De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > De Paddock Community > De Paddock - Autosport Quiz > Quiz 2003
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #16  
Old 30-09-2003, 20:16
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
Quote:
Originally posted by guy
4920 punten plus 2500 punten is gelijk aan 7420 punten ipv de vermelde 7170 punten........................
Klopt helemaal my dear Guy-son, en hetzelfde geldt trouwens voor Marshal, die ook 250 punten extra gekregen heeft. Om één of andere duistere reden had mijn excel-sheet 1 vraag gewoon niet meegeteld, en het was dan juist het jaartal van vraag 30, dat enkel jij en Marshal correct hadden... Goed dat je het opmerkte, want buiten jezelf of marc waren alle andere resultaten wel juist, zodat de andere deelnemers (tenzij ze alle resultaten natellen natuurlijk) geen lont roken...

Met mijn excuses, maar ja, "les excuses sont faites pour s'en servir" eh
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
  #17  
Old 30-09-2003, 20:19
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
Quote:
Originally posted by jan
Er was ook nog "derde" in het spel, nl. Arturo (hoofdredacteur van een Mexicaans autosportblad dat de Carrera covert). We hadden de afgelopen weken met z'n drieën een e-mail onderonsje opgezet (de Pres. Honorario Eduardo Léon was er enkel telefonisch in betrokken) en zij kwamen (weliswaar pas gisteren) tot het besluit dat ik er meer van wist dan zijzelf

De Paddock quiz goes international. Olé!

juanito
Kijk, dat zijn zo van die dingen die onverwacht en onverhoopt leuke contacten opleveren, en dan ben ik toch blij dat we zo'n quizke in elkaar gestoken hebben

Ik heb trouwens al met Werner afgesproken om in oktober een ganse dag te besteden aan het opstellen van de quiz 2004... Hou jullie maar vast want het gaat vonken geven!
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
  #18  
Old 30-09-2003, 21:37
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally posted by Sennake
Klopt helemaal my dear Guy-son, en hetzelfde geldt trouwens voor Marshal, die ook 250 punten extra gekregen heeft. Om één of andere duistere reden had mijn excel-sheet 1 vraag gewoon niet meegeteld
Hmmmmm,niet opgevallen........maaruh, wil je mijn plaats dan ook even aanpassen............als een komeet stijg ik door van 7 naar 5. In de top 40 termen: de klapperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr van de week
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #19  
Old 30-09-2003, 21:49
Werner333's Avatar
Werner333 Werner333 is offline
Captain Paddock
 
Join Date: May 2001
Location: St. Kat. Waver
Posts: 5,490
Quote:
Originally posted by Sennake
Ik heb trouwens al met Werner afgesproken om in oktober een ganse dag te besteden aan het opstellen van de quiz 2004... Hou jullie maar vast want het gaat vonken geven!
Om het anders te verwoorden: de quiz van 2003 zal, vergeleken met die via 2004, een gezondheidswandelingetje lijken.
__________________

WWW.WERNER333.COM
Reply With Quote
  #20  
Old 30-09-2003, 22:37
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
Quote:
Originally posted by Marshal
Hmmmmm,niet opgevallen........maaruh, wil je mijn plaats dan ook even aanpassen............als een komeet stijg ik door van 7 naar 5. In de top 40 termen: de klapperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr van de week
Volledig terechte opmerking, Marc. En ik heb dan ook prompt de stand aangepast EN ook de grafiekjes, waarop je als een komeet naar boven schiet! Je komt zowaar nog in aanmerking voor een podiumplaats!
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
  #21  
Old 30-09-2003, 22:48
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally posted by Sennake
Je komt zowaar nog in aanmerking voor een podiumplaats!
Stel niet teveel vertrouwen in me, moet eerst nog die dames uit rusthuis Avondrood zien te vinden
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #22  
Old 01-10-2003, 19:15
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
Op vraag van Jan post ik deze foto van de Studebaker zoals hij gereden heeft in 2000/2001... Als je goed kijkt zijn er toch wel echt duidelijk verschillen op te merken...

Jan zelf zal de rest van de commentaar eraan toevoegen...


__________________

* WWW.SENNAKE.BE *

Last edited by Sennake; 01-10-2003 at 19:17.
Reply With Quote
  #23  
Old 01-10-2003, 19:23
sledge's Avatar
sledge sledge is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2001
Location: Lierde
Posts: 1,694
Ja, hier wist ik dus niks van. Dat Studinges? Wa's da? :s
__________________
Reply With Quote
  #24  
Old 01-10-2003, 20:48
Guy's Avatar
Guy Guy is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2002
Location: MASSENHOVEN
Posts: 249
[QUOTE]Originally posted by Sennake
[B]Op vraag van Jan post ik deze foto van de Studebaker zoals hij gereden heeft in 2000/2001... Als je goed kijkt zijn er toch wel echt duidelijk verschillen op te merken...

Jan zelf zal de rest van de commentaar eraan toevoegen...

Sennake, waar heb je deze foto nu weer vandaan ?
Reply With Quote
  #25  
Old 01-10-2003, 21:29
Jan's Avatar
Jan Jan is offline
Jinba Ittai
 
Join Date: May 2001
Location: Zoom Zoom
Posts: 1,799
[QUOTE]Originally posted by guy
[B]
Quote:
Originally posted by Sennake
Op vraag van Jan post ik deze foto van de Studebaker zoals hij gereden heeft in 2000/2001... Als je goed kijkt zijn er toch wel echt duidelijk verschillen op te merken...

Jan zelf zal de rest van de commentaar eraan toevoegen...

Sennake, waar heb je deze foto nu weer vandaan ?
Wel, die foto komt rechtstreeks aanwaaien uit Mexico en komt voor een keer niet uit de kollektie van Sennake. De foto werd mij bezorgd door toedoen van het illustere trio Arturo Perez y Perez, Chacho Medina (Presidente) en Eduardo Léon (Presidente Honorario). In hun ogen was het dezelfde als Sennake's foto die ik hen had toegestuurd en dus waren ze er stellig van overtuigd dat het om de versie van 2001 ging, al kon het ook die van 2000 geweest zijn, daarover waren ze het onder mekaar niet eens. Toen ik hen op de vele verschillen in bestickering wees gingen hun ogen open en raadden ze mij aan op een van mijn eigen suggesties te gokken (93, 94 of 96). En in gokken ben ik niet zo bedreven als Marshal
In ieder geval straf dat de organisatoren geeneens de geschiedenis van hun eigen koers kennen

jan
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 00:02.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.