De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Endurance
Home
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 17-01-2009, 17:55
Bramzel's Avatar
Bramzel Bramzel is offline
De Paddock Regular

Volgens mij is dat ook alleen een team geweest in de eerste jaren dat ze de Vipers runden. Later deden ze het met allerlei andere teams, waaronder Force One, GLPK en Phoenix.
Reply With Quote
Old 17-01-2009, 18:18
Grig-O's Avatar
Grig-O Grig-O is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Bramzel View Post
Volgens mij is dat ook alleen een team geweest in de eerste jaren dat ze de Vipers runden. Later deden ze het met allerlei andere teams, waaronder Force One, GLPK en Phoenix.
'k Was fout, idd. Mss wel opnieuw met Phoenix? Of K+K?
Reply With Quote
Old 25-01-2009, 00:39
Grig-O's Avatar
Grig-O Grig-O is offline
De Paddock Regular

AF Corse volgend jaar met Vilander-Bruni en Russo-Companc in Fiagt. Zien we Montanari en Biagi terug in GT1?

Italiaracing.net
Reply With Quote
Old 25-01-2009, 16:32
Viper GTS-R***'s Avatar
Viper GTS-R*** Viper GTS-R*** is offline
De Paddock Regular

Racingworld.be melde dat op donderdag 22 januari Matech Racing er heeft getest met hun Ford GT3. Nu blijkt volgens racingworld.it dat het om de roll out van de GT1 versie gaat. Iemand die hier zekerheid van heeft welke het is? Op geen enkele andere web-stek vind ik er hier iets van terug. Racingworld.it geeft wel de voorbumper, achterspoiler en air-intake aan als verwijzing naar de 'nieuwe GT1'.
Reply With Quote
Old 25-01-2009, 21:26
GT2-R's Avatar
GT2-R GT2-R is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Viper GTS-R*** View Post
Racingworld.be melde dat op donderdag 22 januari Matech Racing er heeft getest met hun Ford GT3. Nu blijkt volgens racingworld.it dat het om de roll out van de GT1 versie gaat. Iemand die hier zekerheid van heeft welke het is? Op geen enkele andere web-stek vind ik er hier iets van terug. Racingworld.it geeft wel de voorbumper, achterspoiler en air-intake aan als verwijzing naar de 'nieuwe GT1'.
Toen ik de foto zag dacht ik ook spontaan aan de GT1 maar de enige verschillen die ik zie zijn de trekhaak (staat nu horizontaal) en de splitter (niet 100% zeker).

IT: Zolder

http://www.racingworld.be/foto?foto=...GT+Racing+team

FIA GT3: Brno

http://www.matech-concepts.ch/media/...008/HD/009.jpg

Last edited by GT2-R; 25-01-2009 at 21:33.
Reply With Quote
Old 25-01-2009, 21:49
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

Dit lijkt me gewoon de GT3 versie. Als ik me niet vergis krijgt de Ferrari GT3 ook een update.
Reply With Quote
Old 25-01-2009, 22:33
fenixracing's Avatar
fenixracing fenixracing is offline
De Paddock Regular

Misschien is er gewoon interesse voor een ford gt gt3 vanuit belgie.
Reply With Quote
Old 27-01-2009, 22:47
Grig-O's Avatar
Grig-O Grig-O is offline
De Paddock Regular

Volgens Joost Custers wordt Thomas Biagi gesignaleerd op de tweede Corvette van Luc Alpand, aangezien die niet meer bij AF Corse rijdt.

Weet er iemand iets meer over een eventuele deelname van Larbre? Konopka zou een ex-Oreca chasis ter beschikking hebben dit jaar. Eéntje van Larbre?
Reply With Quote
Old 29-01-2009, 22:00
Grig-O's Avatar
Grig-O Grig-O is offline
De Paddock Regular

De Ascari komt alvast terug naar Spa ->Project-Lemans
Ook zal Trottet Racing dit jaar enkele Fiagt wedstrijden rijden (wss ook de 24h van Spa, aangezien ze dat vorig jaar al van plan waren). -> Endurance-info.com
Reply With Quote
Old 12-02-2009, 15:43
Benny_B's Avatar
Benny_B Benny_B is offline
De Paddock Rookie

KplusK Motorsport

KplusK Motorsport zal dit seizoen 2 Saleen's S7R inzetten voor enerzijds Karl Wendlinger / Ryan Sharp en anderzijds voor Adam Lacko / TBA

Waar komen al die Saleen's toch vandaan?
Reply With Quote
Old 12-02-2009, 15:55
fenixracing's Avatar
De Paddock Regular

Misschien eentje kopen de tweede gratis.
Reply With Quote
Old 12-02-2009, 16:15
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by Benny_B View Post
KplusK Motorsport zal dit seizoen 2 Saleen's S7R inzetten voor enerzijds Karl Wendlinger / Ryan Sharp en anderzijds voor Adam Lacko / TBA

Waar komen al die Saleen's toch vandaan?
Op de eerste wagen een zeer sterk duo. Maar krijgen we dan wel de JetAlliance Aston Martin te zien tijdens de 24 Hours of Spa? Want als KplusK aantreedt tijdens de 24 Hours met hun Saleen zie ik deze twee heren nog niet achter het stuur van hun AM kruipen.

Adam Lacko is ook niet één van de minste. Nu nog een tweede snelle rijder vinden en het zijn twee wagens om in 't oog te houden want vergeet zeker niet de pole position van de Oreca Saleen tijdens de afgelopen 24 Hours en de overwinning van de Peka Saleen te Argentinië.

Mvg
Reply With Quote
Old 12-02-2009, 17:44
fenixracing's Avatar
De Paddock Regular

Was het probleem niet dat er bijna geen wisselstukken te vinden zijn, voor de saleen?
Reply With Quote
Old 12-02-2009, 18:09
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by fenixracing View Post
Was het probleem niet dat er bijna geen wisselstukken te vinden zijn, voor de saleen?
Het vinden dat valt persoonlijk nog mee maar geen één van de stukken zijn identiek hetzelfde.

Bij Peka hebben ze vorig jaar heel veel moeten aanpassen aan de stukken die ze aankochten en overnamen van de Acemco Saleen.

Mvg
Reply With Quote
Old 12-02-2009, 22:26
Grig-O's Avatar
Grig-O Grig-O is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Thomaske View Post
Op de eerste wagen een zeer sterk duo. Maar krijgen we dan wel de JetAlliance Aston Martin te zien tijdens de 24 Hours of Spa? Want als KplusK aantreedt tijdens de 24 Hours met hun Saleen zie ik deze twee heren nog niet achter het stuur van hun AM kruipen.

Adam Lacko is ook niet één van de minste. Nu nog een tweede snelle rijder vinden en het zijn twee wagens om in 't oog te houden want vergeet zeker niet de pole position van de Oreca Saleen tijdens de afgelopen 24 Hours en de overwinning van de Peka Saleen te Argentinië.

Mvg
Karl Wendlinger ging zowieso een volledig seizoen rijden in Fiagt, dus de JA Aston Martin ging de man al zeker niet besturen in Spa. JA zal de Aston Martin wss wel inzetten, maar met tweederangspiloten zoals Lichtner-Hoyer, of mss zelfs een Lechner ofzo.

Dit is natuurlijk gespeculeer, maar feit is dat de deelname van Wendlinger in Fiagt niet samenhangt met een eventuele deelname van de Aston in Spa.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules