De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #16  
Old 27-08-2006, 16:55
RX-7 freakske's Avatar
RX-7 freakske RX-7 freakske is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2003
Location: Reppel (Bocholt)
Posts: 310
Ik hoor net op de live uitzending op Kanaal 2 dat Euroracing de Ultima van Qvick heeft overgekocht.
__________________
webmaster van: www.kellyjamers.com & www.vanherck-racingteam.be
Reply With Quote
  #17  
Old 27-08-2006, 17:15
Pinzie's Avatar
Pinzie Pinzie is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jan 2006
Location: Houthalen
Posts: 629
Van harte proficiat voor alle teams die de finish bereikt hebben!
Thx voor alle medewerkens van het circuit en de baanposten!
Vind de eindstand best wel verrassend, had niet zo grote verschillen verwacht tussen de teams.
In klasse 2 ben ik enorm blij met de reuze opsteker voor Georg Severich. De Mosler is dan weer de verrassing, maar de derde plaats is het team zeker gegund.
Voor Prospeed vind ik het wel erg jammer, om op de meet geklopt te worden.
De silhoutte -BMW's hebben hun kunnen weeral eens bewezen.

De afsluiter op www.24u.be vind ik best geslaagd: tot ziens in [B]2006[B].
Reply With Quote
  #18  
Old 27-08-2006, 17:20
Nicki_Mks's Avatar
Nicki_Mks Nicki_Mks is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2004
Location: Vilvoorde
Posts: 752
De ware aard van GLPK komt boven uit de mond van Kumpen op nationale live tv. Goede manier om meer fans te krijgen...

Quote:
Originally Posted by Pinzie
De afsluiter op www.24u.be vind ik best geslaagd: tot ziens in [B]2006[B].
Nog geslaagder is het opschrift op het podium: 26-27 August 2007.
Reply With Quote
  #19  
Old 27-08-2006, 17:26
Pinzie's Avatar
Pinzie Pinzie is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jan 2006
Location: Houthalen
Posts: 629
Dat opschrift van het podium maakt het ons duidelijk: volgend jaar moeten we niet gaan kijken, de uitslag is al bekend vanaf dit jaar ...
Reply With Quote
  #20  
Old 27-08-2006, 17:28
Viper GTS-R***'s Avatar
Viper GTS-R*** Viper GTS-R*** is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2006
Location: Zemst
Posts: 1,748
Quote:
Originally Posted by Nicki_Mks
De ware aard van GLPK komt boven uit de mond van Kumpen op nationale live tv. Goede manier om meer fans te krijgen...
Door eens ferm te vloeken? Doet iedereen toch wel eens zeker, en als X-trac een bout is vergeten goed te monteren aan de vernellingsbak zou ik ook wek KUT zeggen hoor. Ze vroegen hem hoe hij het vond en hij gaf eerlijk zijn gedacht

Profiaciat SRT! Eurotech! GLPK!
En prachtig van GS met de dikke BMW!!!
En ook voor Kenis!! Serieus goed gereden met de Mosler!!
Reply With Quote
  #21  
Old 27-08-2006, 17:48
Neo-242's Avatar
Neo-242 Neo-242 is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2006
Location: The only place
Posts: 980
Wat een leuke editie (op sportief vlak dan toch) dit jaar! Ik had GLPK op 1 verwacht en PSI of Penders voor plekken 2 & 3, maar het is totaal anders uitgedraaid.
Dat Kumpen even stoom aflaat vind ik niet meer dan normaal. Ze feliciteerden Eurotech & SRT toch, dus ik denk dat het vooral begrijpbare frustratie was die eruit kwam na zo'n lange wedstrijd, en niet meteen slechte verliezers. En laat ons het uitdrukken van de ware emoties koesteren in de nationale GT, in de F1 is het al erg genoeg op dat vlak En ik denk dat het gemiddeld kind tegenwoordig wat meer hoort/ziet op TV dan "kut" of "klote"...

