De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > De Paddock Modelbouw > Modelbouw - Op de werkbank
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rating: Thread Rating: 2 votes, 5.00 average.
  #76  
Old 13-07-2008, 17:33
Aerodyne's Avatar
Aerodyne Aerodyne is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jul 2008
Location: @ junkyard
Posts: 26
Dodge Charger Cars

Quote:
Originally Posted by Loeten View Post
EN... Ik sta er voorlopig (voor zover ik weet) alleen mee in Vlaanderen en Nederland.
kdacht et nie, want als voornamelijk truckbouwer eb ik ier al ne keer zitn kijkn naar diene camion Mack, maar wegens tijdsgebrek in de zomer (tja ze kunnen nie allemaal schoolmeester zijn hé ) nog gene tijd gehad om eraan te beginnen Kweet ooknie of dat ier op dit forum moet want dit zijn toch vnl (race/rally) cars en geen trucks hé
Reply With Quote
  #77  
Old 13-07-2008, 19:58
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict
 
Join Date: Jul 2005
Location: Reninge
Posts: 3,403
Quote:
Originally Posted by Aerodyne View Post
kdacht et nie, want als voornamelijk truckbouwer eb ik ier al ne keer zitn kijkn naar diene camion Mack, maar wegens tijdsgebrek in de zomer (tja ze kunnen nie allemaal schoolmeester zijn hé ) nog gene tijd gehad om eraan te beginnen Kweet ooknie of dat ier op dit forum moet want dit zijn toch vnl (race/rally) cars en geen trucks hé
Zoals ik zei... Voorlopig he... Dus je bent met deze uitgenodigd en van harte welkom. Trucks kunnen ook hoor, Sennake heeft er hier al eentje neergezet. Alles met wielen is zo een beetje het motto...

Enne, ik wil gerust eens een jaartje ruilen van jobke hoor. Eens zien in hoeverre je dan nog jaloers bent want uiteindelijk ziet de massa van het gepeupel enkel de vakanties. Overigens, wist je dat die officieel maar op 15 juli begint en eindigt op 15 augustus? Nu ja, als je wil: er zijn leerkrachten te kort... Owja, en den bouw is ook een kleine 3 à 4 weken thuis nu hoor...

Ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar je Mack, mocht je eraan beginnen. Ik begin er zelf rond februari 2009 aan. Dus misschien...??

Owja, WELKOM ook natuurlijk ;-)
__________________
Werkbank:
On hold: Citroën DS3 WRC (Loeb) - Mack-trailer (Cars) - BMW 323 E21 Rally (Vermeulen)
Diepvries: Maxi Mégane (Munster) - Mégane 1600 (B.Pyck) - Mini (F.Pyck)
Reply With Quote
  #78  
Old 13-07-2008, 22:55
Nismo's Avatar
Nismo Nismo is offline
Frieten, hmmmm, lekker
 
Join Date: Jan 2005
Location: Houthalen-Oost
Posts: 6,188
Zoals Loeten al schreef: alles dat rijd en waar wielen onder staan willen wij hier zien gebouwd worden.
Dus Aerodyne, je weet wat je te doen staat.

Overigens heet ik je welkom op ons forum.
__________________
Mvg Johny


When people rob banks, they go to jail
When banks rob people, they get a bonus.
Reply With Quote
  #79  
Old 14-07-2008, 08:54
Aerodyne's Avatar
Aerodyne Aerodyne is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jul 2008
Location: @ junkyard
Posts: 26
Cars

Ja, maar van Sennake was dat toch die BP racetruck? Een andere heb ik niet gevonden hoor. Bij mij zijn het meer gewone trucks (maar meer projecten en ideeën dan tijd )
Reply With Quote
  #80  
Old 14-07-2008, 09:38
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict
 
Join Date: Jul 2005
Location: Reninge
Posts: 3,403
Ja klopt: de BP-racetruck. Maar dat neemt niet weg dat andere trucks ook welkom zijn.

Heb je overigens een idee welke Mack die Mack moet worden? Ik zeg dan wel dat ik volgend jaar eraan begin, maar ik ben nog steeds aan het onderzoeken welke Mack die Mack moet worden... Op het internet staat er doorgaans veel info over de cars in Cars, toch is het niet duidelijk wat Mack precies is. Een Mack, jah dat wel...

Grtzzz
__________________
Werkbank:
On hold: Citroën DS3 WRC (Loeb) - Mack-trailer (Cars) - BMW 323 E21 Rally (Vermeulen)
Diepvries: Maxi Mégane (Munster) - Mégane 1600 (B.Pyck) - Mini (F.Pyck)
Reply With Quote
  #81  
Old 14-07-2008, 13:19
Ferrari rules's Avatar
Ferrari rules Ferrari rules is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2007
Location: Aartrijke
Posts: 818
er wordt hier precies veel ge'mack't...
__________________
MIJN WERKBANK




Reply With Quote
  #82  
Old 16-07-2008, 21:44
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict
 
Join Date: Jul 2005
Location: Reninge
Posts: 3,403
Ewel suprise surprise: mijn volgende wordt NIET Mack, ik herhaal: NIET Mack. Der kruipt er nog eentje tussen. Mack is zoals voorzien voor febr of maart 2009 maar half augustus ga ik er nog eentje tussen steken op aanvraag van mijn zus. Eind augustus bevalt ze van haar tweede kindje. De oudste, waar ik dooppeter van ben, kreeg dus een nieuw ingerichte kamer met als thema CARS. Nu zoekt ze nog een wagen voor daarin. Ze wou iets anders dan luigi en The King. Maar welke het zal zijn, weet je pas als ik begin. Het zal trouwens een dubbelbouw worden want ik ga hem ondertussen ook voor mezelf bouwen. Ik kan je wel al verklappen dat het één van de hoofdrolspelers is uit het verhaal.

Met The King ging ik ook weer een stap verder en ook een stap achteruit... Met veel gedrevenheid wou ik de Solresten wegpoetsen met Compound. Jammer genoeg was ik wat te enthousiast: het nummer 43 is nu in ongeveer 43 stukjes uit elkaar gevallen, ook DINOCO vertoonde kleurveranderingen. Geen nood, de zelfgedrukte heb ik in overvloed en werden reeds vervangen. Die nummer 43 moet ik nog laten overvliegen uit de VS. Eerst hopen dat ze dat velletje nog hebben.





Overigens kraakte de spoiler ook nog eens los bij het schrikken en de ontstane paniek bij de vernietigde decals... Maar die staat ondertussen alweer vast...



Om niet nog meer schade aan te richten, heb ik dan maar de tuin opgezocht en wat onkruid verwijderd...

's Morgens had ik wel nog nuttig werk verricht, dus zijn we ook wat vooruit gegaan. De zijruiten, die eigenlijk helemaal ontbreken in de kit, werden gemaakt en zijn reeds gespoten. Ze zijn dus monteerklaar...

Opgebouwd uit dit product:





So.... Wordt vervolgd binnenkort, hoop ik...
__________________
Werkbank:
On hold: Citroën DS3 WRC (Loeb) - Mack-trailer (Cars) - BMW 323 E21 Rally (Vermeulen)
Diepvries: Maxi Mégane (Munster) - Mégane 1600 (B.Pyck) - Mini (F.Pyck)
Reply With Quote
  #83  
Old 24-07-2008, 21:57
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict
 
Join Date: Jul 2005
Location: Reninge
Posts: 3,403
Yessssss, iets vroeger mee dan verwacht: de nieuwe 43-decal... Meteen aan de slag gegaan vanavond en voila... Morgen nog wat nevellaagjes vernis en dan mag ie zijn kist in om te wachten tot na de reis...





Woehoe !!
__________________
Werkbank:
On hold: Citroën DS3 WRC (Loeb) - Mack-trailer (Cars) - BMW 323 E21 Rally (Vermeulen)
Diepvries: Maxi Mégane (Munster) - Mégane 1600 (B.Pyck) - Mini (F.Pyck)
Reply With Quote
  #84  
Old 25-07-2008, 11:37
Ferrari rules's Avatar
Ferrari rules Ferrari rules is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2007
Location: Aartrijke
Posts: 818
je had mischien beter een scan van je decals genomen. je weet nooit of er nog iets verkeerd loopt...
__________________
MIJN WERKBANK




Reply With Quote
  #85  
Old 25-07-2008, 11:53
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict
 
Join Date: Jul 2005
Location: Reninge
Posts: 3,403
Quote:
Originally Posted by Ferrari rules View Post
je had mischien beter een scan van je decals genomen. je weet nooit of er nog iets verkeerd loopt...
Geen slecht idee. Nu heb ik er wel een paar in overschot natuurlijk. En ik had ze eigenlijk ook zelf kunnen printen zoals DINOCO. Ze zijn groot en makkelijk uit te knippen. Maar omdat de rest nog van dat decalsetje was, ging er teveel kleurverschil zijn of ik moest ze allemaal verwijderen. Was een dilemma maar voor één keertje was de knoop direct doorgehakt...
__________________
Werkbank:
On hold: Citroën DS3 WRC (Loeb) - Mack-trailer (Cars) - BMW 323 E21 Rally (Vermeulen)
Diepvries: Maxi Mégane (Munster) - Mégane 1600 (B.Pyck) - Mini (F.Pyck)
Reply With Quote
  #86  
Old 25-07-2008, 23:07
Nismo's Avatar
Nismo Nismo is offline
Frieten, hmmmm, lekker
 
