De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Stuffis Generalis > Community-forum
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #1  
Old 31-01-2008, 15:06
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
Waar heb jij je vandaag mateloos aan geërgerd?

Een nieuwe thread, speciaal voor mensen die eens willen "ventileren" over iets wat ze aan de wereld willen meedelen om van dat gevoel "ze hebben me weer eens goed liggen gehad" af te raken.

Ik voeg meteen de daad bij het woord. Enkele minuten geleden, telefoon. Ik neem op.

"Enkele ogenblikken geduld, uw correspondent wordt zo dadelijk doorgeschakeld". Enkele seconden niets, dan tut-tut-tut-tut-tut. Ik leg af. "Wa's da nu weer voor zever" denk ik.

Even later weer telefoon. Ik neem op. "Enkele ogenblikken geduld, uw correspondent wordt zo dadelijk doorgeschakeld" klinkt het weer. Ik wil al terug afleggen maar dan hoor ik een vrouwenstem aan de andere kant: "Hallo?"

"Ja?" zeg ik.

"Met wie spreek ik?"

Dat vind ik dus al niet normaal dat je iemand opbelt en dan moet vragen wie je opgebeld hebt...

"Met Guy Golsteyn"...

"Hier met ECI mijnheer. Heeft u enkele minuutjes?"

"Is het voor reclame?" Ik was alweer klaar om af te leggen.

"Neeneen, geen reclame mijnheer. Ik heb een fantastisch aanbod voor u!"

"Sorry, ik ben niet geïnteresseerd."

"Mag ik u een vraag stellen, mijnheer?"

Alvorens ik de tijd kreeg om te antwoorden, kwam de vraag al.

"Welke boeken leest u graag?"

Vanaf dit moment wou ik niet liever dan ophangen, maar niet zonder eerst even met de voeten te spelen van wie met die van mij wou spelen.

"Ik lees nooit boeken!"

"Ah. Welke muziek beluistert u graag?"

"Ik luister nooit naar muziek!"

"Hm. Welke films ziet u graag?"

"Ik kijk nooit naar films!"

"Ik zal dit gesprek dan maar beter stopzetten zeker, mijnheer?"

"Doe dat madam."


Klik.

Kijk, die aggressieve verkoopstechnieken via de telefoon, dat vind ik echt hatelijk. Idem voor die eindeloze opiniepeilingen langs de telefoon. Ik HAAT dat!! Dat wou ik even kwijt. Je hoeft hier niet eens een discussie over op te starten (mag altijd natuurlijk) maar ik wou dit effe kwijt. Hehe, dat lucht op.
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
  #2  
Old 31-01-2008, 15:22
MFahrer MFahrer is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2005
Location: Gent
Posts: 1,035
Hehe... Schitterend!

Zulke momenten heb ik toch ook meermaals per dag hoor! De volgende pen ik hier effe neer!

G.
__________________
Reply With Quote
  #3  
Old 31-01-2008, 16:15
Jan's Avatar
Jan Jan is offline
Jinba Ittai
 
Join Date: May 2001
Location: Zoom Zoom
Posts: 1,799
De thread over welke nu de belangrijkste 24 uurs race is, ik word daar zóóóó moe van
Reply With Quote
  #4  
Old 31-01-2008, 19:30
Guest Guest is offline
De Paddock
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 471
slecht spuitwerk

Ik heb gevloekt en getierd omdat mijn spuitwerk van de carrosserie van mijn Honda Jazz is mislukt.Rap oplossen.Gewoon naar mijn Tuner Nismo gedaan.
Bekwame kerel,helpt je altijd uit de nood.
Stuur hem eens een mailtje want hij ligt met zijn voet nog altijd in het gips
Reply With Quote
  #5  
Old 31-01-2008, 21:32
Pinzie's Avatar
Pinzie Pinzie is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jan 2006
Location: Houthalen
Posts: 629
Van mijn tandpijn die nu al vier dagen bezig is, en vanavond verholpen is door mijn wijsheidstand te trekken , eindelijk !!!
Reply With Quote
  #6  
Old 31-01-2008, 22:08
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Ha, maar die avondlijke telefoontjes, dat is nu eens echt mijn ding.

Serieus, ik kan me er uren mee "amuseren". Wellicht omdat ik ook jaren in de verkoop heb gezeten en alle trukken van de foor een beetje ken. En ondanks het feit dat ik op voorhand al weet dat ik finaal nee ga zeggen, laat ik ze hun gang gaan. Zo van, de deur mag een klein beetje open om te kunnen praten, maar binnen komen ze niet. Onlangs een dame van Telenet 10 minuten zoet gehouden, tot ze na die tijd van miserie zei: "Wel meneer, ik hoor dat u niet te overtuigen bent".

Ik ben natuurlijk wel te overtuigen, maar de heer/dame aan de andere kant van de lijn, moet natuurlijk wel wat meer in haar marge hebben dan hare standaard parlé. Ik laat me namelijk heel graag iets "verkopen", wat per definitie wat anders is dan iets laten aansmeren. Geloofsbeleiders aan de deur zijn trouwens mijn lievelings verkopers.

En eerlijk, ik heb me vandaag nog in niets geërgerd. Niet in de file deze ochtend, niet in het slechte weer en file als gevolg daarvan deze avond, niet in het gezemel op de radio want die gaat gewoon af voor een cd-tje.
Reply With Quote
  #7  
Old 31-01-2008, 22:11
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Quote:
Originally Posted by jan View Post
In ieder geval, de reakties zorgen voor een flinke portie animo.

PS: ik heb op Le Mans gestemd,

Quote:
Originally Posted by jan View Post
De thread over welke nu de belangrijkste 24 uurs race is, ik word daar zóóóó moe van
"Now I'm confused".
Reply With Quote
  #8  
Old 01-02-2008, 12:07
SMM DOC SMM DOC is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 73
Vorige week een franstalige mevrouw aan de telefoon gehad die vastbesloten was mij een paar kisten bordeaux wijn te verkopen.
Niet de eerste keer dat ze daarmee afkomen, vrij hardnekkig in hun verkoopstechnieken, op alles een antwoord klaar.
Behalve dit maal: op mijn mededeling "madame, je suis musulman convaincu, je ne bois jamais d'alcool" volgde niets meer behalve een verbaasde, sprakeloze stilte van een tiental seconden gevolgd door een bonsoir et au revoir.
Ik wou dat ik vaker zo'n moment van inspiratie had als ze met van die idiote verkoopstelefoontjes afkomen.
__________________
Life starts at 9000 rpm
Reply With Quote
  #9  
Old 01-02-2008, 12:20
Ottooke's Avatar
Ottooke Ottooke is offline
I need speed !
 
Join Date: Apr 2003
Location: Hasselt
Posts: 2,310
Gisteren heb ik me geërgerd aan mensen die geen procedures volgen. In het bijzonder aan de mensen waarvan ik weet dat ze die procedures kennen en dan toch maar willen proberen om de regels te buigen.
Ook heb ik gisteren mijn dagelijkse portie verkeersellende gehad. Ik heb een hekel aan mensen die een kruispunt oprijden, ook al weten ze dat ze nooit aan de andere kant van het kruispunt gaan geraken omdat daar een file staat. En dan toch maar het kruisend verkeer blokkeren.
Vanmorgen heb ik me weer kunnen ergeren aan iemand die niet weet hoe een dubbel rond punt genomen hoort te worden. Ja, ik heb 4 dubbele ronde punten op mijn weg en altijd als het verkeer daar traag gaat kan je zo de veroorzaker aanwijzen.

Hehe, dat lucht op
__________________
Reply With Quote
  #10  
Old 01-02-2008, 20:26
guntha's Avatar
guntha guntha is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2007
Location: donk(herk-de-stad)
Posts: 805
JE bent met de bus en je moet optijd je trein hebben. De bus moet natuurlijk stoppen voor mensen die ook nog mee moeten. Normaal heb je het kaartje voor te betalen in je handen. Maarnee er zijn altijd ezels die dat nog moeten uithalen als ze de bus juist binnen stappen. De bus vertrekt dus niet totdat deze mensen betaalt hebben. Kom je in het station aan, zie je de trein nog wegrijden.
Kan je zomaar even een uur zitten niks doen om te volgende trein te pakken door het slomme en trage handelen van andere busreizigers.

Waar ik me ook echt dood aan erger is aan chauffeurs die van geen kanten met een auto kunnen rijden.
Ze pinken om af te slaan(datnog normaal is maar dan komt het). Rijden dan voorzichtig over de lijn (recht of links)
Pakken vervolgens de fietser mee die kwam aanrijden omdat ze weer eens niet keken of er iets aankwam. Gaan dan volledig op de rem staan om een straat rechts in te rijden. Je kan er natuurlijk niet naast gaan rijden want dan zijn de blauwe gasten daar en zeggen dat de weg een volle lijn had en voorbij steken dus verboden is.

Heb nog zo van die verhalen maarja die houden we maar voor een andere keer.
Altijd wel iets en je wordt weer onnodig opgehouden.
__________________
giallocorse= www.grabx-art.be/giallocorse
FBR vzw=www.grabx-art.be/fbr
Reply With Quote
  #11  
Old 01-02-2008, 23:19
Diccy Diccy is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Nov 2006
Location: Buggenhout
Posts: 110
Quote:
Originally Posted by Sennake View Post

Kijk, die aggressieve verkoopstechnieken via de telefoon, dat vind ik echt hatelijk.
Wat vind je dan van deze stunt van TELENET Digitale TV,
ik vraag een "verhuis" aan aangezien we van woning veranderen, dus na lange wachttijd en keuzemenu's eindelijk iemand aan de lijn en kan ik m'n verzoek aanvragen;
zegt die arrogante persoon, mijn computer zegt dat u geen digitale tv hebt ;
antwoord ik: hoe en voorbije 3jaar dan ??
antwoord die: SEG m'n computer zegt van niet!!

dus na veel gezever en welles-nietes spelletjes, zullen we nu een verhuis regelen ??
zo gezegd zo gedaan, komt er toch een technieker lang en zegt die dat hij de opdracht gekregen heeft voor een "aansluiting/activatie" in plaats van "verhuis"maar was behulpzaam om dit te corrigeren
dus zoals meteen gevreesd, iets nadien een factuur voor aansluiting, daar waar verhuis gratis is.
weer een elendig telefoontje plegen en totaal onverwacht mocht ik faktuur negeren

MAAR te vroeg gejuichd:
na die verhuis werkte gedurende de eerste maand terug alle zender (ook diegen in niet geabbonneerd was) net zoals bij de eerste maal na activatie maar toen in de 2é maand nog niet alle zenders weg waren nogmaal eens een elendig telefoontje naar teleslet .
krijg ik als antwoord u heeft niet binnen de maand ons gecontacteerd om te zeggen dat u deze zenders niet wou, dus wij hebben u een jaarabonnement toegeschreven

dat wil dus zeggen, heugt tegen meugt heb ik Prime ( vroegere filmnet, enkel nog meer herhalingen) en BE TV (franstalige zender die me totaal ni intresseerd) voor de schappelijke prijs van 65euro/maand of biedt een afkoopsom van iets meer dan 740euro aan wat eigenlijk neerkomt optelenet heeft me zo'n goeie 800euro "in't zak gezet"

DAT IS PAS AGRESSIEVE VERKOOPTACKTIEK
Reply With Quote
  #12  
Old 02-02-2008, 12:42
redje's Avatar
redje redje is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Oct 2002
Location: Wezemaal
Posts: 1,382
Mijn contacten bij Telenet zijn niet slecht. Het is wel de afdeling Telenet Solutions (voor bedrijven) en daar proberen ze veel minder met de mensen hun voeten te rammelen. Momenteel is het daar anders ook miserie met de overname van UPC. Die overname is al een half jaar geleden bekend gemaakt, tijd genoeg dus om zich deftig voor te bereiden zou je denken. Niet dus, Telenet kan niets van problemen bij UPC oplossen.

Bij Telenet zelf (niet Solutions) is er een dienst die zéér ver mag gaan om klanten te winnen. Die mensen mogen echt alles gratis aanbieden, erop los liegen , bijna omkopen... om toch maar klanten te hebben. Vervolgens gaan ze die proberen upsellen, kortom, naast internet ook nog voor televisie, telefonie... klant maken, zodat ze zeker niet kunnen vertrekken.

Die van de Bordeaux-wijnen hebben mijn ouders ook al vaak lastig gevallen, maar die weigeren te luisteren, als ge zegt niet geïnteresseerd te zijn. Die weten van geen ophouden.

