De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Autosport algemeen
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #1  
Old 24-01-2009, 20:44
Pascal Pascal is offline
A4993
 
Join Date: May 2001
Location: Belgium, Diest
Posts: 2,462
Roger Dejaeghere stapt op als CEO van Circuit Zolder

Blijkbaar nog niet officieel bekend maar het staat toch al op www.pitstop.tv.

Wie zijn de mogelijke opvolgers ?????

C U
Reply With Quote
  #2  
Old 24-01-2009, 21:26
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Hopenlijk iemand met passie voor de sport en een portie gezond verstand zodat de neerwaartse trend van CZ weer omgebogen kan worden naar boven. En niet een CEO die het gedrag vertoond van een veredelde h***r
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.

Last edited by Sennake; 29-01-2009 at 13:09.
Reply With Quote
  #3  
Old 24-01-2009, 21:36
Pascal Pascal is offline
A4993
 
Join Date: May 2001
Location: Belgium, Diest
Posts: 2,462
Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Hopenlijk iemand met passie voor de sport en een portie gezond verstand
Had jij iemand in gedachten.

C U
Reply With Quote
  #4  
Old 24-01-2009, 21:37
Pascal Pascal is offline
A4993
 
Join Date: May 2001
Location: Belgium, Diest
Posts: 2,462
Quote:
Originally Posted by Mark View Post
En niet een CEO die het gedrag vertoond van een veredelde h***r
Of, had jij iemand in gedachten.

C U

Last edited by Sennake; 29-01-2009 at 13:09.
Reply With Quote
  #5  
Old 24-01-2009, 21:42
GT2-R's Avatar
GT2-R GT2-R is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2005
Location: Heusden-Zolder
Posts: 1,345
Quote:
Originally Posted by Mark View Post
En niet een CEO die het gedrag vertoond van een veredelde h***r
Ik neem aan dat je het hebt over het verpatsen van de BELCAR aan SRO?
__________________

Last edited by Sennake; 29-01-2009 at 13:09.
Reply With Quote
  #6  
Old 24-01-2009, 22:01
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by Pascal View Post
Had jij iemand in gedachten.

C U
Namen? Gevoelsmatig zie ik wel enkele figuren rondlopen maar ze moeten wat mij betreft voldoen aan de volgende eisen:

-Iemand die een autosportleven heeft of heeft gehad. Hoeft niet een coureur te zijn. Kan ook een teammanager of bijvoorbeeld een journalist zijn.
-Iemand met passie!
-Iemand die succesvol is of was in het bedrijfsleven, liefst van zijn/haar eigen zaak.
-Iemand die durft te reorganiseren, keihard!
-Iemand die "binnen" is, hij/zij hoeft de functie niet aanvaarden vanwege de centen.
-Iemand die een visionair is. Autosport gaat extreem veranderen in de komende jaren. Durft deze persoon te kiezen voor een bepaalde weg?

Als ze echt niemand vinden? Ze mogen me altijd bellen Niet voor de centen maar wel voor de passie
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #7  
Old 24-01-2009, 22:14
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by Mark View Post
En niet een CEO die het gedrag vertoond van een veredelde h***r
Of, had jij iemand in gedachten.

C U

Quote:
Originally Posted by GT2-R View Post
Ik neem aan dat je het hebt over het verpatsen van de BELCAR aan SRO?
Wellicht was de verkoop van Belcar aan SRO moneywise gezien een zeer goede zet. De filosofie van het focussen op de core-business van een circuit, baantje verhuren, volg ik volledig.

Wat betreft het vertrek van Dejaeghere kan ik hem alleen gelijk geven als ie heeft gezien dat CZ een hopeloos verloren zaak is en zo zijn eigen hachje probeert te redden. De beste man zal ook wel een huis, vrouw en kids hebben

Heeft Dejaeghere echter gekozen voor de centen, ontwikkeling of welke andere aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden dan ook..........dan is hij in mijn ogen niet meer dan een veredelde h***r. Klinkt hard en cru maar daar komt het wel op neer. Na het vertrek van die wereldreiziger heeft Dejaeghere krap twee jaar aan het roer gestaan. In die tijd kun je geen visie/beleid ontwikkelen met het oog op de toekomst en het waarborgen van het bestaan van dit circuit.

Als liefhebber van autosport beschouw ik deze twee jaar als verloren. Weer twee jaar stilstand voor dit circuit. Ook deze liefhebber wil graag in 2020 nog naar CZ komen. Wat krijgen we nu? Een nieuwe CEO die midden in het seizoen in functie treedt en dus alleen in 2009 kan leren en ervaren hoe de club werkt. In 2010 gaat hij een beleid formuleren/vormen en dan de uitvoer van dit beleid in 2011 en verder............

Mijn mening zal wel niet populair zijn
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.