Join Date: Jan 2005
Location: Houthalen-Oost
Posts: 6,188
Quote:
Originally Posted by Loeten View Post
Geen slecht idee. Nu heb ik er wel een paar in overschot natuurlijk. En ik had ze eigenlijk ook zelf kunnen printen zoals DINOCO. Ze zijn groot en makkelijk uit te knippen. Maar omdat de rest nog van dat decalsetje was, ging er teveel kleurverschil zijn of ik moest ze allemaal verwijderen. Was een dilemma maar voor één keertje was de knoop direct doorgehakt...
Voor 1 keertje eens niet getwijfeld, waar moeten we dat schrijven.
__________________
Mvg Johny


When people rob banks, they go to jail
When banks rob people, they get a bonus.
Reply With Quote
  #87  
Old 26-07-2008, 01:53
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict
 
Join Date: Jul 2005
Location: Reninge
Posts: 3,403
Quote:
Originally Posted by Nismo View Post
Voor 1 keertje eens niet getwijfeld, waar moeten we dat schrijven.
I know........


__________________
Werkbank:
On hold: Citroën DS3 WRC (Loeb) - Mack-trailer (Cars) - BMW 323 E21 Rally (Vermeulen)
Diepvries: Maxi Mégane (Munster) - Mégane 1600 (B.Pyck) - Mini (F.Pyck)
Reply With Quote
  #88  
Old 28-07-2008, 22:24
Aerodyne's Avatar
Aerodyne Aerodyne is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jul 2008
Location: @ junkyard
Posts: 26
Dodge Charger - Cars

Quote:
Originally Posted by Loeten View Post
Ja klopt: de BP-racetruck. Maar dat neemt niet weg dat andere trucks ook welkom zijn.

Heb je overigens een idee welke Mack die Mack moet worden? Ik zeg dan wel dat ik volgend jaar eraan begin, maar ik ben nog steeds aan het onderzoeken welke Mack die Mack moet worden... Op het internet staat er doorgaans veel info over de cars in Cars, toch is het niet duidelijk wat Mack precies is. Een Mack, jah dat wel...

Grtzzz
Sorry ben een tijdje weg geweest (niet in het hoofd en ook nog niet op vakantie maar een beetje teveel werk). Die Mack is een Superliner, in bouwdoos te krijgen bij Italeri (die rode met witte strepen met KIMBELL op de deuren ik dacht US Supertruck of zoiets en dan die Black Thunder) en bij Revell is dat de Rainbowtruck en ik dacht ne gele ook). Ze zijn er ook met oplegger ik dacht van Sinalco en Baywatch. Misschien zijn er nog Superliners maar ik ken ze ook niet allemaal van buiten. Het enige wat ik wel weet is dat noch Italeri noch Revell toestemming hadden (of niet genoeg betaalden) om de Mack emblemen en de Bulldog te gebruiken, en ze daarom nooit geen Mack Superliner op de doos konden (mochten) zetten en altijd andere onnozele namen uitvonden. En dus ook als ge hem gewoon als een Mack wilt maken zijt ge verplicht om bij KFS een foto-etch setje te kopen. Maar ik denk dat die van Cars geen bulldog op zijn capot staan heeft, alleen de letters MACK. Kzal hem ook nog es goed moeten bestuderen voor ik eraan begin hoor. Vooral die hoge klak dan.......
Reply With Quote
  #89  
Old 12-08-2008, 00:20
Aerodyne's Avatar
Aerodyne Aerodyne is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jul 2008
Location: @ junkyard
Posts: 26
Tiens, ik had hier nog een paar posts gedaan maar in die omschakeling van net naar eu zijn die blijkbaar verloren gegaan....... :-(((
Reply With Quote
  #90  
Old 12-08-2008, 00:40
Loeten's Avatar
Loeten Loeten is offline
Cars-addict
 
Join Date: Jul 2005
Location: Reninge
Posts: 3,403
Quote:
Originally Posted by Aerodyne View Post
Tiens, ik had hier nog een paar posts gedaan maar in die omschakeling van net naar eu zijn die blijkbaar verloren gegaan....... :-(((
Ja klopt en ik weet niet meer wat erin stond...
__________________
Werkbank:
On hold: Citroën DS3 WRC (Loeb) - Mack-trailer (Cars) - BMW 323 E21 Rally (Vermeulen)
Diepvries: Maxi Mégane (Munster) - Mégane 1600 (B.Pyck) - Mini (F.Pyck)
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 10:14.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.