![]() |
|
|
||||
|
||||
Gaan er veel minis aan de start staan? Want het miniveld dit jaar is al niet groot. Of mogen de oudere minis ook meedoen?
|
||||
|
||||
Quote:
Meer info hier => http://www.dnrt.nl/algemeen/mini.php
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
De Belgische Mini hebben een ander motormanagement, en ze hebben 210pk i.p.v. 163 (andere injectoren, luchtfilterhuis,...). Dus de Belgische Mini's rijden met een rijker mengsel dan de Nederlandse = meer brandstof verbruik.
Ik verwacht jullie allemaal het zal zeker een toffe dag worden. @ Romein nr.10 welkom op depaddock. |
|
||||
|
||||
De MINI-klantendag met alle activiteiten bleek een superdag te zijn. Ook het aantal MINI's was opgeschroefd met een paar exemplaren van vorig jaar. Vraag me enkel af of er naast de MINI-klanten en MINI-fanaten ook gewoon autosport-enthousiasten aanwezig waren? Graag jullie reacties!
Filip @pascual: wanneer kom je langs voor de werkzaamheden @nr10? |
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
leuke foto's thomaske, kan je ze in hoge resolutie bezorgen?
|
|
|||
|
|||
Dank je wel ph. bonneel. Tuurlijk kan ik je er bezorgen. Waarheen mag ik ze sturen? Dan zal ik het in de loop van deze week, wat er nog van rest, in orde proberen te maken.
Mvg |
|
||||
|
||||
Quote:
M.v.g. Pascal. |
|
||||
|
||||
Hey,
Ook ik was op de Mini Day. En heb er wat foto's genomen. De leukste staan in mijn eigen "Mini Challenge Album" Een voorbeeld: ![]() |
|
||||
|
||||
stuur ze maar naar bonneel.ph@skynet.be... thanks
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Tot in Spa. ![]() |
|
||||
|
||||
MINI Day @ JIM-TV
De MINI-klantendag op Zolder is niet onopgemerkt voorbijgegaan. Na een vermelding op het laatavondnieuws, zal er nu in de tuningspecial op JIM-TV nog een reportage van 3ā4 minuten aan gewijd worden.
Data: donderdag 16 juni om 17u en herhaling om 20u en 23u30 zondag 19 juni om 12u ![]() |
|
||||
|
||||
haha Romein ik kijk er al naar uit om die mooie en snelle nr 10
op het scherm te zien vroem vroem |
|
||||
|
||||
Heet van de pers
De mensen die Kanaal 3 kunnen ontvangen moeten deze vrijdag ook afstemmen op deze zender om 18u30. Jurgen Van Hover geeft immers een interview weg over zijn deelname in de MINI Challenge. Dit item zal getoond worden samen met beelden uit het New Race Festival en Francorchampions en dient als voorbeschouwing voor de race dit weekend voor de 12u van Spa. Kanaal 3 zal dan telkens een nieuwsitem wijden aan Jurgen zijn deelname
Mensen die Kanaal 3 niet kunnen ontvangen wil ik wel een kopij bezorgen. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|