De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > De Paddock Community > De Paddock - Meetings
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #1  
Old 20-09-2002, 09:17
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
*** Sensationele Paddock-karting op 19 oktober 2002 !!! ***

Het gaat dus om een 2-uurs karting wedstrijd, bestaande uit teams van minimum 2 en maximum 4 man. De prijs per team is onafhankelijk van het aantal deelnemende piloten. De prijs voor een team, bestaande uit Paddock-members is zegge en schrijve € 60,- ! Karten aan € 30,- per uur! Dat doet niemand ons na. Alweer een reden om Paddock-member te worden...

€ 60,- voor een 2 uurs-wedstrijd plus kwalificaties, dit is een KOOPJE! LET WEL : dit is een unieke prijs voor teams die bestaan uit Paddock-members! Als er in een team één niet-lid aantreedt, geldt de niet-leden prijs voor het ganse team! En je moet dus ZELF lid zijn om van de korting te mogen genieten, echtgenoot of broer of zus of wie dan ook vallen niet onder dezelfde voorwaarden als een Paddock-member wat deze karting betreft. Tenzij ze zelf lid worden natuurlijk. De vzw De Paddock verstaat onder "member", alle personen die onderaan deze thread vermeld staan met hun lidnummer. Tot 1 oktober kan en zal deze lijst aangevuld worden met nieuwe leden.
De prijs voor niet-leden-teams is € 120,-. Het goede nieuws is echter dat we nog aanvragen voor lidmaatschap aanvaarden tot het einde van deze maand, en dat je dan nog mee mag profiteren van deze unieke korting. Je word lid of member van De Paddock door € 15,- te storten op rekeningnr 733-0082342-19 van De Paddock vzw met duidelijk vermelding van je naam en adres, evenals je nickname. Hierover kan je trouwens hier meer vinden.

Dus in de praktijk kan je 3 dingen doen :
[list=1][*]Ofwel zorg je ervoor dat je enkel met members in een team zit.[*]Ofwel worden de niet-members nog snel lid van de vzw.[*]Ofwel betaal je de volle pot.[/list=1]

Om nog lid te worden MOET je lidgeld ( € 15,- ) gestort zijn vóór 01 oktober 2002. Wie later stort kan geen aanspraak maken op de korting. We moeten nu eenmaal een grens trekken.

Om ingeschreven te zijn voor de karting MOET je inschrijvingsgeld gestort zijn vóór 10 oktober 2002 op rekeningnr 733-0082342-19 van De Paddock vzw, met vermelding van je teamnaam en het aantal deelnemers, PLUS de lidnummers van je piloten als het een leden-team betreft. Daarna sluiten we alle inschrijvingen af. Afhankelijk van de situatie (leden-team of niet-leden-team) stort je dus € 60,- of € 120,-. Ik vraag wel dat ik dus één enkele storting ontvang per team en niet alle afzonderlijke stortingen van de leden van dat team. Het is al ingewikkeld genoeg zo. De teamleden moeten dan onderling maar hun financiële zaken regelen. Ook vragen we dat elk team een teamcaptain aanduidt, die op de karting zelf de enige persoon zal zijn die mag beslissen wie en wanneer er gewisseld wordt. Dit om een overrompeling van piloten en andere mensen in de pitlane te vermijden. En ik herhaal dat een team met zelfs maar één niet-lid de volle pot betaalt.


De wedstrijd gaat dus door in Machelen. We posten ter zijner tijd nog het exacte adres en een plannetje om er vlot te geraken, wees maar gerust. Maar het staat vast dat we mogen BINNEN EN BUITEN rijden, ook als het regent. Daarom raden we je aan om het zekere voor het onzekere te nemen en regenkledij te voorzien. Ik kan je verzekeren dat je eruit ziet als een mijnwerker als je een half uurtje in de regen gekart hebt! We zijn ter plaatse om 19.00 uur, de briefing grijpt plaats tussen 19.00 en 20.00 uur en de wedstrijd vangt aan tussen 20.00 uur en 20.30 uur. We beginnen uiteraard met de kwalificaties. Daarna startopstelling en 2-uurs wedstrijd.

Om te mogen karten moet je minimum 1.50m groot zijn en 13 à 14 jaar (er is niet echt een vaste minimum leeftijd, maar vooral de grootte blijkt een rol te spelen).

