De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Rally
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #1  
Old 16-10-2004, 15:25
TommySoprano TommySoprano is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jun 2003
Location: Jersey
Posts: 597
Vraag omtrent Guy Colsoul

Op een ander forum ben ik met iemand in een discussie over Colsoul verwikkeld. Hij beweert dat Colsoul in 1987 een heel seizoen BK reed met een Manta GR. A. Maar volgens mij heeft ie ook één of twee rallys met een Omega gereden. (denk 3000, maar ben niet zeker, was toen 13 dus) In ieder geval ik herinner me nog foto's van Colsoul in de Omega in het toenmalige VAB-magazine, "Auto".

Wie herinnert zich daar iets over?
Reply With Quote
  #2  
Old 16-10-2004, 20:16
kartmonster's Avatar
kartmonster kartmonster is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Dec 2002
Location: Mechelen
Posts: 234
Net even de de boeken "rallyworld" (willy weyens) van 86-87 en 87 - 88 erbij genomen. Want ik was toen maar 2 jaar en mocht toen nog niet mee naar de rally (lol)
En ik moet u teleurstellen op alle foto's van het BK staat colsoul met zijn manta.
Echter het ene seizoen in bastos kleuren en het andere seizoen in de officiele opel kleuren.

Telkens ik die foto's bekijk, wil ik zo graag even een vlieg zijn geweest in die tijd. subliem gewoon.

ik hoop dat ik je heb kunnen verder helpen
__________________
If I die before I wake, atleast in heaven I can race
Reply With Quote
  #3  
Old 16-10-2004, 21:57
P.Kadar's Avatar
P.Kadar P.Kadar is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 28
G Colsoul heeft bij mijn weten nooit wedstrijd gereden met een Omega , toch zeker geen internationale of nationale rally in belgie . Ook heb ik het hele jaar '87 "Info speed " doorbladerd , dat een maandelijks Colsoul supportersclubblad was. Daarin geen woord over een Omega .Hopelijk heb ik je een beetje kunnen helpen.
Reply With Quote
  #4  
Old 17-10-2004, 11:09
Mechanic's Avatar
Mechanic Mechanic is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jun 2002
Location: Baal
Posts: 48
In het automagazine "Auto" van 18 juni'87 staat een intervieuw met Guy Colsoul. Daarin spreek hij over de omega 3000 als alternatief voor de voorwiel aangedreven Kadett GSI. " In Russelheim vindt men de auto te groot., maar als je ziet bij ons- als enige land ter wereld overigens- met een Volvo 240 turbo voor de overwinning kan meespelen dan moet dat met een omeaga ook kunnen. 270 pk hebben we altijd, 300 na enig zoekwerk wellicht ook. Maar ja, afwachten wat men er van denkt" . fragment uit het intervieuw.
Reply With Quote
  #5  
Old 18-10-2004, 10:48
TommySoprano TommySoprano is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Jun 2003
Location: Jersey
Posts: 597
Bedankt, jongens. Maar ik heb m'n ongelijk ondertussen al ingezien. Ik vroeg me echter af waar ik dat gehaald zou hebben?
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 16:13.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.