De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #1  
Old 06-10-2007, 13:55
Raikkie's Avatar
Raikkie Raikkie is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jul 2003
Location: Circuit
Posts: 228
Thumbs down Alonso blijft zeuren...

Op autosport.com staan weer twee berichten met gezeur van Alonso...
1e bericht: Alonso says title decided off the track
=> Meneertje vindt het nodig om eventjes te gaan zeuren over het feit dat Hamilton geen straf kreeg voor zijn -volgens hem- gevaarlijk rijgedrag.

2e bericht: Alonso: I deserved more from McLaren
=> Voor de 284753e keer dit seizoen wil hij nog even met de pers delen dat McLaren niet lief is voor hem.

Dit snap ik dus niet, hij krijgt een geweldige auto onder zijn kont en kan meevechten om het kampioenschap, maar dan merkt hij dat zijn teamgenoot beter is en houdt die jongen op in de pits in Hongarije, chanteert zijn teambaas, zorgt dat het team een reuzeboete krijgt door zijn chantage én bezwarend e-mailverkeer, komt zelf ongestraft weg, crasht door zijn eigen fout zo goed als uit het kampioenschap en nu gaat hij weer zeuren over het feit dat Hamilton de titel niet verdient en dat hij in het team niet goed behandeld wordt
Is er iemand die dit nog snapt?
Reply With Quote
  #2  
Old 06-10-2007, 17:49
Nicki_Mks's Avatar
Nicki_Mks Nicki_Mks is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2004
Location: Vilvoorde
Posts: 752
Dit is toch zonder twijfel het ergste geval van "hero to zero" dat ik ooit in de F1 meegemaakt heb...
Reply With Quote
  #3  
Old 06-10-2007, 18:14
Sir Kwietje's Avatar
Sir Kwietje Sir Kwietje is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2007
Location: zolder
Posts: 305
we weten natuurlijk niet wat er zich binnen het team zelf afspeeld he.
__________________
Design is a passion,
The passion to design is mine.
----------------------------------

Reply With Quote
  #4  
Old 06-10-2007, 18:20
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by Sir Kwietje View Post
we weten natuurlijk niet wat er zich binnen het team zelf afspeeld he.
Dat weten we uiteraard niet maar dit gedrag is een wereldkampioen onwaardig, het kon wel een neefje van Albers en Verstappen zijn. Ook twee van die notoire zeurkousen
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #5  
Old 06-10-2007, 19:20
Sir Kwietje's Avatar
Sir Kwietje Sir Kwietje is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2007
Location: zolder
Posts: 305
Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Dat weten we uiteraard niet maar dit gedrag is een wereldkampioen onwaardig, het kon wel een neefje van Albers en Verstappen zijn. Ook twee van die notoire zeurkousen
hey heeft mss ook hier of daar een beetje Hollands bloed
__________________
Design is a passion,
The passion to design is mine.
----------------------------------

Reply With Quote
  #6  
Old 06-10-2007, 20:28
Gèrre's Avatar
Gèrre Gèrre is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2005
Location: Leuven
Posts: 1,108
Het spaanse temperament zal hem wel parte spelen zeker, vind zijn 'gezeur' onterecht. Hij heeft dezelfde wagen als Hamilton dus waarom zeuren dat hij niet genoeg krijgt van het team ?
Reply With Quote
  #7  
Old 06-10-2007, 20:36
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: May 2001
Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
Posts: 4,889
pro:

-in een op en top brits team afgedroogd worden door een op en top britse coureur, die protégé is van de teambaas en al jarenlang met het team vertrouwd is. moeilijk om dan de poulain te zijn.

-Quali-gate Hongarije; Hamilton speelt achter de schermen evengoed een vuil spelletje, Alonso doet het enkel nadrukkelijk (dom) op tv prime time.

-Hamilton heeft ook z'n vreemde kantjes; sommige starts die ik van hem zie zijn flink gewaagd (zoals in f1racing gelezen: 'Schumacheresque'. Sommige acties gaan maar net door de beugel (jawel, een week terug met Webber en Vettel) Niet voor niets keren er enkele coureurs momenteel hem de rug toe.

contra:

-een tweevoudig wereldkampioen hoort niet te mekkeren over voorkeursbehandelingen. hij moet het er het zijne van denken en opstappen nadat het contract is uitgediend. ZEKER geen stampen toedienen VIA de pers.
__________________
ah. daar zit die reply-knop dus.
Reply With Quote
  #8  
Old 06-10-2007, 22:33
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally Posted by Finish View Post
-een tweevoudig wereldkampioen hoort niet te mekkeren over voorkeursbehandelingen. hij moet het er het zijne van denken en opstappen nadat het contract is uitgediend. ZEKER geen stampen toedienen VIA de pers.