Last edited by Sennake; 29-01-2009 at 13:11.
Reply With Quote
  #8  
Old 24-01-2009, 23:30
Neo-242's Avatar
Neo-242 Neo-242 is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2006
Location: The only place
Posts: 980
Misschien vond Dejaeghere zijn draai niet in de autosportwereld, kan ook natuurlijk. Feit is dat het waar is dat de autosport in het algemeen moeilijke tijden te wachten staan, en dan kiest hij misschien voor een zekerder bestaan

Ben benieuwd wie opvolger wordt... Een naam uit de autosport zou zeker geen kwaad doen!
Reply With Quote
  #9  
Old 29-01-2009, 12:36
JBR JBR is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Mar 2005
Location: Dilbeek
Posts: 48
Ik ben van mening dat Dejaeghere wel veel goeds heeft gedaan op circuit zolder. De wielersport binnenhalen zal op termijn waarschijnlijk ervoor gaan zorgen dat het circuit blijft bestaan. Het toespitsen op de core business lijkt me ook niet zo gek. Bovendien zijn er de voorbije jaren toch wel enkele races van formaat over de vloer geweest (Champcar, FIA GT, …)

Bovendien is Roger wel een man met passie voor autosport. Wie het een beetje volgt weet dat hij verschillende races heeft gereden (oa. De 10 uur van zolder met Bert Longin in een Mini). Daarnaast verzorgde hij in zijn Siemens tijd de sponsoring van Longin en Kumpen.

Waarom hij vertrekt weet ik niet. Ik kan het enkel betreuren...
Ik ben eens benieuwd wie de opvolger zal zijn en hoe die het er vanaf zal brengen. Ik weet enkel dat een versie van Nostradamus met business gevoel en een passie voor autosport nog moet geboren worden. Misschien moet Mark het dan toch een proberen...
__________________
http://www.racedriverdream.net
Reply With Quote
  #10  
Old 29-01-2009, 13:14
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
Ik heb er niets op tegen dat hier pittige discussies gevoerd worden, maar scheldwoorden kunnen zoals bekend niet door de beugel! Mag ik jullie dan ook vragen om iets meer op je woorden te passen in het vervolg, zodat ik niet met de keerborstel achterna moet lopen om overal de censuur-maniak te moeten uithangen? Alvast bedankt voor jullie begrip!
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
  #11  
Old 29-01-2009, 13:37
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator
 
Join Date: Sep 2001
Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Posts: 8,648
Quote:
Originally Posted by JBR View Post
Bovendien zijn er de voorbije jaren toch wel enkele races van formaat over de vloer geweest (Champcar, FIA GT, …)
Champcar zal al wel vastgelegen hebben voor Dejaeghere zijn aanstelling en FIA-GT komt al sinds 1999.
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels,
So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium***

Reply With Quote
  #12  
Old 29-01-2009, 15:10
RKG RKG is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2007
Location: Tongeren
Posts: 1,127
FIA GT is een aantal jaren niet meer geweest he, die komen pas terug sinds 2007...
__________________
www.krisgilissen.net
Reply With Quote
  #13  
Old 29-01-2009, 18:50
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator
 
Join Date: Sep 2001
Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Posts: 8,648
Quote:
Originally Posted by RKG View Post
FIA GT is een aantal jaren niet meer geweest he, die komen pas terug sinds 2007...
Dus daar zal Dejaeghere ook niet veel mee te maken hebben. FIA-GT wou trouwens niet meer komen omdat ze geen twee races in hetzelfde land wouden.Ze hebben toch ingezien dat de druksbezochte race overslaan een grote fout was.
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels,
So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium***

Reply With Quote
  #14  
Old 29-01-2009, 23:59
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by JBR View Post
Ik weet enkel dat een versie van Nostradamus met business gevoel en een passie voor autosport nog moet geboren worden.
Als ze me ooit vragen wat is een negatieve houding dan weet ik wat ik moet antwoorden. Zie bovenstaande quote, reeds bij voorbaat sluit men uit dat er een geschikte kandidaat is.

Laat ik voorop stellen dat ik geen kritiek heb op het gevoerde beleid van Roger, het is alleen zo jammer dat er een grote kans bestaat dat zijn ingeslagen weg van positieve verandering geen opvolging zal hebben omdat iemand anders weer het wiel gaat uitvinden op zijn manier. Krijgen we een opvolger die de weg van Roger verder volgt dan hebben we bijna geen verloren tijd te pakken. Is het iemand die een nieuw licht ziet dan was deze periode van 2 jaar verloren tijd.

Je kunt de vraag stellen, mag een CEO van een circuit een beleidsplan uitstippelen gezien de volatiliteit van de functie? Moet de VZW niet het beleid bepalen indien daar geschikte personen zitting in nemen? Dan kan de CEO gewoon de operationele leiding en uitvoering doen en is een wisseling van CEO niet zo ernstig.

Er is voor mij maar 1 ding belangrijk en dat is dat CZ blijft bestaan. Het frequent wisselen van CEO is niet bevordelijk voor de duurzamheid mijn inziens.

Wat betreft de gebruikte woordkeuze in deze thread. Volgens mij is een h***r nog steeds een erkende en belastingplichtige beroepsgroep
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.

Last edited by Sennake; 30-01-2009 at 00:18.
Reply With Quote
  #15  
Old 30-01-2009, 00:20
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
Mark, laatste maal: hou er mee op aub!
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 12:08.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.