De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > De Paddock Modelbouw > Modelbouw - Algemeen en vraagbaak
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #1  
Old 16-08-2005, 19:10
Button@'s Avatar
Button@ Button@ is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jan 2005
Location: Hasselt
Posts: 84
Vraag over het zelf maken van decals

Ik heb een vraagje voor de modelbouwers hier op het paddock forum.
Ik zou graag enkele Rallycrosswagens nabouwen en dus moet ik ook de decals hebben die op deze wagens zitten maar ikzelf kan deze niet maken daarom wou ik vragen of er hier mss iemand is die deze voor mij zou kunnen maken. Ik heb al de decals van foto's afgehaald maar ik kan deze niet op de juiste maat brengen en de achtergrond er ronduit halen. Is er iemand die me kan verder helpen? want ik heb ooit modellen van rallycrosswagens gezien dus het moet toch te maken zijn.
Alvast bedankt. Greetz
Reply With Quote
  #2  
Old 19-08-2005, 22:21
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
De search functie bovenaan is iets heel leuks en praktisch. Intyppen "decals printen" en je komt bij het boompje uit dat we er als eens eerder opgezet hebben. 'k denk zelfs dat er toen een Button@ ook voorbijgewandeld is. Maar geen nood, af en toe werkt mijn geheugen nog wel goed.

Hier is 'em:

Hoe zelf decals maken!

Ook het raadplegen van ons sticky overzicht bovenaan het modelbouwgedeelte "Modelbouwtips overzicht - hoe je model bouwen" bevat vaak nuttige links, ook over zelf decals maken.

Last edited by Guido; 19-08-2005 at 22:25.
Reply With Quote
  #3  
Old 22-08-2005, 12:54
Button@'s Avatar
Button@ Button@ is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jan 2005
Location: Hasselt
Posts: 84
@ Huudo

Ja,ik ken da wel allemaal en ben daar al op gepasseerd maar krijg geen reactie erop drm dak een nieuwe thread post. Ik wil heel graag zelf die decals maken,maar kan zelf niet goed met een pc werken en heb ook geen programma om die decals te bewerken,drm dat ik vroeg of er iemand deze mss voor mij wilt proberen te maken want ik weet dat er mensen zijn die dit kunnen.

Greetz
Reply With Quote
  #4  
Old 22-08-2005, 15:35
Dragonfly's Avatar
Dragonfly Dragonfly is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2003
Location: Wilrijk
Posts: 707
de beste bewerkings programma's zijn van adobe. Daar heb je photoshop en illustator. Met deze combinatie kan je alles.
Als je een foto laat zien van wat kan ik je misschien wel even helpen om je opgang te zetten
__________________
Reply With Quote
  #5  
Old 22-08-2005, 17:19
Button@'s Avatar
Button@ Button@ is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jan 2005
Location: Hasselt
Posts: 84
ja,daar zit al het probleem.Ik heb geen photoshop en heb er totaal geen verstand van om er mee te werken.Ja,anders moet je me uw e-mail adres is doorsturen via een privébericht dragonfly,dan kan ik je mailen wat ik juist wou doen met die decals want ik heb alles in word staan met de maten enzo erbij.
Merci voor de reactie

Greetz
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 07:33.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.