Jij en ik zijn dus slimmer dan Alonso Na de laatste GP gaat blaatschaap Alonso een boekje opendoen over zijn eerste (en wellicht laatste) seizoen bij de mannen uit Woking volgens de Autosport van 04-10. Kan aan mij liggen, maar dat doe je niet als je er nog een seizoen gaat rijden

Wat gaat Alonso dan doen? Ik zet mijn centen op een sabbatical in 2008, en dan voor de rode brigade in 2009.
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #9  
Old 09-10-2007, 12:29
Dipp Dipp is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 22
Ongeveer een jaar geleden was Alonso ook aan het mekkeren over Renault. Die steunden hem niet genoeg omdat ze volgens hem angst hadden dat hij wereldkampioen zou overstappen naar de concurentie.

Dat zagen zit hem dus in het bloed.
Reply With Quote
  #10  
Old 10-10-2007, 09:50
Bramzel's Avatar
Bramzel Bramzel is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jul 2003
Location: Groningen, Nederland
Posts: 1,430
Hoewel Alonso best een zeur kan zijn zit Hamilton me ook niet lekker. Ik weet niet wat het is met die jongen, maar ergens is hij niet de ideale schoonzoon die iedereen in hem ziet. Rare Schumacheresque starts incl. afsnijden, raar gedrag achter de safetycar, politieke spelletjes binnen het team, etc. Ik vind hem in ieder geval niet zo tof meer als aan het begin van het seizoen.
Reply With Quote
  #11  
Old 10-10-2007, 10:49
redje's Avatar
redje redje is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Oct 2002
Location: Wezemaal
Posts: 1,382
En Lewis kan ook een potje zeuren hoor met zijn 'Ze proberen me al meerdere races zwart te maken, terwijl ik niets mis doe...'
Reply With Quote
  #12  
Old 10-10-2007, 11:52
Bart.Vandecavey's Avatar
Bart.Vandecavey Bart.Vandecavey is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: May 2001
Location: Knokke-Heist
Posts: 3,806
Quote:
Originally Posted by redje View Post
En Lewis kan ook een potje zeuren hoor met zijn 'Ze proberen me al meerdere races zwart te maken, terwijl ik niets mis doe...'
Hij is toch zwart?
__________________
WRC-prono 2009 kampioen
Reply With Quote
  #13  
Old 10-10-2007, 13:54
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green
 
Join Date: May 2004
Location: Merendree (Nevele)
Posts: 2,207
Als we de Spaanse media mogen geloven, zou Alonso McLaren verdenken zijn wagen gesaboteerd te hebben. Vraag me echter af of de media er gewoon geen sensatie-spelletje van wil maken...

Quote:
"I think they are still investigating," the 26-year-old had told reporters on Sunday, 24 hours after the incident that left him baffled and six-tenths slower than his team-mate, championship rival and pole-sitter Lewis Hamilton.

Alonso added: "I think the tyre pressures were quite high, more than normal, but I don't know if it was that or another explanation."
Volledig artikel: http://www.f1-live.com/f1/en/headlin...?nl=newsletter

F1-live.com
__________________
goossens :: lamy :: ortelli :: palttala

www.born2race.be www.bokkenrijders.net
Reply With Quote
  #14  
Old 10-10-2007, 14:20
Bart.Vandecavey's Avatar
Bart.Vandecavey Bart.Vandecavey is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: May 2001
Location: Knokke-Heist
Posts: 3,806
Quote:
Originally Posted by Belle View Post
Als we de Spaanse media mogen geloven, zou Alonso McLaren verdenken zijn wagen gesaboteerd te hebben. Vraag me echter af of de media er gewoon geen sensatie-spelletje van wil maken...
Ik denk het niet...
__________________
WRC-prono 2009 kampioen
Reply With Quote
  #15  
Old 12-10-2007, 13:36
pudding1's Avatar
pudding1 pudding1 is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Dec 2002
Location: Begijnendijk
Posts: 190
Alonso volgend jaar terug bij Renault ?!

bron: http://news.be.msn.com/sport/Article...mentid=6378405
__________________
The fastest way from A to B is come and ride with me ;-)

www.hrt-racing.be
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 15:11.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.