte termijn een deal te sluiten met een vooraanstaand Belgisch tuningmagazine. Op de Parijs Tuning Show ruim 80000 bezoekers en de drifters hebben 4 dagen handtekeningen lopen uitdelen op de driftstand. Frankrijk weet nu wat driften betekent. BE en NL Drift Series gaan demo's verzorgen op Monaco aan de Maas in Rotterdam, demo's verzorgen voor Automaxx in Moskou en demo's in Duitsland op Oscherslebe en Itzehoe. Wij houden de voetjes op de grond en richten ons op de 1ste ronde op 25/26 maart a.s. Belgian Drift Series, voor iedereen, van iedereen.
Fun, Tracktime, Competition, Affordable, these are our keywords
Reply With Quote
  #2  
Old 28-02-2006, 15:10
brickdrifter's Avatar
brickdrifter brickdrifter is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jun 2005
Location: Zoutleeuw
Posts: 39
Quote:
Originally Posted by BE Drift Series
het gaat hard, misschien wel te hard........D1 komt definitief naar Europa
't Was maar een kwestie van tijd, al had ik het ook nog niet nu verwacht!

Quote:
Originally Posted by BE Drift Series
, Pro Drift Series heeft al 9 van de 16 rijders onder contract w.o Olaf Commijs (instructeur bij driftschool.be), Belgian Drift Series heeft contact met Formula D USA.
Ben jij er nog niet bij?
Zal niet lang meer duren dan.
Reply With Quote
  #3  
Old 28-02-2006, 15:37
BE Drift Series's Avatar
BE Drift Series BE Drift Series is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 142
Ben jij er nog niet bij?
Zal niet lang meer duren dan. [/QUOTE]

eerst wel, toen weer niet......eerst maar eens zien welke data en locaties Pro Drift Series heeft. Ik ga in ieder geval wel kwalificatie rijden voor D1Uk op Donington 15/16 april. En verder concentreer ik me op de Belgian Drift Series.
Reply With Quote
  #4  
Old 28-02-2006, 15:41
BE Drift Series's Avatar
BE Drift Series BE Drift Series is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 142
met Belgische drifters als bv. Jo Lammens, Regis Glorieux, Vincent Verschueren, Jeroen Beaumonde, Peter Weijns verwacht ik trouwens gezonde Belgische competitie en drifttalent aan de start tijdens de seizoensopening op 26 maart a.s.
Reply With Quote
  #5  
Old 28-02-2006, 15:48
Jeroen_M3's Avatar
Jeroen_M3 Jeroen_M3 is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Sep 2005
Location: Gent
Posts: 87
Het gaat inderdaad harder dan ik dacht.
Hopelijk niet te hard, zodat ik kan blijven volgen
Reply With Quote
  #6  
Old 28-02-2006, 21:35
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by BE Drift Series
het gaat hard, misschien wel te hard........D1 komt definitief naar Europa,
Komen die Japanners naar Europa? Of gaat het om Engelse afdeling van de D1?

Wat betreft verovering van Europa. Deze maand 4 pagina's in de Nederlandse Start met een redactioneel stuk over driften. De eerste keer dat daar iets in staat over driften.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #7  
Old 28-02-2006, 22:11
BE Drift Series's Avatar
BE Drift Series BE Drift Series is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 142
Quote:
Originally Posted by Mark
Komen die Japanners naar Europa? Of gaat het om Engelse afdeling van de D1?
beide! maar of we daar blij mee moeten zijn, weet ik eerlijk gezegd niet. Het is schittterend materiaal en de show is fantastisch, maar driften op dat nivieau is financieel voor weinig personen weggelegd. Verder hebben ze allerlei enge hekwerkjes om auto's staan en allerlei heel belangrijk uitziende officials en dat sfeertje ken ik zo onderhand wel. Daar geloof ik dus niet in; autosport moet transparant zijn, voor iedereen toegankelijk.

Wat betreft verovering van Europa. Deze maand 4 pagina's in de Nederlandse Start met een redactioneel stuk over driften. De eerste keer dat daar iets in staat over driften.
ik heb het nog niet gelezen, stond wel een leuk artikel in de Turbo Magazine over Belgian Drift Series. Ook stond er deze week een schitterend artikel in de Autovisie over de 1ste Skyline, de nieuwste Skylinen en een verslag van het NISMO festival in Tokyo, met als spectaculairste item het driften.

Terug naar ons land en de Belgian Drift Series: Street Racing Mania Magazine (Franstaling) gaat alle 5 de rondes verslaan en heb ik volgende week een afspraak met een vooraanstaand tuningmagazine, waarbij ik de naam nog niet kan noemen (jullie weten vast wel wie ) voor hopelijk redactionele aandacht van deze o zo leuke sport.
Reply With Quote
  #8  
Old 01-03-2006, 01:45
Driftpromotion Driftpromotion is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 12
Artikels en verslagen..

Er komt ook een verslag over de BE driftseries in de nieuwe DRIFTWORLD tijdschrift. (Groot Britannië) Verschijnt in Maart.
Reply With Quote
  #9  
Old 01-03-2006, 13:47
Dragon's Avatar
Dragon Dragon is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 18
Tof dat driften hier eindelijk doorbreekt, keep up the good work.
Ik al zelf ook proberen zoveel mogelijk reclame te maken voor de series.

En thx voor het compliment
__________________
www.dragonclawteam.com
Reply With Quote
  #10  
Old 02-03-2006, 12:51
BE Drift Series's Avatar
BE Drift Series BE Drift Series is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 142
leuk fimpje!

dit filmpje geeft een goed verslag van round 2 Belgian Drift Series zoals die op Warneton heeft plaatsgevonden tijdens King of Europe 2005. In 2006 zijn we weer te gast tijdens King of Europe 2006, maar de organisator heeft gekozen voor Chimay 24/25 juni. Filmpje:
http://mediaplan.ovh.net/~clashpro/videos/SRM.avi

Belgian Drift Series houdt in 2006 weer round 2 en ik hoop zo dat een Belg met de titel aan de haal gaat. Kanshebbers: Vincent Verschueren, Jo Lammens natuurlijk, Jeroen Beaumonde, Regis Glorieux, Peter Weijms en ik ga natuurlijk ook proberen zo ver mogelijk te komen.

geniet van het filmpje!
Reply With Quote
  #11  
Old 05-03-2006, 23:11
M-jo's Avatar
M-jo M-jo is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Oct 2004
Location: Meerbeke
Posts: 338
Ik heb genoten van het filmpje !
Chimay here we come . . .
Een Belg voor de titel ?
We zijn géén RSZ-instructeurs hoor !
Maar deelnemen en genieten , daar gaan we voor !
__________________
Duke of Drift

Last edited by M-jo; 06-03-2006 at 19:40.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 22:22.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.