We moeten 15 teams bijeen zien te krijgen om te mogen racen, dus ik vraag aan de deelnemers om er toch voor te zorgen dat je jezelf zodanig opdeelt dat we aan 15 teams geraken. Met de prijs van € 60,- is het financiëel haalbaar voor iedereen denk ik om niet noodzakelijk met 4 man te moeten rijden om het te kunnen betalen. Dus denk daaraan. 15 teams MOETEN we hebben, meer mag ook natuurlijk. Als we TEVEEL inschrijvingen binnenkrijgen kan het omgekeerde ook gebeuren natuurlijk, dat we gaan moeten vragen om met 4 te rijden om nog mensen de kans te geven om te kunnen rijden. Dat wijst zichzelf wel uit. En je bent in goede handen :-)

Een lidkaart van de karting in Machelen is niet verplicht. Je mag er een nemen van ons, maar daar komen we niet in tussen.

Ik voeg er nog aan toe dat de mogelijkheid er is om te eten ter plaatse, en dat er mooie prijzen te winnen zijn. Precies omdat er iets gewonnen kan worden gaan we trouwens een reglement opstellen dat we hier zullen posten en waarvan iedereen geacht wordt het gelezen te hebben en ermee akkoord te gaan. Maar daarover later meer.

We hebben de oude thread over deze karting verwijderd en deze nieuwe aangemaakt om er zeker van te zijn dat iedereen hem gezien heeft. We vragen dan ook beleefd om je kandidatuur in deze thread mee te delen, ook al had je dat al gedaan in de oude thread. Dan zijn er geen misverstanden. Teamsamenstellingen mogen trouwens ook al meegedeeld worden. En als het even kan meld je er ook even de teamcaptain bij. En nu is het aan JOU!

Om een mooi overzicht te behouden zal ik hier geregeld de verschillende inschrijvingen in opnemen zodat je niet telkens de ganse thread moet overlopen. De teamnaam, de teamsamenstelling en de overeenstemmende inschrijvingsprijs zal ik er bij zetten zodra ik ze ken. En ik tracht van het up-to-date te houden als er iets verandert. De inschrijvingsprijs kan van € 120,- naar € 60,- gebracht worden als alle deelnemende piloten van één team member worden. Maar de inschrijvingsprijs van € 60,- kan ook naar € 120,- gebracht worden als een teampiloot die belooft lid te worden niet op tijd betaald heeft!
[list=1][*]Team "Johan" : 1 lid + 3 niet-leden. Inschrijvingsprijs : € 120,-. Inschrijving bevestigd. [*]Team "Zoef Zoef" : 4 leden. Inschrijvingsprijs : € 60,-. Inschrijving bevestigd. [*]Team "The Flying Paddockers" : 2 leden. Inschrijvingsprijs : € 60,-. Inschrijving bevestigd. [*]Team "G&A" : 3 leden. Inschrijvingsprijs : € 60,-. Inschrijving bevestigd. [*]Team "Calamitas Racing" : 2 leden. Inschrijvingsprijs : € 60,-[*]Team "DB Racing" : 2 leden. Inschrijvingsprijs : € 60,-. Inschrijving bevestigd. [*]Team "AnStiBa" : 3 leden. Inschrijvingsprijs : € 60,-. Inschrijving bevestigd. [*]Team "Nocardia Ghostracing" : 2 leden. Inschrijvingsprijs : € 60,-. Inschrijving bevestigd. [*]Team "Witte" : 2 leden. Inschrijvingsprijs : € 60,-. Inschrijving bevestigd. [*]Team "Axtron 1" : Inschrijving bevestigd. [*]Team "Axtron 2" : Inschrijving bevestigd. [*]Team "Vicky Berger" : 1 lid + ?. Voorlopige inschrijvingsprijs : € 60,-[/list=1]

Ledenlijst :

