![]() |
|
|
||||
|
||||
Volgens William de Braeckeleer zijn Prodrive en JAS in de running om in 2005 officiële Accords te runnen. In ieder geval dus een officieel programma van Honda
![]() |
|
|||
|
|||
Rydell en Gene zijn bevestigd bij Seat. bron: www.rickardrydell.com
|
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Autosport meldt dat Alfa dit jaar 6 officiële wagens wil inzetten
![]() |
|
||||
|
||||
Ondertussen is Huff ook bevestigd als 3de rijder bij Chevy. Geen plaats meer dus voor Radermecker.
|
|
|||
|
|||
BMW line up blijft hetzelfde:
* Dirk en Jörg Müller voor BMW Team Deutschland/Schnitzer Motorsport * Andy Priaulx met BMW Team Great Britain/RBM * Alessandro Zanardi en Antonio García voor het BMW Team Italy-Spain/Ravaglia Motorsport |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
EDIT Zie mijn website voor overzicht coureurs en teams. Last edited by FIRE; 06-12-2004 at 20:19. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Nog geen WTCC 2005 maar wat niet is kan nog komen
![]() ![]() In 2006 gaan we de AutoVAZ (Good old Lada) VKS2000 op de Russische circuits zien. Zo af en toe lees je berichten dat Lada weer de west-europese markt op wil. Hoe kun je een Lada beter promoten dan op het circuit, vroeger stond een Lada Sport gelijk aan het tennisballetje op de trekhaak ![]() It feels like a brick......well, it is a brick ![]() Moet eerlijk dat ik mijn eerste stuurmanskunsten (op ietwat te jonge leeftijd) heb opgedaan in een Lada. Wat ik ook deed, het ding reed altijd! Voor de motor maakt men gebruik van een Opel, versnellingsbak is van Sadev. Behalve Het Russisch Toerwagenkampioenschap is er sprake van "geselecteerde" Europese evenementen in 2006. Hoe en waar? Geen idee....... Bron: Autosport blad 02-12-04
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
RS Line verkoopt z'n twee gele focussen of verhuurt ze voor DPMW. Einde van RS Line in WTCC of stappen ze hiervoor over naar de nieuwe Focussen?
|
|
||||
|
||||
Quote:
http://www.eurostc.com/2k4/default.a...ews.asp&id=877 |
|
||||
|
||||
Quote: