De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Eenzitters
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #91  
Old 14-11-2006, 13:33
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Aug 2003
Location: Beersel
Posts: 2,866
brengt CC niet zijn eigen baancommisarisen mee?
__________________
Reply With Quote
  #92  
Old 14-11-2006, 14:05
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator
 
Join Date: Sep 2001
Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Posts: 8,648
Quote:
Originally Posted by marcel View Post
brengt CC niet zijn eigen baancommisarisen mee?
eigen rescue crew en medische staf.
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels,
So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium***

Reply With Quote
  #93  
Old 15-11-2006, 01:17
Brecht's Avatar
Brecht Brecht is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jan 2004
Location: Heusden-Zolder
Posts: 2,145
Quote:
Originally Posted by raceboy View Post
eigen rescue crew en medische staf.
Komen de Amerikaanse Medical cars ook mee ? Zo prachtige wagens.
__________________
http://www.brechtdecancq.com
Reply With Quote
  #94  
Old 15-11-2006, 01:19
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator
 
Join Date: Sep 2001
Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Posts: 8,648
Quote:
Originally Posted by corvetteboy View Post
Komen de Amerikaanse Medical cars ook mee ? Zo prachtige wagens.
Het safety team reist mee naar overal.

meer info => http://champcar.autonet.ca/Features/...3/1648333.html
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels,
So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium***


Last edited by Raceboy; 15-11-2006 at 01:25.
Reply With Quote
  #95  
Old 16-11-2006, 20:08
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by Mr.Dallara View Post
(word het niet stilaan tijd voor een volwaardige Champcar 2007 thread?)
Start er dan eentje
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #96  
Old 18-11-2006, 00:35
Stranger Stranger is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2003
Location: Rotterdam, Nederland
Posts: 505
Overigens zijn de quotes van de heren Cotman en Johnson zoals deze week te lezen in Autosport erg helder.

Cotman: "Zolder's currently at a certain FIA standard, but not yet at a suitable level for cars of our speeds. It would require work, time and money to get it to where we want it. If they're prepared to do that - and we have said we're happy to work with them on this - then yes, it could happen."

Johnson: "There are some challenges there with regard to safety issues, but I'm not saying it can't be done."
Reply With Quote
  #97  
Old 18-11-2006, 13:33
The Interceptor's Avatar
The Interceptor The Interceptor is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2003
Location: Turnhout / Leuven
Posts: 1,702
Toch wel super dat ChampCars naar België komen.
De week erop ook nog eens de F1 in Spa.
Dat gaat een mooi autosportjaar worden precies, met hoogtepunten in september
__________________
..: www.marcgoossens.com :..
Reply With Quote
  #98  
Old 19-11-2006, 23:34
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 4,516
BRL support klasse tijdens Champcars op Assen en Zolder (onder voorbehoud):
http://www.autosport.nl/actueel/news...5&bericht=4391
Reply With Quote
  #99  
Old 19-11-2006, 23:47
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by Stranger View Post
Overigens zijn de quotes van de heren Cotman en Johnson zoals deze week te lezen in Autosport erg helder.
Idd, duidelijke woorden.............echter ze brengen geen duidelijkheid. Wat moet er veranderd worden? Let wel, Zolder heeft zijn FIA-licentie, voor wat het waard is gezien de Beijng A1GPflater. Champs zijn ook FIA sactioned events. Amerikaanse road en streetcourses lijken me niet echt veiliger dan de meeste Europese circuits. Dus wat betreft het circuit zelf, ik kan me nauwelijks probleem gevallen indenken.

Waar dan wel? De pitstraat uiteraard. Amerikanen willen show voor het volk. Een Amerikaanse pitstraat ziet er heel anders uit dan een Europese. Zou daar het probleem zitten..................?
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #100  
Old 19-11-2006, 23:50
Fonne's Avatar
Fonne Fonne is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jul 2005
Location: Westerlo
Posts: 778
Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Idd, duidelijke woorden.............echter ze brengen geen duidelijkheid. Wat moet er veranderd worden? Let wel, Zolder heeft zijn FIA-licentie, voor wat het waard is gezien de Beijng A1GPflater. Champs zijn ook FIA sactioned events. Amerikaanse road en streetcourses lijken me niet echt veiliger dan de meeste Europese circuits. Dus wat betreft het circuit zelf, ik kan me nauwelijks probleem gevallen indenken.

Waar dan wel? De pitstraat uiteraard. Amerikanen willen show voor het volk. Een Amerikaanse pitstraat ziet er heel anders uit dan een Europese. Zou daar het probleem zitten..................?
En die van Assen dan ? Waren daar ook enkle problemen ?
__________________
Life to the maximum !!
www.speedwear.be
Reply With Quote
  #101  
Old 20-11-2006, 00:22
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Aug 2003
Location: Beersel
Posts: 2,866
Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Idd, duidelijke woorden.............echter ze brengen geen duidelijkheid. Wat moet er veranderd worden? Let wel, Zolder heeft zijn FIA-licentie, voor wat het waard is gezien de Beijng A1GPflater. Champs zijn ook FIA sactioned events. Amerikaanse road en streetcourses lijken me niet echt veiliger dan de meeste Europese circuits. Dus wat betreft het circuit zelf, ik kan me nauwelijks probleem gevallen indenken.

Waar dan wel? De pitstraat uiteraard. Amerikanen willen show voor het volk. Een Amerikaanse pitstraat ziet er heel anders uit dan een Europese. Zou daar het probleem zitten..................?
1) is de pitstraat in Assen niet veel smaller?
2) zouden er voor stratencircuits niet andere regels gelden als voor road coursed? indien niet, moet het paradepaardje van de FIA wel zijn paradepaardje laten schieten.

ik vermoed dat de zandbakken ook te klein zijn (als ik mij niet vergis, is het daarom dat ze ook niet meer op Laguna Seca rijden)
__________________
Reply With Quote
  #102  
Old 20-11-2006, 00:33
Baron's Avatar
Baron Baron is offline
Touring car racing !!!!!
 
Join Date: Apr 2003
Location: TONGEREN
Posts: 1,087
Ik kan me ook niet inbeelden dat het circuit van Assen beter of veiliger zou zijn dan Zolder. Aan het circuit zelf ligt het waarschijnlijk niet.
Ik denk dat we eerder moeten denken, zoals hier al eerder werd aangehaald, in de richting van de faciliteiten voor de toeschouwers.
Amerikanen willen dat hun publiek het zo goed mogelijk naar zijn zin heeft : fatsoenlijke grandstands (en de voorhistorische betonnen constructies die men in Zolder 'tribunes' noemt, vallen daar niet onder); degelijke informatie met onder andere fatsoenlijke luidsprekers (in Zolder zijn die dingen steevast defect) en videowalls; een degelijke catering (en niet de aftandse Zolderse hamburgerkrampjes); enzovoort. En laat dat nu net de dingen zijn die in men Zolder al tientallen jaren verwaarloost.
Reply With Quote
  #103  
Old 20-11-2006, 09:34
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Dec 2003
Location: Koersel
Posts: 2,741
Quote:
Originally Posted by Baron View Post
Amerikanen willen dat hun publiek het zo goed mogelijk naar zijn zin heeft : fatsoenlijke grandstands (en de voorhistorische betonnen constructies die men in Zolder 'tribunes' noemt, vallen daar niet onder); degelijke informatie met onder andere fatsoenlijke luidsprekers (in Zolder zijn die dingen steevast defect) en videowalls; een degelijke catering (en niet de aftandse Zolderse hamburgerkrampjes); enzovoort. En laat dat nu net de dingen zijn die in men Zolder al tientallen jaren verwaarloost.
Dit zal op dat ogenblik allemaal wel prima in orde zijn hoor. Zolder heeft nu een eenjarig contract met een optie op drie axtra jaren, of ben ik fout?





Alleen de Champcars en BRL? Daar krijg je geen heel weekend mee gevuld hoor. Van mij mogen gerust de Legend Cars ook eens afkomen, gaat de Amerikanen ook wel aanspreken want ze weten wat spektakel is.

Mvg...
Reply With Quote
  #104  
Old 20-11-2006, 18:39
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it
 
Join Date: Jan 2004
Location: Italy
Posts: 1,926
Een FIA GT demo (lees: Corvette demo van onze Belgisch(e) team(s) in de FIA GT) zal er zeer waarschijnlijk ook wel bij zijn om indien nodig gaten te vullen in het programma.

De FIA GT - Belcar - BTCS topper is enkele weken na het Champ Car weekend...
__________________
Reply With Quote
  #105  
Old 20-11-2006, 18:42
A.J.'s Avatar
A.J. A.J. is offline
De Paddock Sponsor
 
Join Date: Feb 2003
Location: ZOLDER
Posts: 2,637
wij zullen wel een drift demo komen geven met de benelux driftseries als er een budget voor is... Doen ze in USA ook...
__________________
http://www.skylimitevents.com
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 19:39.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.