De ECI heeft mij ook al goed liggen gehad met hun verkoopspraat. Stomme kleine letters niet gelezen alvorens te tekenen, dat je per x aantal maanden iets moest kopen. Rap opgezegd, zonder problemen, nog dezelfde dag. Alle chance. En niets meer van gehoord.

Last edited by redje; 02-02-2008 at 12:45.
Reply With Quote
  #13  
Old 02-02-2008, 14:08
Dominique's Avatar
Dominique Dominique is offline
Frecking Nuts ...
 
Join Date: Dec 2004
Location: Thuis
Posts: 3,015
Ik erger mij bijna dagelijks aan de oprit van de E19 in Mechelen-Zuid. Daar is ook een rond punt met 2 rijvakken (welke stomme idioot heeft ooit zoiets bedacht?) Mensen zetten zich dus links van de weg om de rij van zeker 5 (vijf !!!) aanschuivende auto's te kunnen voorsteken, om dan de eerstvolgende afslag rechts af te buigen.
Je ziet ze bijna denken: "Pinkers, bah nee, waarom, dit is toch een rond punt? Ge moet er toch eens van af? Kijken of degene die rechts van mij zit per ongeluk niet de volgende afslag moet hebben? Pff, waarom, dat hij ziet waar hij rijdt. Ik sla rechts af, en die dat rechts van mij zit moet dat dan ook maar doen."

Allee, ge zet u links van de weg om rechts af te slaan, zijn die nu echt te stom om na te denken? Ge gaat toch op een autostrade ook niet van het derde rijvak ineens de afrit nemen, zonder kijken? Toch? Mis, dan moet ge eens een afrit verder gaan kijken wat er dan allemaal gebeurt als ze plots in de gaten krijgen dat net achter de afrit van Mechelen-Noord het verkeer begint te vertragen richting Antwerpen ...
Na 8 kilometer in de auto te hebben gezeten al opgedraaid op het werk aankomen. En dan moet de dag nog beginnen ...
__________________
Groetjes,
Domi.
Reply With Quote
  #14  
Old 03-02-2008, 10:11
MFahrer MFahrer is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2005
Location: Gent
Posts: 1,035
Weet je waar ik me bijna dagelijks aan erger?

Aan die stickers van "Te voet was je er al geweest!", meestal achteraan op een Honda Jazz, Renault Twingo, Opel Agila, "Chevrolet" Matiz en consoorten! Als je daarachter staat aan te schuiven om ergens af te slaan of zo... dan was je er inderdaaaaaad te voet al geweest! Tegenwoordig zijn die stickers een rage in Gent!

Als chauffeurs toch zo milieubewust en sportief zijn, da ze het dan ook waarmaken en effectief te voet gaan, in plaats van hun "kriebelmuiten" voor mijn wagen te parkeren alvorens een beslissing te maken of ze nu weldegelijk links gaan afslaan, rechts gaan afslaan of nog een kwartiertje wachten en die volledige rij auto's nog eens voorlaten!


Gaaaaaaaaaaaaaas!

G.
__________________
Reply With Quote
  #15  
Old 21-02-2008, 13:16
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator
 
Join Date: Sep 2001
Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Posts: 8,648
Incompetente helpdesk medewerkers die maar snel aanenemen dat het niet aan hen maar aan jou ligt.

Voormiddag: internet werkt perfect, namiddag: geen verbinding te krijgen en modem wil niet synchroniseren met netwerk. Helpdesk bellen dus. "Ja meneer als ik u lijn meet ziet alles er goed uit hoor. U modem zal stuk zijn dus u zult een nieuwe moeten kopen". Dus een nieuwe modem kopen, ding wilt niet geinstalleerd worden. volgende dag weer naar helpdesk bellen. "ja meeneer staan er nog drivers op van u vorige modem? Dan moet u die eerst eens volledig uit het register verwijderen." Nog geen oplossing. Namiddag terugbellen:" meneer het dsl lampje op u modem brand dat? Dat brand niet? dan is er mogelijk een probleem met de lijn. Ik stuur morgen een technieker langs." Technieker komt langs alles binnen is in orde. Hij gaat buiten nog eens controleren en inderdaad daar hangt een draadje los. 10 minuten later is dat gefixt en kan ik met mijn OUDE modem (die dus stuk was ) terug op internet. Dank u Belgacom medewerker om mij 50 euro uit mijn zakken te kloppen.
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels,
So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium***

Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 13:14.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.