De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Stuffis Generalis > Community-forum
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #1  
Old 07-09-2002, 22:13
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Nov 2001
Location: Antwerpen
Posts: 1,551
EK 2004 - Rode duivels

Eerste wedstrijd vanavond en verloren met 0-2 tegen Bulgarije... slechte wedstrijd van onze duivels vond ik, volgende keer hopelijk beter
Reply With Quote
  #2  
Old 07-09-2002, 22:45
Benklak's Avatar
Benklak Benklak is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2002
Posts: 272
Nja België kan het spel niet maken, das duidelijk. Veel balbezit, heel weinig kansen. Geef mij maar clubvoetbal, want hoe stil was het weer in het stadion... bwa geen man over boord natuulijk. Nu zitten we wat meer in de underdogpositie en die ligt ons iets beter.
Reply With Quote
  #3  
Old 07-09-2002, 22:57
Oneliner's Avatar
Oneliner Oneliner is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Antwerpen
Posts: 3,670
wat een sch**tmatch.
Ik vond er eerlijk gezegd niets aan. Enkel die Bulgaarse kansen hadden wel wat. Belgen speelden gewoon slecht...
Weninig inzet, weinig gretigheid, weinig kansen...
__________________
Reply With Quote
  #4  
Old 07-09-2002, 23:18
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
3-0
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #5  
Old 07-09-2002, 23:29
Oneliner's Avatar
Oneliner Oneliner is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Antwerpen
Posts: 3,670
*Kuch* WK *Kuch*
*Kuch* s*x-schandalen*Kuch*

__________________
Reply With Quote
  #6  
Old 08-09-2002, 00:02
Stipey Stipey is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jan 2002
Location: Lier
Posts: 479
Quote:
Originally posted by Benklak
Nja België kan het spel niet maken, das duidelijk. Veel balbezit, heel weinig kansen. Geef mij maar clubvoetbal, want hoe stil was het weer in het stadion...
Kan u verzekeren dat er voor de match véél sfeer was, en het eerste half uur ook best nog... 't is dus puur de schuld van de duivels :-) ...
Reply With Quote
  #7  
Old 08-09-2002, 00:17
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: May 2001
Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
Posts: 4,889
ach ach..alle begin is moeilijk hé
Willie Wilmots zit er niet meer bij, Mpenza is 'terug', pas je ploeg maar eens aan als kersvers trainer....

Geen positief begin, maar de rode duiveltjes kunnen er staan op belangrijke momenten. Dit was klaarblijkelijk nog niet belangrijk genoeg
__________________
ah. daar zit die reply-knop dus.
Reply With Quote
  #8  
Old 08-09-2002, 01:04
Maarten's Avatar
Maarten Maarten is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Mar 2002
Location: Bonheiden City
Posts: 2,168
slechte match, ik had beter verder geleerd dan lag ik vandaag wat vroeger in mijn beddeke
positief vond ik vreven en emile, ook mbo en sonck redelijk, maar niet scherp genoeg.
voor mij mag vanderhaeghe eraf, simons op die zijn plaats en valgaeren op de plaats van simons, misschien is het dan beter
en mbo sowieso in de basis.
het blijft wachten op een baseggio in topvorm, evenals goor, anders draait het heel slecht op het middenveld
__________________
Reply With Quote
  #9  
Old 08-09-2002, 01:09
Stipey Stipey is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jan 2002
Location: Lier
Posts: 479
idd, op enkele weken per jaar -in dit geval 1 week- van een groepje voetballers een goed werkend team maken lijkt me een heel complex... De prestatie in een match zoals die van vanavond hangt ongetwijfeld enorm af van de omstandigheden, individuele prestaties en geluk. Deze keer zat het niet mee, volgende keer beter, nog niets is verloren... Croatie is 2 punten gaan verliezen in Estland.
Reply With Quote
  #10  
Old 08-09-2002, 11:00
tsjolder's Avatar
tsjolder tsjolder is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2001
Location: Waregem
Posts: 479
Voor de match viel de sfeer idd vrij goed mee, maar na de rust steeg de frustratie (wat normaal is). Tja, de match was verloren op het moment dat we achterkwamen, want dan kunnen ze nog veel meer hun geliefde spelletje spelen. Simons op het middenveld lijkt me idd niet slecht en achteraan meteen volledig veranderen in De Boeck-Valgaeren. Tegen een counterploeg Van Buyten centraal zetten, da's om miserie zoeken. Vreven vond ik wel niet goed: verdedigend veel te zwak, mee aan de basis van de 0-1. En als Aimé zegt dat ze zich qua inzet niets te verwijten hebben, is hij ofwel rap content, ofwel heeft hij een andere match gezien.
Reply With Quote
  #11  
Old 08-09-2002, 11:36
Oneliner's Avatar
Oneliner Oneliner is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Antwerpen
Posts: 3,670
Bwah, ik vond om eerlijk te zijn vreven een van de beteren hoor.
Diegene die in de fout ging met de eerste goal is weldegelijk Van Buyten. Die liet zenne man gewoon achter zenne rug doorschuiven. Echt een gigantische dekkingsfout op dit niveau. Vreven bracht ook aanvallend af en toe iets. En als het op inzet aankomt was hij misschien wel bij de besten.

Maar collectief waren we een dikke 0...
__________________
Reply With Quote
  #12  
Old 08-09-2002, 13:55
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Nov 2001
Location: Antwerpen
Posts: 1,551
Quote:
Originally posted by Marshal
3-0
tssss
Reply With Quote
  #13  
Old 08-09-2002, 14:09
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jul 2001
Location: Everywhere
Posts: 4,300
Quote:
Originally posted by Marshal
3-0
Het is nog maar de eerste match eh, het gezeik en gezever op elkaar zal nu wel beginnen
Reply With Quote
  #14  
Old 08-09-2002, 19:07
yvdp's Avatar
yvdp yvdp is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: May 2001
Location: Schilde, Belgium
Posts: 2,758
Quote:
Originally posted by Oneliner
Echt een gigantische dekkingsfout op dit niveau.
We spreken hier dan ook over België hé...
__________________
greetz
Reply With Quote
  #15  
Old 08-09-2002, 20:43
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Nov 2001
Location: Antwerpen
Posts: 1,551
Quote:
Originally posted by yvdp

We spreken hier dan ook over België hé...
Als iedereen zo over de nationale ploeg moest spreken dan keek er niemand meer, ik vond de belgen ook slecht spelen, maar als je een beetje de match bekijkt vond ik dat vooral ons middenveld tekort kwam... Antheunis zei vandaag als men hem vroeg waarom hij Simons niet op het middenveld zette, Als ik Simons daar zet hebben we een te verdedigend middenveld, kan zijn, maar ik vind Bassegio ook niet echt het voorbeeld van aanvallende impulsen... In de aanval zitten we wel goed denk ik, maar de aanvoer volgt niet echt, als je druk wil afdwingen moeten de voorzetten vanop de kant komen, dan pas kan er druk ontwikkeld worden, maar daarvoor heb je natuurlijk spelers nodig op het middenveld die het spel kunnen "verleggen", ik denk dat we mits wat aanpassingen best wel een aardige ploeg hebben, en dat gisteren misschien een algemene "off day" was.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 22:50.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.