Verder:
  • Prachtige prestatie van SRT, had ik totaal niet verwacht met die mix van piloten! De race rustig rijden heeft zijn vruchten afgeworpen. Echt knap & verdiend! Wat me gisteren erg opviel was dat SRT hun voorremmen veel warmer stonden dan bij GLPK. Beiden reden toch zonder balast? Hart was in ieder geval superblij met zijn overwinning op "Koempen"
  • In mijn ogen een zo-na nog knappere prestatie van Eurotech met hun Marcos. Ik had nooit gedacht dat ze de 24u gingen volmaken, maar buiten wat remproblemen en extra olieverbruik was de wagen superbetrouwbaar. En dat met maar 3 rijders op zo'n moeilijke wagen. Echt groots om dan ook nog GLPK te kloppen voor de 2de plek
  • Mosler Geweldig toch dat die compleet nieuwe wagen de 24u meteen uitrijdt en nog een podium pakt en de Penders Porsche op het einde nog *pakt*.
  • Silhouette BMW's Heerlijk om naar te kijken gisteren in het donker en prachtig geluid. Héél mooie prestatie ook van dat team.

Vraag die me niet duidelijk is, maar die de anciens hier zeker kunnen beantwoorden: mag een team de tussentijds toebedeelde punten houden als ze de 24u niet volmaken?
Reply With Quote
  #22  
Old 27-08-2006, 17:53
Nicki_Mks's Avatar
Nicki_Mks Nicki_Mks is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2004
Location: Vilvoorde
Posts: 752
Quote:
Originally Posted by Viper GTS-R***
Door eens ferm te vloeken? Doet iedereen toch wel eens zeker, en als X-trac een bout is vergeten goed te monteren aan de vernellingsbak zou ik ook wek KUT zeggen hoor. Ze vroegen hem hoe hij het vond en hij gaf eerlijk zijn gedacht
Quote:
Originally Posted by Neo-242
Dat Kumpen even stoom aflaat vind ik niet meer dan normaal. Ze feliciteerden Eurotech & SRT toch, dus ik denk dat het vooral begrijpbare frustratie was die eruit kwam na zo'n lange wedstrijd, en niet meteen slechte verliezers. En laat ons het uitdrukken van de ware emoties koesteren in de nationale GT, in de F1 is het al erg genoeg op dat vlak En ik denk dat het gemiddeld kind tegenwoordig wat meer hoort/ziet op TV dan "kut" of "klote"...
Misschien ja. Maar uw leveranciers voor het hele land uitmaken voor kutzakken is toch niet zo goed voor de PR denk ik, maar dat kan natuurlijk aan mij liggen.
Reply With Quote
  #23  
Old 27-08-2006, 17:55
Neo-242's Avatar
Neo-242 Neo-242 is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2006
Location: The only place
Posts: 980
Quote:
Originally Posted by Nicki_Mks
Misschien ja. Maar uw leveranciers voor het hele land uitmaken voor kutzakken is toch niet zo goed voor de PR denk ik, maar dat kan natuurlijk aan mij liggen.
Volledig juist, maar de vraag is maar of dat nog leveranciers blijven natuurlijk

PS: eigenlijk wel grappig dat Ka2 & Pitstop.TV zoveel rond de 24u uitzenden terwijl Sporza dat logisch gezien zou gaan doen aan begin van het seizoen.
Mij hoor je niet klagen. Beter pro-verslaggeving dan een Stefaan Lammens!

Last edited by Neo-242; 27-08-2006 at 18:26.
Reply With Quote
  #24  
Old 27-08-2006, 18:46
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Apr 2004
Location: bilzen
Posts: 2,363
mooie overwinning van drt.. en heelamaal mooi werk van de marcos !!!
best wel jammer voor glpk dat ze die pech hebben gehad..
de uitsprake na de race waren geweldig !!
gesprek met Hart
* 'waarom vind je deze race mooier als die van vorig jaar ?'
- 'we hebbe van hun gewonnen'
* 'en me hun bedoel je'
- 'Koempen'

en dan kumpen aan het woord te hopen keke er niet teveel kindjes mee anders hebbe die weer mooie woordjes opgepikt
ze waren bij glpk precies echt wel fel teleurgesteld !! ik wil nu wel eens het fijne weten van de problemen met versnellingsbak.. ze waren in iedergeval precies nie blij met de leverancier ervan !

