![]() |
|
|
||||
|
||||
Volgens mij is dat ook alleen een team geweest in de eerste jaren dat ze de Vipers runden. Later deden ze het met allerlei andere teams, waaronder Force One, GLPK en Phoenix.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
AF Corse volgend jaar met Vilander-Bruni en Russo-Companc in Fiagt. Zien we Montanari en Biagi terug in GT1?
Italiaracing.net |
|
||||
|
||||
Racingworld.be melde dat op donderdag 22 januari Matech Racing er heeft getest met hun Ford GT3. Nu blijkt volgens racingworld.it dat het om de roll out van de GT1 versie gaat. Iemand die hier zekerheid van heeft welke het is? Op geen enkele andere web-stek vind ik er hier iets van terug. Racingworld.it geeft wel de voorbumper, achterspoiler en air-intake aan als verwijzing naar de 'nieuwe GT1'.
|
|
||||
|
||||
Quote:
IT: Zolder http://www.racingworld.be/foto?foto=...GT+Racing+team FIA GT3: Brno http://www.matech-concepts.ch/media/...008/HD/009.jpg
Last edited by GT2-R; 25-01-2009 at 21:33. |
|
|||
|
|||
Dit lijkt me gewoon de GT3 versie. Als ik me niet vergis krijgt de Ferrari GT3 ook een update.
|
|
||||
|
||||
Misschien is er gewoon interesse voor een ford gt gt3 vanuit belgie.
|
|
||||
|
||||
Volgens Joost Custers wordt Thomas Biagi gesignaleerd op de tweede Corvette van Luc Alpand, aangezien die niet meer bij AF Corse rijdt.
Weet er iemand iets meer over een eventuele deelname van Larbre? Konopka zou een ex-Oreca chasis ter beschikking hebben dit jaar. Eéntje van Larbre? |
|
||||
|
||||
De Ascari komt alvast terug naar Spa ->Project-Lemans
Ook zal Trottet Racing dit jaar enkele Fiagt wedstrijden rijden (wss ook de 24h van Spa, aangezien ze dat vorig jaar al van plan waren). -> Endurance-info.com |
|
||||
|
||||
KplusK Motorsport
KplusK Motorsport zal dit seizoen 2 Saleen's S7R inzetten voor enerzijds Karl Wendlinger / Ryan Sharp en anderzijds voor Adam Lacko / TBA
Waar komen al die Saleen's toch vandaan? ![]() |
|
||||
|
||||
Misschien eentje kopen de tweede gratis.
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
Adam Lacko is ook niet één van de minste. Nu nog een tweede snelle rijder vinden en het zijn twee wagens om in 't oog te houden want vergeet zeker niet de pole position van de Oreca Saleen tijdens de afgelopen 24 Hours en de overwinning van de Peka Saleen te Argentinië. Mvg |
|
||||
|
||||
Was het probleem niet dat er bijna geen wisselstukken te vinden zijn, voor de saleen?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Bij Peka hebben ze vorig jaar heel veel moeten aanpassen aan de stukken die ze aankochten en overnamen van de Acemco Saleen. Mvg |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Dit is natuurlijk gespeculeer, maar feit is dat de deelname van Wendlinger in Fiagt niet samenhangt met een eventuele deelname van de Aston in Spa. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|