![]() |
|
|
||||
|
||||
Natuurlijk was de LMS in Spa en de 24h top. Geen twijfel over mogelijk. Maar iedere serie heeft z'n plus-en minpunten. En op dit forum lijkt het soms of Fiagt alleen minpunten heeft.
|
|
||||
|
||||
neen, maar bij sommige mensen heeft àlles enkel minpunten
|
||||
|
||||
Ik heb het niet over de wagens en de piloten. Al is die Kuismanen volgens Gert Vermersch een bejaard gevaar op de baan, hebben die twee een vete ofzo?
Het ging enkel over dat ze 2 keer geen fatsoenlijke start hebben gegeven en daardoor de uitslag beinvloed hebben.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Ik had het stilletjes voorspeld en het is nu (eindelijk) ook uitgekomen: Matech vervangt voor Spa de line-up op de °6, waar Gachnang en Alleman plaats zullen maken voor Neel Jani en Richard Westbrook!
EDIT: Grosjean en Jani op de °5, Mutsch en Westbrook op de °6... Logische beslissing of niet? ![]() Last edited by Grig-O; 16-07-2010 at 19:29. |
|
||||
|
||||
De Fords GT1 van marc vds staan te koop in de laatste autosport. Is het over voor dit team?
|
||||
|
||||
Ik vraag mij ook af wat er volgend jaar gaat gebeuren bij Vitaphone als ze met Lexus gaan rijden. Mogen al die fabriekspiloten (Bertolini, Pier Guidi...) dan opstappen?
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|