De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Endurance
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 12-02-2009, 22:29
Grig-O's Avatar
Grig-O Grig-O is offline
De Paddock Regular

Voorts meldt Turbomagazine dat VDS met een Ford GT (!) gaat rijden in 2009. Benieuwd wat dat gaat geven met Leinders..

Jean-Deniz Deletraz kondigt binnenkort ook z'n programma aan (met Phoenix, jawel) Alleen de keuze van de wagen is wat onzeker, hopelijk moeten ze die tweede Vette nu ook niet verkopen...

En weet er iemand al iets over de plannen van Larbre Competition??
Reply With Quote
Old 13-02-2009, 10:24
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Grig-O View Post
Voorts meldt Turbomagazine dat VDS met een Ford GT (!) gaat rijden in 2009. Benieuwd wat dat gaat geven met Leinders..
Als ik me niet vergis is de Ford GT en de Mustang GT3 uit het atelier van Matech. Misschien hebben ze een soort van samenwerking afgesloten want VDS heeft toch de drie resterende Mustang GT3s gekocht en zal hiervoor tevens voor ondersteuning moeten zorgen voor het GT1 project van de Ford GT1.

Mvg
Reply With Quote
Old 13-02-2009, 10:25
De Paddock Enthousiast

Quote:
Jean-Deniz Deletraz kondigt binnenkort ook z'n programma aan (met Phoenix, jawel) Alleen de keuze van de wagen is wat onzeker, hopelijk moeten ze die tweede Vette nu ook niet verkopen...
Stiekem hoop ik dat ze aan de start zullen verschijnen met hun Aston Martin. Dit omdat we al Corvettes aan de start gaan hebben maar spijtig genoeg nog steeds geen Aston Martins.

Mvg
Reply With Quote
Old 13-02-2009, 13:38
Benny_B's Avatar
Benny_B Benny_B is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by Thomaske View Post
Stiekem hoop ik dat ze aan de start zullen verschijnen met hun Aston Martin. Dit omdat we al Corvettes aan de start gaan hebben maar spijtig genoeg nog steeds geen Aston Martins.

Mvg
Gigawave niet vergeten hé

Is er eigenlijk al meer nieuws over Gravity Racing International?
Reply With Quote
Old 13-02-2009, 16:08
Integra's Avatar
Integra Integra is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Benny_B View Post
Gigawave niet vergeten hé

Is er eigenlijk al meer nieuws over Gravity Racing International?
Thomas zegt: "Geen Aston MartinS"

Old 13-02-2009, 20:32
aston_vibes's Avatar
aston_vibes aston_vibes is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Karl Wendlinger ging zowieso een volledig seizoen rijden in Fiagt, dus de JA Aston Martin ging de man al zeker niet besturen in Spa. JA zal de Aston Martin wss wel inzetten, maar met tweederangspiloten zoals Lichtner-Hoyer, of mss zelfs een Lechner ofzo.

Dit is natuurlijk gespeculeer, maar feit is dat de deelname van Wendlinger in Fiagt niet samenhangt met een eventuele deelname van de Aston in Spa.
ik denk eerder aan muller dan aan lechner en volgens mij mag je hem niet onderschatten hij bracht zijn aston samen met lichtner-hoyer tog naar een 2e plaats in oschersleben.. en voor de rest heeft hij niet veel geluk gehad met de mechanic.. ook deels door de crash van janak.

maar waar blijven al die astons nu toch?
de v8 zal dit jaar domineren volgens mij
Reply With Quote
Old 13-02-2009, 20:34
aston_vibes's Avatar
aston_vibes aston_vibes is offline
De Paddock Rookie

en heeft iemand een idee hoeveel chassis er van de ford gt1 gemaakt zullen worden ?
Reply With Quote
Old 14-02-2009, 14:27
Grig-O's Avatar
Grig-O Grig-O is offline
De Paddock Regular

Alleszins minstens een tweetal. Ben echt benieuwd naar de prestaties van die Ford, als je met een GT3 al gemakkelijk het tempo aankan van GT2-toppers...

'k Heb op een Italiaans forum geruchten gelezen over een tweede Gigawave wagen (GT1 of GT2, dat kon ik er niet uit afleiden). Maar in hoeverre we die geruchten serieus moeten nemen, weet ik niet.

En Larbre is denk ik ook een optie voor Aston Martin, want de geruchten doen de ronde dat men daar van wagen gaat veranderen... (Anderzijds vertelt men dan weer dat Larbre opnieuw FFSA rijdt met de Saleens, 't is ingewikkeld )

Last edited by Grig-O; 14-02-2009 at 14:27.
Reply With Quote
Old 15-02-2009, 17:40
Viper GTS-R***'s Avatar
Viper GTS-R*** Viper GTS-R*** is offline
De Paddock Regular

Op endurance-info heeft me ook bekend gemaakt dat de beide Saleens van KplusK de twee EX-ACEMCO wagens zijn. En ze op Michelins gaan staan.

Ik heb hier een goed gevoel over. Technisch gezien waren deze wagens goed, snelheid zat er met goede piloten en juiste banden in. Getuige zijn de resultaten in ALMS tegen de Corevette's. Natuurlijk was dat wel enkele jaren geleden...
Reply With Quote
Old 15-02-2009, 18:53
De Paddock Enthousiast

Ook meldt endurance-info dat Team Pyro weer van de partij is tijdens de etmaal te Spa. Net zoals in 2008 komen ze aan de start met de Ascari KZ1R voor het trio Jones/Jones/Jordan.

Mvg
Reply With Quote
Old 19-02-2009, 18:49
HaCo's Avatar
HaCo HaCo is offline
De Paddock Regular

Amai, een Ford GT in de Belgian Racing kleuren... daar kijk ik naar uit!!
Reply With Quote
Old 24-02-2009, 13:33
De Paddock Enthousiast

Stéphane Lemeret zal deelnemen aan het FIA GT kampioenschap met een Saleen S7-R van Full Speed Racing.

Dit meldt Autosport.be

Mvg
Reply With Quote
Old 24-02-2009, 13:47
Viper GTS-R***'s Avatar
Viper GTS-R*** Viper GTS-R*** is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Thomaske View Post
Stéphane Lemeret zal deelnemen aan het FIA GT kampioenschap met een Saleen S7-R van Full Speed Racing.

Dit meldt Autosport.be

Mvg
Ook willen ze een 2de exemplaar inzetten in het FIA GT en spreekt men over een Duitse prof piloot. Aan wie kunnen we dan denken? Als ik aan een Duitse prof met Saleen verleden denk komt automatisch Uwe Alzen in me op, zou dit mogelijke piste zijn?
Reply With Quote
Old 24-02-2009, 13:48
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Viper GTS-R*** View Post
Ook willen ze een 2de exemplaar inzetten in het FIA GT en spreekt men over een Duitse prof piloot. Aan wie kunnen we dan denken? Als ik aan een Duitse prof met Saleen verleden denk komt automatisch Uwe Alzen in me op, zou dit mogelijke piste zijn?
Dit zou wel degelijk een piste zijn maar is Alzen nog wel geïnteresseerd in FIA GT. Ik denk persoonlijk dat hij zich meer amuseert tijdens de VLN.

Waarom Schumi niet?

Mvg
Reply With Quote
Old 25-02-2009, 00:07
Bramzel's Avatar
Bramzel Bramzel is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Viper GTS-R*** View Post
Wolfgang Kaufmann?
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules