De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Closed Thread

Thread Tools Rate Thread
Old 13-12-2004, 22:45
Autofan's Avatar
Autofan Autofan is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by marcel
wie heeft er dan meer budget?
Als je logisch nadenkt, ken je wel een paar teams die een groter budget hebben
Old 13-12-2004, 23:04
Bramzel's Avatar
Bramzel Bramzel is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Integra
Naar het schijnt is het zeer moeilijk om een Prodrive 550 vast te krijgen.
Naar het schijnt valt dat tegenwoordig wel mee. Je zit dan echter wel vast aan een 3-jarige deal waarbij de 550 in jaar 2 vervangen wordt door een Aston Martin. Maar de angel is er in ieder geval uit, nu Prodrive aan de Astons werkt ziet het er naar uit dat de 550's stukje bij beetje op de markt gaan komen.
Old 14-12-2004, 21:26
wiljo wiljo is offline
De Paddock Rookie

Volgens Duitse persbronnen is Toon van de Haterd gesignaleerd bij Zytec. Zij brengen dat in verband met de intrede van Rover in de DTM in komend seizoen. (dat is weliswaar nog niet bevestigd, maar als ik goed geinformeerd ben zal de komende dagen wel gebeuren)

Van de Haterd behaalde diverse kampioenschappen voor het Rover fabrieksteam en reed in die tijd ook op Le Mans met de Marcos. Maar gezien het feit dat Zytec ook een GT gaat bouwen voor het britse kampioenschap is een rentree met Rover (of misschien de MG GT?) in het Belcar ook niet ondenkbeeldig. We hebben in elk geval wel een mooie conceptcar gezien die een aanwinst voor Belcar zou zijn!

Over Engelse autopracht gesproken: Hoe zou het trouwens met die prachtig grommende zwartgele Marcos zijn?
Old 14-12-2004, 22:21
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally posted by wiljo
Volgens Duitse persbronnen is Toon van de Haterd gesignaleerd bij Zytec. Zij brengen dat in verband met de intrede van Rover in de DTM in komend seizoen. (dat is weliswaar nog niet bevestigd, maar als ik goed geinformeerd ben zal de komende dagen wel gebeuren)
Maar hij heeft toch niet de invloed om zoiets op te zetten laat staan de middelen om zoiets te financieren. Als ik me niet vergis is hij toendertijd met DTCC gestopt omdat het financieel niet op te brengen was.

Quote:
Van de Haterd behaalde diverse kampioenschappen voor het Rover fabrieksteam en reed in die tijd ook op Le Mans met de Marcos.
Was hij niet gewoon coureur voor het Nederlandse Rover Dealerteam (gerund door streekgenoot Cor Euser) dat met succes enkele Rovers inzette in het kampioeschap tot 1400 cc?

Quote:
Maar gezien het feit dat Zytec ook een GT gaat bouwen voor het britse kampioenschap is een rentree met Rover (of misschien de MG GT?) in het Belcar ook niet ondenkbeeldig. We hebben in elk geval wel een mooie conceptcar gezien die een aanwinst voor Belcar zou zijn!
Is Zytek een raceversie aan het ontwikkelen van de MG XPower SV of de nieuwe MG GT Concept?

Over het DTM verhaal ben ik nogal sceptisch, kan me eerder voorstellen dat v/d Haterd interesse heeft voor de MG GT.

Overigens:
Wiljo, ik zie dat je een car-toon liefhebber bent en uit Vinkel komt. Heb je banden met Toon v/d Haterd uit het nabijgelegen Geffen?

Last edited by FIRE; 14-12-2004 at 22:25.
Old 14-12-2004, 22:25
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:

Van de Haterd behaalde diverse kampioenschappen voor het Rover fabrieksteam en reed in die tijd ook op Le Mans met de Marcos. Maar gezien het feit dat Zytec ook een GT gaat bouwen voor het britse kampioenschap is een rentree met Rover (of misschien de MG GT?) in het Belcar ook niet ondenkbeeldig. We hebben in elk geval wel een mooie conceptcar gezien die een aanwinst voor Belcar zou zijn!

