De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > De Paddock Modelbouw > Modelbouwers Galerij > Sennake's galerij
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #31  
Old 27-12-2005, 23:43
Ottooke's Avatar
Ottooke Ottooke is offline
I need speed !
 
Join Date: Apr 2003
Location: Hasselt
Posts: 2,310
Nu ben ik natuurlijk gaan kijken naar je foto's van het model. Is het de band rechtsachter die juist stond? Ik had het model wel al in het echt gezien, maar ik keek naar al die andere details en niet naar een "stomme" band...
Knap gezien Werner en Huudo!
__________________
Reply With Quote
  #32  
Old 27-12-2005, 23:53
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
Quote:
Originally Posted by Ottooke
Nu ben ik natuurlijk gaan kijken naar je foto's van het model. Is het de band rechtsachter die juist stond?
Dat klopt, ja.
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
  #33  
Old 28-12-2005, 00:43
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
't is en blijft een ferme beauty! een model waar je als collega-modelbouwer uren naar kan kijken en telkens je het weer kijkt, is er altijd wel iets anders dat je ontdekt.
Reply With Quote
  #34  
Old 28-12-2005, 01:25
Dominique's Avatar
Dominique Dominique is offline
Frecking Nuts ...
 
Join Date: Dec 2004
Location: Thuis
Posts: 3,015
Nu je het zegt: er staan er inderdaad 3 verkeerd gemonteerd. Die zuigen het water naar de binnenkant van de band ipv het naar buiten te spuwen. Enfin, als het zonder erg kan worden rechtgezet zo veel te beter.
En wat Huudo daarnet postte is correct: het is en blijft een beauty!
__________________
Groetjes,
Domi.
Reply With Quote
  #35  
Old 02-07-2006, 12:44
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
Na het voltooien van dit model schreef ik hem prompt in op een online modelbouwwedstrijd. Dat is een goede maatstaf voor latere IRL wedstrijden.

Ondertussen is de inzendingstijd van deze wedstrijd met als thema "modellen van de jaren '80" verstreken en mag er gestemd worden. Deze wedstrijd gaat op deze Amerikaanse site door en alleen mensen die al geregistreerd waren vòòr het verstrijken van de inzendingstijd mogen stemmen. Dat lijkt me het eerlijkst ook.

Dus ga eens kijken, de modellen zijn van een zeer hoog niveau, en als je vindt dat ik een stem verdien (1e, 2e of 3e plaats) zou ik het natuurlijk erg op prijs stellen dat je mijn Toleman een kans geeft.

Alvast bedankt!
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
  #36  
Old 02-07-2006, 14:50
Gèrre's Avatar
Gèrre Gèrre is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2005
Location: Leuven
Posts: 1,108
Amaai dat zijn wel schoon modellen daar, en toch vind ik sennake's foto studio de meest geslaagde!
Reply With Quote
  #37  
Old 07-07-2006, 15:02
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
Ik sta voorlopig (afgetekend) tweede. Morgen (zaterdag) wordt de stemming afgesloten. Dus als je nog niet gestemd hebt, please ga eens een kijkje nemen...

Alvast bedankt!!
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
  #38  
Old 10-07-2006, 18:05
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
De uitslag is bekend. Ik ben tweede geëindigd en ik ben daar zeer fier op. De inzending die me geklopt heeft, een prachtige Yamaha van bouwer Robrex is eindeloos veel mooier dan mijn Toleman. Hij verdient echt die eerste plaats, en achter hem eindigen is voor mij een grote eer. Ik wil dan ook iedereen bedanken die me gesteund heeft in de stemming en ik hoop dat je evenveel kunnen genieten hebt van de prachtige inzendingen als ikzelf...

