De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rating: Thread Rating: 9 votes, 5.00 average.
  #631  
Old 02-10-2011, 19:11
S. Claeys S. Claeys is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2004
Location: Geraardsbergen
Posts: 657
Het was inderdaad een patat. Ik stond bij Level Racing toen ik iedereen opeens zag lopen in de pitstraat. Kijkje gaan nemen en zag dat er iemand op de grond lag, roerloos aan de pitbox van de Thiers. De wagen stond inderdaad veel verder dan hij moest.
Ze zijn direct beginnen hartmassage doen en iedereen wist dat dit ernstig was.

Hoorde ook dat er een 2de slachtoffer was die in de box lag, die werd zijdelings aangereden.
__________________
SimRacer by Nature
www.iRacing.com


Reply With Quote
  #632  
Old 02-10-2011, 19:14
NetForce84's Avatar
NetForce84 NetForce84 is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2010
Location: Sint Martens Lierde
Posts: 825
Heb het juist gezien op het VRT nieuws.
Nu zullen er weer vragen en discussies komen omtrend de veiligheid en de voorzichtigheid in de pitlane, wie er wel en niet in de pitlane mag, enz...

Misschien hier op de paddock ook een discussieken openen?

Mijn mening, (voorlopig) niets veranderen. Ik heb ook al enkele keren in de pitstraat vertoefd en nog geen problemen gehad. Er zullen altijd van die "artiesten" zijn die tot het extreme zullen gaan voor een goede shot of om het perfecte camerabeeld te maken.
Remember de 24H van Le Mans waar eens een cameraman werd aangereden....
__________________
BMW M3 GT2 - BMW Motorsport
Reply With Quote
  #633  
Old 02-10-2011, 19:25
S. Claeys S. Claeys is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2004
Location: Geraardsbergen
Posts: 657
Ik kon niet uitmaken wie het was, bedoel dan toeschouwer, fotograaf of pitcrew. Hij leek me gewoon gekleed te zijn en van middelbare leeftijd.

Er kan altijd vanalles gebeuren, je moet daarom niet steeds extra regeltjes bij te maken.
Is gewoon een spijtigongeval.

EDIT (bron FB): eene vant team, masimo heeft open wonde in het gezicht en de zwaargewonde is een toeschouwer die eigenlijk niet in de pitline mag komen.
__________________
SimRacer by Nature
www.iRacing.com



Last edited by S. Claeys; 02-10-2011 at 19:34.
Reply With Quote
  #634  
Old 02-10-2011, 19:51
eyckles's Avatar
eyckles eyckles is offline
Nen dulle plekker
 
Join Date: Dec 2009
Location: Hamme
Posts: 1,304
Quote:
Originally Posted by sturgis View Post
is er iemand van de heren vandaag toevallig op zolder geweest? En toevallig een foto genomen van de reb bull vds ford gt ? probeer de logos op de zijkant te ontcijferen op de foto die rondgaat.
Ja, ik heb daar fotos van en ook van de Roundup Porsche. Ik zal straks wel de Link van mijn Photo Bucket adres plaatsen. Moet alleen even nog de foto's sorteren. Bij het ongeval vroeg ik me maar 1 ding af en dat was, wat staat of loopt een gewone toeschouwer daar te doen. Buiten de pitcrew en paar officials, hebben die daar tijdens een race niks te zoeken. Ik ben in de pitbox geweest van het Roundup Porsche team en moest daar ook buiten, omdat de race dan over een 3 kwartuur ging beginnen. Wat ik maar normaal vond.

Lesley

Last edited by eyckles; 02-10-2011 at 20:04.
Reply With Quote
  #635  
Old 02-10-2011, 19:58
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Filmpje ongeval staat online op http://iphone.streampower.be/vrtnieu.../playlist.m3u8
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.

Last edited by Mark; 02-10-2011 at 20:07.
Reply With Quote
  #636  
Old 02-10-2011, 21:07
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator
 
Join Date: Sep 2001
Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Posts: 8,648
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...land/1.1124145

rare uitleg van het circuit: we controleren heel hard op de snelheid dus hij kan niet sneller dan 60 gereden hebben. Het is dat er anders nooit straffen worden uitgedeeld voor te snel rijden in de pits.
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels,
So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium***

Reply With Quote
  #637  
Old 02-10-2011, 22:05
eyckles's Avatar
eyckles eyckles is offline
Nen dulle plekker
 
Join Date: Dec 2009
Location: Hamme
Posts: 1,304
Hierbij de link van de Foto's. Er staat er ook een op van het ongeluk in de pit, maar was per ongeluk genomen toen het juist gebeurt was. Ik had namelijk meer interesse in de Ferrari, omdat ik op dat ogenblik nog niet wist dat er iemand aangereden was. Daarmee staat het slachtoffer er natuurlijk niet volledig op. http://s1121.photobucket.com/albums/...older02102011/

Groeten,
Lesley
Reply With Quote
  #638  
Old 02-10-2011, 22:29
Mitchio Mitchio is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Aug 2010
Location: Belgie
Posts: 158
Ik zag het ongeluk in de pits voor mijn ogen gebeuren en ben er niet goed van. Het was vreselijk om te zien, en het doet je nadenken. Ik zag het gewoon van ver aankomen, ik wist dat hij nooit meer op tijd zou kunnen stoppen. Ik zag Hans Thiers meteen ook tekens doen richting Frank dat hij door zijn remmen zat, hij werd bijna zot denk ik (begrijpelijk), want dit wil je echt niet meemaken. Ik hoop dat het goed komt met beide gewonde slachtoffers.
Reply With Quote
  #639  
Old 03-10-2011, 00:15
antoine antoine is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: May 2011
Location: bergeijk
Posts: 127
Waardeloos om zo'n filmpje online te zetten Zo'n filmpje hoort hier helemaal niet thuis.
Reply With Quote
  #640  
Old 03-10-2011, 00:18
eyckles's Avatar
eyckles eyckles is offline
Nen dulle plekker
 
Join Date: Dec 2009
Location: Hamme
Posts: 1,304
Quote:
Originally Posted by antoine View Post
Waardeloos om zo'n filmpje online te zetten Zo'n filmpje hoort hier helemaal niet thuis.
Dat vind ik ook.

Lesley
Reply With Quote
  #641  
Old 03-10-2011, 08:54
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Waarom mag je niet verwijzen naar een fimpje op de site van de VRT? Of je het filmpje wilt bekijken is nog altijd je eigen keuze, je hoeft niet te klikken op de link.

Sensatie titel boven het stuk, maar wel meer info over de gewonden : http://www.ad.nl/ad/nl/1021/Meer-spo...-pitstop.dhtml
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.

Last edited by Mark; 03-10-2011 at 08:59.
Reply With Quote
  #642  
Old 03-10-2011, 09:27
antoine antoine is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: May 2011
Location: bergeijk
Posts: 127
Neem een voorbeeld aan autosport.be! Dit is nieuws voor de sensatiepers.

Op elk forum krijg je te horen dat een link met dit soort beelden verwijderd moet worden, hier gebeurd helemaal NIETS. Ik zal me voortaan maar aanleren NIET bij het autosport gedeelte te gaan kijken en bij de modelbouw te blijven.

SALU!!
Reply With Quote
  #643  
Old 03-10-2011, 09:38
vortex's Avatar
vortex vortex is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Oct 2004
Location: Zandvoort
Posts: 232
Oefff...nog maar weer een keer de morele discussie wat wel en niet mag op het net. Dit is 2011: door voortschrijdende digitale techniek is alle ellende en ook vermaak in de wereld visueel geworden. Ieders keus om al dan niet te kijken, net als het ieder jaar weer op TV kijken naar de gruwelijke beelden van 9/11 of het knuppelen van zeehondjes. Het hoeft niet....
Of het hier thuis hoort? Ik vind van wel...is helaas een direct triest onderdeel van deze Belcar-race, en daar hebben we het hier toch over.
Reply With Quote
  #644  
Old 03-10-2011, 19:17
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 4,516
Je bent niet verplicht om op zo'n link te klikken hè. Het is niet zo dat je direct geconfronteerd wordt met foto's of flimpjes als je dit topic opent.

Ik heb de betreffende beelden overigens niet bekeken, als ik namelijk weet dat er zwaar gewonden zijn dan heb ik daar geen behoefte aan. Het "voordeel" van zo'n flimpje is dat het een hoop speculatie voorkomt.
Reply With Quote
  #645  
Old 03-10-2011, 20:19
RPMonline RPMonline is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jun 2010
Location: Born
Posts: 62
Ook nog een reeks foto's op http://www.rpmvision.nl/features/388...-masters-round[/b]

Preview;





Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 16:15.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.