Lid 001: Airco Yves Van Grimberge (organisatie)
Lid 003: Oneliner Chris Van der Borght (organisatie)
Lid 004: Sennake Guy Golsteyn (organisatie)
Lid 005: Werner333 Werner Pessendorffer (organisatie)
Lid 006: Alain Alain Schols (organisatie)
Lid 007: Pascal Pascal Put (organisatie)
Lid 008: Fordje Patrick Hendrickx (ingeschreven)
Lid 009: Tibo Tim Boumans (ingeschreven)
Lid 010: Marshal Mark Reijnders (ingeschreven)
Lid 011: Krikke Chris de Turck
Lid 012: FastFons Karel Herman (ingeschreven)
Lid 013: Raceboy Stijn Claessens (ingeschreven)
Lid 014: Flugel Bart De Beule (ingeschreven)
Lid 015: Stipey Geert Barentsen
Lid 016: Bart Bart Spaey (ingeschreven)
Lid 017: Nikke Niels Vancuyck
Lid 018: Mario Mario Sablon (ingeschreven)
Lid 019: Bart Vandecavey Bart Vandecavey (ingeschreven)
Lid 020: JPMontoya Manu Eraly
Lid 021: Brosius Wilfried Van der Borght (organisatie)
Lid 022: Johan Johan Dingenen (ingeschreven)
Lid 023: TML Maarten Vermeyen
Lid 024: Witte Geert Van der Heyden (ingeschreven)
Lid 025: Bernie Jeroen Ruymen
Lid 026: Alex 4x4 Alexandre Gay
Lid 027: Bezemwagen Dominique Corluy
Lid 028: Finish Luk Anné
Lid 029: Maarten Maarten Perdieus
Lid 030: Stijnconinx Stijn Coninx (ingeschreven)
Lid 031: (Geen nick) Inge Seghers
Lid 032: CKJ Mathieu Klein
Lid 033: Mrspeed Andy De Laet
Lid 034: (Geen nick) François Janssens
Lid 035: (Geen nick) Johan Claeys
Lid 036: Ac.cobra427 Marc Van De Vyver
Lid 037: Speesman Dave Singelée (ingeschreven)
Lid 038: Vincentdb Vincent de Bièvre
Lid 039: (Geen nick) Vicky Berger (ingeschreven)
Lid 040: Moore Linda Michiels
Lid 041: Driesco Dries Heyman (ingeschreven)
Lid 042: (Geen nick) Monique Geysen (ingeschreven)
Lid 043: Roel Roel Geerts (ingeschreven)
Lid 044: Wilex Yves Van Nyen (ingeschreven)
Lid 045: Redfox Chris De Beule (ingeschreven)
Lid 046: Flashy Kathleen Mallet (ingeschreven)
Lid 047: (Geen nick) Nick Vincke (ingeschreven)
Lid 048: Jan Jan Gypen
Lid 049: Josie Jos Van Geit
Lid 050: Anneke An Van der Borght
Lid 051: Beemer Barry Oosterbosch

Meer details i.v.m. je inschrijving en je team vind je hier.

Dat is het zo'n beetje. Ik wens iedereen veel succes en men zegge het voort!

Het bestuur.

__________________

* WWW.SENNAKE.BE *

Last edited by Sennake; 19-10-2002 at 00:13.
Reply With Quote
  #2  
Old 20-09-2002, 09:46
Rallyloverke's Avatar
Rallyloverke Rallyloverke is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2001
Location: Antwerpen
Posts: 1,430
Ik met 3 niet-leden normaal gezien. Ik laat je zo snel mogelijk meer info weten.
Reply With Quote
  #3  
Old 20-09-2002, 09:52
Mario's Avatar
Mario Mario is offline
Eenzaat
 
Join Date: May 2001
Posts: 1,871
Ik doe wel mee, maar heb nog geen teammaat en dus ook helemaal geen idee of ik de voordelige prijs betaal of niet. Er zal wel iemand uit de lucht komen vallen vermoed ik.

Teamnaam mag opnieuw "Zoef zoef" zijn.
__________________
Reply With Quote
  #4  
Old 20-09-2002, 11:48
Driesco Driesco is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Nov 2001
Posts: 2,158
Dries Heyman
Mark Reijnders

Beiden lid

Teamnaam : The Flying Paddockers

60 €
Reply With Quote
  #5  
Old 20-09-2002, 15:16
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jul 2001
Location: Everywhere
Posts: 4,300
***edit: onzekerheid is weg***
De piloten van het G&A-kartteam:

Stijn Coninx (lidnr 30)
Roel Geerts (toekomstig lid, wordt maandag voor gezorgd)
en Yves van Neyen (idem )


Last edited by Scapa; 20-09-2002 at 20:36.
Reply With Quote
  #6  
Old 20-09-2002, 17:20
Speesman's Avatar
Speesman Speesman is offline
de snelste doctorandus
 
Join Date: Mar 2002
Location: Kessel-Lo
Posts: 1,017
Waarschijnlijk team Calamitas Racing met de volgende 2 piloten:
Dave Singelee (037)
Karel Herman (012)

Prijs: 60 euro
Reply With Quote
  #7  
Old 20-09-2002, 17:49
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Nov 2001
Location: Antwerpen
Posts: 1,551
Ik doe zeker mee, teammate daar zal ik meer over weten na het weekend. (de naam van het team dan ook )
Reply With Quote
  #8  
Old 20-09-2002, 18:24
Oneliner's Avatar
Oneliner Oneliner is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Antwerpen
Posts: 3,670
Vergeet niet dat je dus gewoon aan HALVE PRIJS meekart als je lid bent hé
Dus zelfs voor Niet-leden, loont het de moeite om VOOR 1 oktober nog lid te worden, en op die manier zen lidkaart al zo terug te verdienen, door die enkele karting alleen al.

Dus men zegge het voort => There's only one paddock karting
__________________
Reply With Quote
  #9  
Old 20-09-2002, 22:55
TiBo's Avatar
TiBo TiBo is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2001
Location: De Metropool
Posts: 1,609
Als Mario dat ziet zitten, dan maak ik opnieuw deel uit van Team Zoef Zoef.

Ik heb dan ook al plaats gemaakt op m'n kast voor die nieuwe beker!
__________________
Reply With Quote
  #10  
Old 22-09-2002, 14:17
Mario's Avatar
Mario Mario is offline
Eenzaat
 
Join Date: May 2001
Posts: 1,871
Mij goed hoor Tibo . We zullen ze een poepje laten ruiken .

Wat mij betreft mag er zich zelfs nog een (of twee ?) lid (leden) bij ons team aansluiten.
__________________
Reply With Quote
  #11  
Old 23-09-2002, 16:15
vrDennis vrDennis is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jun 2001
Location: Veenendaal
Posts: 112
Opzich zou ik graag mee willen doen enkel er komen zal het grootste probleem zijn..

Een trein wordt al weer gauw erg duur en op de fiets zie ik ook niet zitten helaas ..
__________________

A team with a mission 007
Reply With Quote
  #12  
Old 23-09-2002, 16:30
Bart.Vandecavey's Avatar
Bart.Vandecavey Bart.Vandecavey is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: May 2001
Location: Knokke-Heist
Posts: 3,806
Ik zou willen meedoen maar dan wel met 3 andere paddockleden (ben niet echt in goede conditie...)
__________________
WRC-prono 2009 kampioen
Reply With Quote
  #13  
Old 23-09-2002, 20:27
flugel's Avatar
flugel flugel is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Nov 2001
Location: Antwerpen
Posts: 1,551
DB racing doet mee, ik dus samen met mijnen neef... het lidmaatschap komt zo snel mogelijk in orde
Reply With Quote
  #14  
Old 23-09-2002, 20:49
redfox redfox is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jul 2002
Location: hamme
Posts: 16
dank u flugel
Reply With Quote
  #15  
Old 24-09-2002, 13:59
TiBo's Avatar
TiBo TiBo is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2001
Location: De Metropool
Posts: 1,609
Quote:
Originally posted by vrDennis
Opzich zou ik graag mee willen doen enkel er komen zal het grootste probleem zijn..
Van waar komt ge? Misschien kunnen we wel een regeling treffen. Woont ge in het Antwerpse, dan kunt ge eventueel al met mij mee.

BTW, dat geldt ook voor anderen! Normaal heb ik nog een aantal plaatsen vrij.


Quote:
Originally posted by Bart.Vandecavey
Ik zou willen meedoen maar dan wel met 3 andere paddockleden (ben niet echt in goede conditie...)
Ik geloof dat team Zoef Zoef nog op zoek was naar een extra man
__________________
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 14:35.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.