|
|
||||
|
||||
Peugeot 207 S2000 - Kris Meeke - Ypres Westhoek Rally 2010 - Belkits - 1/24
Ik heb een wagen klaar waar ik al heel lang naar uitkijk, namelijk de 207 S2000 van Belkits.
Ik heb gekozen voor een andere livery, namelijk de Meeke-versie uit Ieper 2010.(De kit bevat deze uit 2009) Een kitreview is hier te vinden:http://forum.depaddock.eu/showthread.php?t=20401 Een overzicht van de werken vind je hier:http://forum.depaddock.eu/showthread.php?t=20402 Het gaat om deze: bron: RALLEYS.NET Niet te veel woorden, dus hier de foto's:
|
||||
|
||||
En nog enkele:
En van't weekend ook al een leuke waardering gekregen voor het model op de Brabantse Mdelbouwbeurs in Tienen. Een zilveren plak.
|
||||
|
||||
Jaja, weeral een schitterend resultaat. Een terechte winnaar zou ik zo zeggen.
Lesley |
|
||||
|
||||
Zeer mooi resultaat Tim!
|
||||
|
||||
Ik weet van niets hoor
Maarre, heb 'm afgelopen vrijdag al even kunnen bewonderen en hij zag er weer mooi uit!
|
||||
|
||||
het zal niet bij een prijs blijven met dit model hoor
echt mooie bouw
|
||||
|
||||
Prachtig resultaat
|
||||
|
||||
Knap knap, met veel extra tips bij de opbouw! Proficiat !!
|
||||
|
||||
Beautiful!
|
|
||||
|
||||
Ne dikke proficiat van hieruit.
Dankzij uw zotte sauzen mag je deze toch wel uiterst geslaagd noemen.
|
||||
|
||||
Bedankt voor de leuke reacties, mannen.
|
||||
|
||||
Ik had je natuurlijk al een dikke proficiat gewenst op de wedstrijd zelf, maar ik wil niet de indruk wekken dat deze bekroning me onberoerd laat: daarom nu ook 'in writing': proficiat met deze medaille, maat
|
|
||||
|
||||
Quote:
Nen dikke proficiat !!
|
|||
|
|||
vraagje aan Loixrallyfan
Beste,
Ik ben een modelbouwer die voornamelijk Militair bouw, maar heb me nu eens een bouwkit van Belkits Peugeot 207 S2000 aangeschaft.Ik heb vol bewondering gekeken naar uw opbouw van deze Peugeot 207, en daatom wil ik hem ook volgens uw werkwijze opbouwen.Mijn vraag: waar hebt u de lampjes vandaan of hoe hebt u deze gemaakt.Schakelaars heb ik gevonden bij Domino maar geen lampjes.Als u mij daarbij kunt helpen,alvast op voorhand bedankt. Groetjes, Freddy Vandorpe |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|