De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > De Paddock Community > Even voorstellen...
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #1  
Old 12-05-2015, 10:47
JordiC's Avatar
JordiC JordiC is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: May 2015
Location: Limburg
Posts: 14
JordiC in the house

Mijn naam is Jordi Castro, afkomstig uit Alken, Limburg.
In september 2015 ga ik mijn 30e herfstseizoen meemaken

Ik ben hier verzeild geraakt door opzoekingswerk via google. Daardoor kwam ik op het forum terecht. En ook door een pb'tje van Rocknrolla

Ik ben nog maar enkele jaren bezig met modelbouw en ik zit momenteel nog wat tussen prutsniveau en 'het kan ermee door'

Wat bouw ik zoal?
eigenlijk vanalles. Ik heb hotrods gebouwd, amerikaanse pickups..
onafgewerkte modellen zijn nog: 1/35 Hum-V (met klein diorama), 1/24 Kenworth truck, 1/12 Shelby GT500 ...
momenteel bezig aan de Porsche 934 RSR Jagermeister

op de stapel ligt ook vanalles: een paar F1 wagens in 1/12 en paar F1 wagens in 1/20, hotrod, VW T1, 2 Belkits (Peugeot en Ford),...

Dus mijn interessegebied ligt wel wat uitgebreid, vooral omdat ik wel hou van afwisseling voor mij is het vooral ontspanning

met wat hou ik me zowat bezig dagelijks? Ik ben moderator op een ander modelbouwforum, ik ben bestuurslid van wandelclub Iris Kortessem, bestuurslid van Belgian Kitcar Club...

wat zijn mijn hobby's: modelbouw, motorijden (Yamaha DragStar 125), wandelen, bezighouden met de hond (Berner Senne), fotografie, schietsport (volledig in orde met vergunningen en attesten), verzamelen van oude fototoestellen en toebehoren, Peugeotverzameling (schaalmodellen, koffiemolens, peper-zout sets, ....), kleine Coca-Cola verzameling, kleine VW-verzameling...
Daarmee krijg ik wel zowat mijn tijd gevuld

Gaan werken is momenteel niet mogelijk door medische toestand

Er zijn misschien nog mensen die een droom hebben ivm modelbouw..
de mijne is de 11 F1-wagens van Ayrton Senna in 1/20 te bouwen na wat opzoekingswerk lijkt het wel mogelijk, maar onder andere de 1e wagen (Toleman TG184 van1984) is al een duur resin-kitje


nog vragen, shoot...

een foto van mij en mijn bernertje (nu 9 maanden oud)


grtz Jordi
Reply With Quote
  #2  
Old 12-05-2015, 10:59
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
Welkom Jordi!

Op ons forum kan je je modelbouwprojecten aan de leden voorstellen, en tegelijkertijd een grote technische bagage aan modelbouwkunde opbouwen

Wat je droom betreft van de 11 F1-wagens van Ayrton Senna: ik heb dezelfde droom, en ik ben al aardig op weg om hem te verwezenlijken.

Even een overzichtje van de modellen die ik al gebouwd heb (als je vragen hebt stel je ze maar gerust):

Toleman TG184:



Lotus 99 T



McLaren MP4/4



McLaren MP4/5



McLaren MP4/5B



McLaren MP4/7

__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
  #3  
Old 12-05-2015, 11:27
JordiC's Avatar
JordiC JordiC is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: May 2015
Location: Limburg
Posts: 14
zeer mooie modellen je zit al over de helft. ik denk dat het via uwe Toleman is dat ik hier eens gepasseerd ben

deze F1 modellen heb ik klaarliggen om eens te bouwen. Ik heb er dus al 2 van de 11 (in 1/20). De 1/12 modellen heb ik gekocht omdat ik de kans had en misschien gaan ze ooit gebouwd worden, of misschien ook niet

1/20



1/12

Reply With Quote
  #4  
Old 14-05-2015, 19:54
Rocknrolla's Avatar
Rocknrolla Rocknrolla is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2012
Location: Axel
Posts: 405
Hey Jordi,

Leuk dat je je aangemeld hebt. En laat die bouwverslagen maar komen
Reply With Quote
  #5  
Old 16-05-2015, 13:59
Dominique's Avatar
Dominique Dominique is offline
Frecking Nuts ...
 
Join Date: Dec 2004
Location: Thuis
Posts: 3,015
Welkom!
Ik zou zeggen: neem je tijd en lees rustig de dingen eens door. Je vindt werkelijk een schat van informatie op dit forum. Als je dan vragen hebt, stel ze gerust of zoek eens de topic "Algemeen en vraagbaak' door.

Doe eerst de nodige ervaring op vooraleer je begint aan de collectie rond Senna. Die modellen zijn te mooi om ze te bouwen zonder de nodige technische bagage, vind ik. Je zal er later des te meer van kunnen genieten.
__________________
Groetjes,
Domi.
Reply With Quote
  #6  
Old 23-05-2015, 16:00
Kevinboodts's Avatar
Kevinboodts Kevinboodts is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Oct 2013
Location: Hamme
Posts: 120
Welkom Jordi, veel plezier op het forum. Je kan hier geweldig veel bijleren en raad vragen. Maak gerust een bouwverslag aan, altijd fijn om nieuw materiaal te zien
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 04:37.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.