![]() |
|
|
||||
|
||||
Voorts meldt Turbomagazine dat VDS met een Ford GT (!) gaat rijden in 2009. Benieuwd wat dat gaat geven met Leinders..
![]() Jean-Deniz Deletraz kondigt binnenkort ook z'n programma aan (met Phoenix, jawel) Alleen de keuze van de wagen is wat onzeker, hopelijk moeten ze die tweede Vette nu ook niet verkopen... ![]() En weet er iemand al iets over de plannen van Larbre Competition?? |
|
|||
|
|||
Quote:
Mvg |
|
|||
|
|||
Quote:
Mvg |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Is er eigenlijk al meer nieuws over Gravity Racing International? |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
maar waar blijven al die astons nu toch? de v8 zal dit jaar domineren volgens mij ![]() |
|
||||
|
||||
en heeft iemand een idee hoeveel chassis er van de ford gt1 gemaakt zullen worden ?
|
|
||||
|
||||
Alleszins minstens een tweetal.
![]() 'k Heb op een Italiaans forum geruchten gelezen over een tweede Gigawave wagen (GT1 of GT2, dat kon ik er niet uit afleiden). Maar in hoeverre we die geruchten serieus moeten nemen, weet ik niet. En Larbre is denk ik ook een optie voor Aston Martin, want de geruchten doen de ronde dat men daar van wagen gaat veranderen... (Anderzijds vertelt men dan weer dat Larbre opnieuw FFSA rijdt met de Saleens, 't is ingewikkeld ![]() Last edited by Grig-O; 14-02-2009 at 14:27. |
|
||||
|
||||
Op endurance-info heeft me ook bekend gemaakt dat de beide Saleens van KplusK de twee EX-ACEMCO wagens zijn. En ze op Michelins gaan staan.
Ik heb hier een goed gevoel over. Technisch gezien waren deze wagens goed, snelheid zat er met goede piloten en juiste banden in. Getuige zijn de resultaten in ALMS tegen de Corevette's. Natuurlijk was dat wel enkele jaren geleden... |
|
|||
|
|||
Ook meldt endurance-info dat Team Pyro weer van de partij is tijdens de etmaal te Spa. Net zoals in 2008 komen ze aan de start met de Ascari KZ1R voor het trio Jones/Jones/Jordan.
Mvg |
|
||||
|
||||
Amai, een Ford GT in de Belgian Racing kleuren... daar kijk ik naar uit!!
|
|
|||
|
|||
Stéphane Lemeret zal deelnemen aan het FIA GT kampioenschap met een Saleen S7-R van Full Speed Racing.
Dit meldt Autosport.be Mvg |
|
||||
|
||||
Ook willen ze een 2de exemplaar inzetten in het FIA GT en spreekt men over een Duitse prof piloot. Aan wie kunnen we dan denken? Als ik aan een Duitse prof met Saleen verleden denk komt automatisch Uwe Alzen in me op, zou dit mogelijke piste zijn?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Waarom Schumi niet? ![]() ![]() Mvg |
|
||||
|
||||
Wolfgang Kaufmann?