Over Engelse autopracht gesproken: Hoe zou het trouwens met die prachtig grommende zwartgele Marcos zijn?
Eerste alinea is gewoon ze
Old 15-12-2004, 10:11
wiljo wiljo is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally posted by Scapa
Eerste alinea is gewoon ze
Dat vond ik ook ja, daarom wilde ik het melden. Die Duitse collega's bekijken een palmares zien daar Rover, kampioenschap en Le Mans opstaan en slaan aan het fantaseren. Duitse humor.

Ga er maar vanuit dat Toon vooral geinteresseerd is in Belcar danwel DSC. Volgens mij zijn de mensen om hem heen gewoon de mogelijkheden aan het verkennen. Vorig jaar waren er ook opties bij onder meer een top toerismeteam, een silhouette, bij GLPK en RTM. Laten we zeggen dat de keuze toen wat ongelukkig is geweest. Ik kan me voorstellen dat hij een afgewogen keuze wil maken.
Old 15-12-2004, 10:17
wiljo wiljo is offline
De Paddock Rookie

Was hij niet gewoon coureur voor het Nederlandse Rover Dealerteam (gerund door streekgenoot Cor Euser) dat met succes enkele Rovers inzette in het kampioeschap tot 1400 cc?

Toon van de Haterd werd drie jaar op rij Nederlands kampioen met de Rover van het team van zijn ontdekker Cor Euser.

Daarnaast zorgde hij voor een onwaarschijnlijk prestatie door in zijn eerste outing de Marcos van Cor Euser op LeMans te kwalificeren.
Old 15-12-2004, 10:21
wiljo wiljo is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally posted by FIRE
Is Zytek een raceversie aan het ontwikkelen van de MG XPower SV of de nieuwe MG GT Concept?
Volgens mij is Zytec bezig met het ontwikkelen van een DTMauto op basis van de 75....
Old 15-12-2004, 10:25
wiljo wiljo is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Voor alle duidelijkheid (en de belgen onder ons): ik bedoel dat de intrede van Rover/Zytec de komende dagen wel bevestigd zal worden
Old 15-12-2004, 10:32
wiljo wiljo is offline
De Paddock Rookie

Gelezen in persbericht:

"Cadillac & Corvette Europe opent een nieuw Europees onderdelenmagazijn in de Belgische plaats Puurs. Hiervoor is onlangs een overeenkomst gesloten met de Amerikaanse Caterpillar Logistics Services dat in Puurs al een magazijn exploiteert."

Naar het schijnt is voor Belgie gekozen omdat de grootste afnemer, een niet nader genoemd raceteam, in Belgie is gevestigd.
Old 15-12-2004, 14:55
Bramzel's Avatar
Bramzel Bramzel is offline
De Paddock Regular

Volgende keer even de "edit" knop gebruiken aub, 5 posts op een rij is een beetje overdreven
Old 15-12-2004, 16:55
wiljo wiljo is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally posted by Bramzel
Volgende keer even de "edit" knop gebruiken aub, 5 posts op een rij is een beetje overdreven
Bedankt voor de tip, zo worden het er in elk geval geen zes.
Old 16-12-2004, 02:02
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Zojuist terug van de RACB Awards...........

Kumpen liet weten dat het internationale programma weleens voorrang kon krijgen op de Belcar. Diezelfde situatie kan ook weleens opdoemen voor Longin. Vergelijk de kalenders maar eens
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Old 16-12-2004, 08:05
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast

4 FIA GT weekends samen met de Belcar. We hebben het er al over gehad binnen 't team en we vonden 't belachelijk van de Belcar organisator. Niet alleen wij hoor, er waren er nog.

Mvg
Old 16-12-2004, 12:46
Baron's Avatar
Baron Baron is offline
Touring car racing !!!!!

Quote:
Originally posted by Thomaske_GLPK
4 FIA GT weekends samen met de Belcar. We hebben het er al over gehad binnen 't team en we vonden 't belachelijk van de Belcar organisator. Niet alleen wij hoor, er waren er nog.

Mvg

Dat was me nog niet opgevallen.
Onbegrijpelijk!
Als organisator mag je zoiets toch niet over het hoofd zien. Als je weet dat een aantal van je toppiloten ook in de FIA-GT actief zijn, vermijd je die datums toch.
Je kan het Kumpen, Longin,Hezemans e.a. niet kwalijk nemen dat ze bij een dubbele programmatie Belcar - FIA-GT voor het laatste kiezen.

Last edited by Baron; 16-12-2004 at 13:38.
Closed Thread

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules