De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Rally
Home
Home Register FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Rate Thread
  #46  
Old 20-05-2004, 20:21
Mickey's Avatar
Mickey Mickey is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jan 2004
Location: Erps-Kwerps
Posts: 164
Vlaanderen wil geen rally's meer; dan vraag ik me af wie de meeste zijn die gestemd hebben?! mss is de groep niet-rally-lovers gewoon veel groter dan die dat er wel ene zien he, ik ken veel mensen tussen de +- 14 en 30 jaar die graag autosport zien (daarmee bedoel ik nie dat de ouderen dat nie graag kunnen zien he) maar als dan in mijn voorbeeld vooral de mensen tussen 25 en ... stemmen, ja dan zit je er just neffenst he, alé tis maar een idee he, kweet da natuurlijk nie zeker ma tzou kunne e

maar eerlijk gezegd, persoonlijk vind ik autosport interessanter/toffer dan rally, ma das zoals eerder gezegd natuurlijk heel persoonlijk

en ook zoals fastfons al zegt, hoe objectief is dit tegewoordig nog allemaal
__________________
Mickey

Last edited by Mickey; 20-05-2004 at 20:23.
Reply With Quote
  #47  
Old 20-05-2004, 20:52
A.J.'s Avatar
A.J. A.J. is offline
De Paddock Sponsor
 
Join Date: Feb 2003
Location: ZOLDER
Posts: 2,637
70% is tegen. Wordt het dan niet tijd om met die 30% voorstanders eens samen te gaan zitten?
__________________
http://www.skylimitevents.com
Reply With Quote
  #48  
Old 20-05-2004, 20:54
Mickey's Avatar
Mickey Mickey is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jan 2004
Location: Erps-Kwerps
Posts: 164
Quote:
Originally posted by A.J.
70% is tegen. Wordt het dan niet tijd om met die 30% voorstanders eens samen te gaan zitten?
en wat te doen?
__________________
Mickey
Reply With Quote
  #49  
Old 21-05-2004, 09:41
Mario's Avatar
Mario Mario is offline
Eenzaat
 
Join Date: May 2001
Posts: 1,871
Johan en Tommy, zoals in mijn post stond, heb ik er het volste begrip voor als autosportliefhebbers (waaronder ik mezelf ook nog altijd reken) zich kwaad maken op allerlei regels die de beoefening van autosport vaak bemoeilijken en soms zo goed als onmogelijk maken. De groenen hebben daar ook een (grote ?) rol in gespeeld.

Maar om nu alles wat op dat vlak misloopt systematisch op de kap van de groenen te schuiven, lijkt mij overdreven en te gemakzuchtig.

Ik ga hier geen reclame zitten maken, maar de maatschappij evolueert nu eenmaal, soms in goede, soms in slechte zin, maar het is wat kortzichtig alles wat "verkeerd" loopt of niet naar ieders zin is op de groenen en/of roden (moet als zelfverklaarde intellectueel ook niet van Stevaert weten ) te steken. Het gaat veel verder dan dat hoor.

Misschien moeten de autosportliefhebbers ook maar partijen/belangengroepen oprichten die via (het o modieuze woord) proactieve actie (zoals Gaia of de Holebibeweging of WOW, (wie kent die nog ??)) vaak in beeld komen en zo wat meer begrip kweken (maar ook tegenstand). Zou er trouwens zelf geen lid van worden, wat ik ook niet (en nooit geweest) ben van Agalev of Groen!.
__________________
Reply With Quote
  #50  
Old 21-05-2004, 13:03
Pascal Pascal is offline
A4993
 
Join Date: May 2001
Location: Belgium, Diest
Posts: 2,462
Dan moet Depaddock een politiek partij worden hé

Goed idee Mario

C U
Reply With Quote
  #51  
Old 21-05-2004, 13:18
A.J.'s Avatar
A.J. A.J. is offline
De Paddock Sponsor
 
Join Date: Feb 2003
Location: ZOLDER
Posts: 2,637
Quote:
Originally posted by Pascal
Dan moet Depaddock een politiek partij worden hé
Stevaert is begonnen als cafébaas, dus als ge een goede lijsttrekker zoekt...
__________________
http://www.skylimitevents.com
Reply With Quote
  #52  
Old 21-05-2004, 15:02
dulu's Avatar
dulu dulu is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Mar 2004
Location: Leukste Demerstadje in Limburg
Posts: 135
[QUOTE]Originally posted by Pascal
[B]Dan moet Depaddock een politiek partij worden hé


als ge ne naam zoekt ?? heb wel een ideetje

VROEM V eel R ally O mlopen E n M otorcircuits
ja ge moet ergens beginnen he, ne lijsttrekker (mercikes A.J.), ne naam en wat hebde nog zoal nodig
Reply With Quote
  #53  
Old 21-05-2004, 15:13
FastFons's Avatar
FastFons FastFons is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Feb 2002
Location: Hasselt/Heverlee
Posts: 495
Ne bekende vlaming en ne bekende overloper van een ander partij. Wel liefst geen te simpele zielen die komen verkondigen dat ze met 200 per uur over de autostrade scheuren of van die dingen

