De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rating: Thread Rating: 9 votes, 5.00 average.
  #271  
Old 30-06-2011, 17:31
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by Raceboy View Post
Ze verwachten niet veel volk voor de 24 uren precies, dat ze al nevenevennementen moeten organiseren: http://www.supersonicfestival.be/

8 stages op een dance event? Dan is de 24 uur zelf het nevenevenement Dat is geen klein festival qua set-up, afhankelijk van ruimte en ontwerp gok je dan toch op 20.000 tot 40.000 bezoekers.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #272  
Old 30-06-2011, 17:48
S. Claeys S. Claeys is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2004
Location: Geraardsbergen
Posts: 657
Retro by Bonzai, woooohoooooooooooooooooooo.

I am feeling young again.
__________________
SimRacer by Nature
www.iRacing.com


Reply With Quote
  #273  
Old 30-06-2011, 17:54
fenixracing's Avatar
fenixracing fenixracing is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2007
Location: tessenderlo
Posts: 396
Wat ik wel vreemd vind is dat zolder zelf geen combi tickets aanbied.
Zijn die combi tickets die ze aan bieden alleen voor zondag of voor het hele weekend?
Anders kan je wel is bedrogen uitkomen als je zoals mezelf vanaf donderdag op de camping aankomt. En dan te horen krijgt dat je ticket alleen voor zondag geldig is.
Reply With Quote
  #274  
Old 30-06-2011, 21:40
Speed997's Avatar
Speed997 Speed997 is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jul 2007
Location: Oostkamp
Posts: 114
Wat is dat nu voor een nevenevenement? Ik kom voor de race met het daarbij horend heerlijke motorgeluid. Dat zal nu nog meer dan vorig jaar overstemd worden door dansmuziek.
Wat is er nu heerlijker om 's morgens vroeg bij het ochtendgloren (na een korte nachtrust van ongeveer 3 uur of zelfs helemaal geen nachtrust) terug dat geluid te horen. En nu zal dat dansmuziek zijn met de overlast erbij van zatte personen en overal plastiek bekertjes of blikken en een grotere geluidsoverlast voor de buren dan het motorgeluid.
Autosportliefhebbers zijn een rustig publiek. Danspubliek is dit meestal helemaal niet en velen zullen enkel komen voor dit evenement en niet voor de race.
Volgens mij een slechte keuze van een randevenement.
Reply With Quote
  #275  
Old 30-06-2011, 23:39
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Het Dance-evenement is om 04.00 uur gedaan, je kunt dus ontwaken met een 997 op de achtergrond bij je spek en ei.

Als purist hoop ik op een ouderwetse 24 uur, de realist zegt dat een dance evenement de (brood)nodige munten kan genereren om de toekomst van de 24 uur voor de komende jaren kan garanderen.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #276  
Old 01-07-2011, 08:20
RKG RKG is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2007
Location: Tongeren
Posts: 1,127
Vroeger had je ook de Mega On Air parties van Kanaal 2. Dat was natuurlijk maar een podium.

Misschien dat op deze nieuwe manier ook meer volk meer komt naar de 24u zelf.

Maar aangezien de 24u volgend jaar niet meer in het kampioenschap zit als ik dat persbericht goed gelezen, vraag ik mij af wat daar mee gaat gebeuren.
__________________
www.krisgilissen.net
Reply With Quote
  #277  
Old 17-07-2011, 18:47
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator
 
Join Date: Sep 2001
Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Posts: 8,648
Vandaag uit de mond van de directeur van CZ: "minstens 50 wagen in de 24 uren" Bij deze is dat hier genoteerd.
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels,
So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium***

Reply With Quote
  #278  
Old 17-07-2011, 18:59
tarzancorner's Avatar
tarzancorner tarzancorner is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: May 2005
Posts: 221
Quote:
Originally Posted by Raceboy View Post
Vandaag uit de mond van de directeur van CZ: "minstens 50 wagen in de 24 uren" Bij deze is dat hier genoteerd.
Waarvan meer dan de helft DSC auto's zijn,niet alle teams zullen doorgaan voor de 24 uren.
Een reken sommetje leert dat er dan er niet echt meer teams meedoen uit Belgie dan vorig jaar men moet dus heel blij zijn dat de DSC mee willen doen anders kon het wel eens over zijn met de 24 uren van Zolder.