dan nog klasse 2 waar bmw het toch wel serieus goed heeft gedaan !! en op de 3de plek de mosler wat nog juist op het laatste de 3de plek van de porsche afsnoept maar die GTR v8 wat wint daar ben ik nu nog altijd het meeste verrast door :eek

voor de rest nog een dikke proficiat aan alle teams wat aangekomen zijn !!
en ook aan alle teams wat deelgenomen hebben.. (om het niet te erg te maken voor de teams wat het niet gehaald hebbe)
Reply With Quote
  #25  
Old 27-08-2006, 19:01
Dipp Dipp is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 22
Kumpen frustratie.... nog een geluk dat ze de jongens van Belgium Racing met hun Ultima niet aan het woord gelaten hebben.
Reply With Quote
  #26  
Old 27-08-2006, 19:17
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it
 
Join Date: Jan 2004
Location: Italy
Posts: 1,926
Wat Kumpen live op TV er uit flapte kan gewoonweg totaal NIET! (Terecht of onterecht) gefrusteerd doet er allemaal niet toe!

Als hij wil over komen als een (top)sportman, dan was hij wel compleet verkeerd bezig!

Ook het fijt dat hij snel weg wilde vd micro lag er vinger dik boven op en laat dus overduidelijk zien dat hij een slechte verliezer is... (en ja, iedereen wil winnen. Maar er kan er nu éénmaal maar één wagen winnen)

Meer valt daar niet over te zeggen denk ik.
__________________
Reply With Quote
  #27  
Old 27-08-2006, 20:08
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Dec 2001
Location: Keerbergen
Posts: 2,963
kan iemand mij in PM is vertellen wat A. Kumpen als reactie gaf.
Reply With Quote
  #28  
Old 27-08-2006, 20:13
Nicki_Mks's Avatar
Nicki_Mks Nicki_Mks is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2004
Location: Vilvoorde
Posts: 752
Quote:
Originally Posted by JPMontoya
kan iemand mij in PM is vertellen wat A. Kumpen als reactie gaf.
Mijn vorige post is vrij letterlijk. Hij heeft de eerste lettergreep van het betreffende woord daarna nog een paar keer gebruikt...

Kan iemand mij trouwens eens vertellen of ik verkeerd ben of David Hart zijn pitcrew twee keer uitgemaakt heeft op tv, door te zeggen dat de pitstops "belachelijk slecht" en "klote" waren. Wat er ook van zij, de leek die occasioneel eens naar Kanaal 2 keek moet weer een mooi beeld gekregen hebben van de doorsnee racepiloot...
Reply With Quote
  #29  
Old 27-08-2006, 20:16
GT2-R's Avatar
GT2-R GT2-R is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2005
Location: Heusden-Zolder
Posts: 1,345
Quote:
Originally Posted by Neo-242
Wat me gisteren erg opviel was dat SRT hun voorremmen veel warmer stonden dan bij GLPK. Beiden reden toch zonder balast? Hart was in ieder geval superblij met zijn overwinning op "Koempen"
SRT hun remmen warmer dan die van GLPK??? Ik zag helemaal het omgekeerde: die van GLPK waren al roodgloeiend als ze aan de Biachi aankwamen !
__________________
Reply With Quote
  #30  
Old 27-08-2006, 20:22
Neo-242's Avatar
Neo-242 Neo-242 is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2006
Location: The only place
Posts: 980
Quote:
Originally Posted by Nicki_Mks
Kan iemand mij trouwens eens vertellen of ik verkeerd ben of David Hart zijn pitcrew twee keer uitgemaakt heeft op tv, door te zeggen dat de pitstops "belachelijk slecht" en "klote" waren.
Klopt, dat heeft hij gezegd...

Quote:
Originally Posted by doctor jozz
SRT hun remmen warmer dan die van GLPK??? Ik zag helemaal het omgekeerde: die van GLPK waren al roodgloeiend als ze aan de Biachi aankwamen !
Ik stond tussen 9 en 10 te kijken aan de eerste linkse en daar was SRT felrood vooraan, GLPK bijna niet te zien...
Misschien ligt het aan de piloot die op dat moment aan het stuur zit?
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 02:03.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.