FF
__________________
Calamitas R&S Team - www.calamitas.be
Reply With Quote
  #54  
Old 21-05-2004, 16:05
dulu's Avatar
dulu dulu is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Mar 2004
Location: Leukste Demerstadje in Limburg
Posts: 135
Quote:
Originally posted by FastFons
Ne bekende vlaming en ne bekende overloper van een ander partij.
FF
Ja, die bekende overloper, eventueel iemand die de "flitspalen" omvormd tot bloembakken ter verfraaing van de kruispunten die er toch al zo troosteloos bijliggen en dan hebben we meteen onze "groene milieubewuste" inbreng gedaan, en wat de BV 's betreft daar krioelt het van in de motorsportwereld dus keuze genoeg ...
Reply With Quote
  #55  
Old 23-05-2004, 10:44
Mistery Mistery is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Nov 2001
Posts: 1,627
Quote:
Originally posted by Mistery
Nu kan ik me levendig inbeelden dat menig niet-autosportkenner met deze stelling akkoord gaat, want ze maken gewoon de combinatie Rally+Openbare Weg... Tijdens een rally zijn die wegen dus niet openbaar, want het gaat om een afgesloten parcours.
Deze vraag, doch anders geformuleerd, zou hoogstwaarschijnlijk andere resultaten opgeleverd hebben indien het bvb klonk: "Rallyport op afgesloten wegen en met streng gereglementeerde publiekszones kan blijven bestaan." In feite is dit net dezelfde stelling, doch in positieve vorm en met duidelijk vermelding dat het gaat om gesloten parcoursen. En dan gaat Jan Modaal al eens anders redeneren, denk ik...
Check www.pitstop.tv voor de omzendbrief van P. Dewael en een interview. Nadat ik beide aanschouwd had, kan ik maar twee conclusies trekken:
- Ofwel leest de minister De Paddock.
- Ofwel sloegen we in een vorige post de nagel recht op de kop...
Reply With Quote
  #56  
Old 23-05-2004, 10:56
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
Quote:
Originally posted by Mistery
Check www.pitstop.tv voor de omzendbrief van P. Dewael en een interview. Nadat ik beide aanschouwd had, kan ik maar twee conclusies trekken:
- Ofwel leest de minister De Paddock.
- Ofwel sloegen we in een vorige post de nagel recht op de kop...
Het eerste uiteraard
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
  #57  
Old 23-05-2004, 10:57
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Laakdal
Posts: 13,718
Deze passage is idd de nagel op de kop :

Vraag van Pitstop.tv : Komt er ooit een verbod op autosport op de openbare weg?

Antwoord van Dewael: "Ik hou niet van verbieden. Maar het gaat hier ook niet over de openbare weg, wel over een afgesloten parkoers. Ook dat weet het grote publiek niet. En dan krijg je negatieve reacties zoals vorige zondag in een kiesprogramma."


Bron : www.pitstop.tv

Ik ben blij te mogen vaststellen dat er ook politiekers zijn die weten waarover het gaat
__________________

* WWW.SENNAKE.BE *

Last edited by Sennake; 23-05-2004 at 11:00.
Reply With Quote
  #58  
Old 23-05-2004, 11:50
Mistery Mistery is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Nov 2001
Posts: 1,627
Hmmm...zou em dan toch eerst mijn post gelezen hebben alvorens hij naar Bocholt afzakte ?
Reply With Quote
  #59  
Old 23-05-2004, 13:01
Pascal Pascal is offline
A4993
 
Join Date: May 2001
Location: Belgium, Diest
Posts: 2,462
Jongens toch, jullie trappen daar toch niet in hé... Als de minister een interview geeft aan een autosport-minded journalist zal hij deze op dit moment naar de mond spreken. Indien hij een interview geeft aan een NIET autosport-minded journalist zal hij deze weer naar de mond spreken...

Vergeet niet dat zij volop campagne voeren voor 13 juni 2004 hé...

Ik geloof niet in deze uitsrpaken VOOR de verkiezingen. Wat NA de verkiezingen gebeurt, dat telt...

C U
Reply With Quote
  #60  
Old 23-05-2004, 13:31
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Quote:
Originally posted by Pascal

Ik geloof niet in deze uitsrpaken VOOR de verkiezingen. Wat NA de verkiezingen gebeurt, dat telt...

C U
Helemaal mee eens.

Echter, 'k denk dat P. Dewael zijn partij ondertussen wel geleerd heeft welk een nefaste gevolgen het voor hun populariteit kunnen hebben als ze plat met rood/groen meegaan zonder slag of stoot. Sennake zei eerder "De soep wordt nooit zo heet gegeten als ze opgediend is " en dat zal ook wel zo zijn.

Wel is het nodig om deze discussie te voeren en die mag behoorlijk verhit zijn, als de uitkomst maar realistisch is. En het zal ook wel stillekes aan beginnen te dagen bij veel mensen dat er eens een eind komt aan alle verboden in dit land.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 02:51.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.