Last edited by tarzancorner; 17-07-2011 at 18:59.
Reply With Quote
  #279  
Old 17-07-2011, 19:25
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator
 
Join Date: Sep 2001
Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Posts: 8,648
Zelfs met de DS erbij vind ik 50 vergezocht. Er waren vandaag 26 GT, supersoprt I wagens waarvan verschillende met maar 1 rijder. Dus de wagens met 1 rijder kan je in het beste geval ook al maar voor de helft meetellen. Van de belcar valt ook nog te bezien of iedereen wel zal starten. Ik hoop op 50 wagens maar ik verwacht het niet.
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels,
So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium***

Reply With Quote
  #280  
Old 17-07-2011, 20:03
Grig-O's Avatar
Grig-O Grig-O is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2006
Location: Lierde
Posts: 1,798
Quote:
Originally Posted by Raceboy View Post
Zelfs met de DS erbij vind ik 50 vergezocht. Er waren vandaag 26 GT, supersoprt I wagens waarvan verschillende met maar 1 rijder. Dus de wagens met 1 rijder kan je in het beste geval ook al maar voor de helft meetellen. Van de belcar valt ook nog te bezien of iedereen wel zal starten. Ik hoop op 50 wagens maar ik verwacht het niet.
Ik dacht dat er 70 auto's gingen starten?

september 2010: "70 auto's aan de start"
juli 2011: "50 auto's aan de start!"
september 2011: 30 auto's aan de start?
Reply With Quote
  #281  
Old 18-07-2011, 12:47
Mattiallemakki's Avatar
Mattiallemakki Mattiallemakki is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 78
Volgens de DSC organisatie staan 9 wagens uit de DSC ingeschreven (voorinschrijving, niets definitiefs) om deel te nemen aan de 24u.
Reply With Quote
  #282  
Old 18-07-2011, 23:06
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Al met al geen positieve tendens voor het aantal deelnemers aan de 24 uur van Zolder dit jaar. Dit is nu het zoveelste jaar op rij dat het deelnemersveld belabberd is voor deze koers (a.u.b. geen opmerkingen over kwaliteit boven kwantiteit blablabla). De oorzaken zijn divers te noemen in de afgelopen jaren voor het lage aantal deelnemers maar de toeschouwer heeft al jaren een slecht produkt gezien. Een overgangsjaar blijf je ook niet 5 keer op een rij verkopen

Behalve de toeschouwer is het voor de coureurs ook al jaren een slechte wedstrijd. Het kost veel maar de kwaliteit van de koers is slecht, weinig strijd en heel vaak een lege baan voor je.

Eigenlijk kunnen we stellen dat sinds CZ de organisatie uit handen heeft gegeven de deelnemers wegblijven. Gezien de veranderde marktomstandigheden kan ik me moeilijk voorstellen dat als CZ weer volledig de touwtjes in hand gaat krijgen ze de 24 uur weer naar het oude nivo kunnen krijgen. Simpelweg omdat de brede nationale autosport in BE is verdwenen.

We kunnen wel krampachtig blijven zoeken naar een opleving van deze koers maar gezien het huidige autosportklimaat zie ik dat niet meer gebeuren. Koers komen, koersen gaan en ik ben bang dat de 24 uur van Zolder tot het verleden gaat behoren. Idem voor de 10 uur in de toekomst.

Er is in deze regio van Europa geen ''all-comers'' mentaliteit. Als er geen kampioenschap aan verbonden is trek je ook geen deelnemers.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #283  
Old 19-07-2011, 12:37
Mattiallemakki's Avatar
Mattiallemakki Mattiallemakki is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 78
De 24u is toch ook niet meer opgenomen in een komend kampioenschap 2012?
Reply With Quote
  #284  
Old 19-07-2011, 13:50
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by Mattiallemakki View Post
De 24u is toch ook niet meer opgenomen in een komend kampioenschap 2012?
Zo heb ik het ook begrepen, de kans op een volwaardige 24 uur in 2012 acht ik dan ook minimaal.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #285  
Old 25-07-2011, 12:05
RPMonline RPMonline is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jun 2010
Location: Born
Posts: 62
Een special over de Z4 GT3s;







In aanloop naar de 24uurs race op Circuit Spa Francorchamps dit weekend nemen we een kijkje naar een van de teams en wagen type die tijdens dit spectaculaire evenement zullen deelnemen; DB Motorsport en hun BMW Z4 GT3's. Een beest van een auto die op elk vlak met precisie is uitgewerkt door BMW Motorsport.

Bekijk de hele feature op http://www.rpmvision.nl/features/299...ort-bmw-z4-gt3.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 07:06.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.