Thanks guys!
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
  #39  
Old 10-07-2006, 18:18
Flame's Avatar
Flame Flame is offline
Ik ben Eddy en ik bak frieten!
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,147
Proficiat met de 2*plaats, knap gedaan man
Reply With Quote
  #40  
Old 10-07-2006, 18:52
BSmodels BSmodels is offline
Le mans - F1 fan
 
Join Date: Jun 2006
Location: Bertem
Posts: 543
Quote:
Ik wil dan ook iedereen bedanken die me gesteund heeft in de stemming


ik had je graag mijn stem gegeven, maar ik was nog niet geregistreerd
Ondertussen zijn we wel geregistreerd, je weet nooit waarvoor het goed is

In ieder geval een dikke proficiat, het zal niet bij deze tweede plaats blijven.....
__________________
---------------

BSmodels
Reply With Quote
  #41  
Old 10-07-2006, 20:38
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Knap gedaan en de 2de plaats is zeker verdiend. Zeg maar gerust een eerste plaats bij de vier-wielers!
Reply With Quote
  #42  
Old 11-07-2006, 00:10
Nismo's Avatar
Nismo Nismo is offline
Frieten, hmmmm, lekker
 
Join Date: Jan 2005
Location: Houthalen-Oost
Posts: 6,188
Een welverdiend voor je 2de plaats .
__________________
Mvg Johny


When people rob banks, they go to jail
When banks rob people, they get a bonus.
Reply With Quote
  #43  
Old 16-10-2006, 20:40
Dominique's Avatar
Dominique Dominique is offline
Frecking Nuts ...
 
Join Date: Dec 2004
Location: Thuis
Posts: 3,015
Nog een episode in deze succes-story: ik heb vandaag mijn exemplaar van het Tamiya Model Magazine (engelstalige editie) in de bus gesmeten gekregen, en ik herkende hem meteen op de cover: de Toleman TG184 van onze meesterbouwer.
Moet een geweldige voldoening geven als ge uw werk op die manier ziet bekroond worden.
Proficiat Guy!!
__________________
Groetjes,
Domi.
Reply With Quote
  #44  
Old 17-10-2006, 09:56
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
Quote:
Originally Posted by Dominique View Post
Nog een episode in deze succes-story: ik heb vandaag mijn exemplaar van het Tamiya Model Magazine (engelstalige editie) in de bus gesmeten gekregen, en ik herkende hem meteen op de cover: de Toleman TG184 van onze meesterbouwer.
Moet een geweldige voldoening geven als ge uw werk op die manier ziet bekroond worden.
Proficiat Guy!!
Grappig : ikzelf ben hier niet van op de hoogte gebracht. Ik heb natuurlijk wel een artikel ingestuurd enkele maanden geleden, maar daarna heb ik van die mannen nooit nog iets gehoord, laat staan dat ze mij vergoed hebben. Daarom dacht ik dan ook dat mijn artikel niet goed genoeg was voor publicatie en had ik de hoop al opgegeven. Ik heb mijn TMMI nog niet in de bus, dus dit is het eerste wat ik er van hoor. Ik ga toch eens contact opnemen met die Marcus Nicholls om te horen hoe het nu verder moet
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
  #45  
Old 18-10-2006, 08:04
Gulfie's Avatar
Gulfie Gulfie is offline
________
 
Join Date: Feb 2006
Location: @ home
Posts: 1,064
Quote:
Originally Posted by Sennake View Post
Grappig : ikzelf ben hier niet van op de hoogte gebracht. Ik heb natuurlijk wel een artikel ingestuurd enkele maanden geleden, maar daarna heb ik van die mannen nooit nog iets gehoord, laat staan dat ze mij vergoed hebben. Daarom dacht ik dan ook dat mijn artikel niet goed genoeg was voor publicatie en had ik de hoop al opgegeven. Ik heb mijn TMMI nog niet in de bus, dus dit is het eerste wat ik er van hoor. Ik ga toch eens contact opnemen met die Marcus Nicholls om te horen hoe het nu verder moet
Vind ik inderdaad een beetje raar ... dat je een artikel instuurt en dat dat dan gepubliceerd wordt is logisch, maar dat je geen verwittiging, vergoeding, ... krijgt is toch wel vreemd.

In ieder geval ... proficiat!
__________________
ранняя пташка получает червя ... но вторая мышь получает сыра!
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 20:35.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.