![]() |
|
|
||||
|
||||
We gaan de wielen er dan maar eens onder zetten, en dat geeft volgend resultaat;
Ondertussen is er al een begin gemaakt om de remschijven aan te passen. Deze komen in de velg te liggen. Remschijven zijn afkomstig van een Revell-F1 Tot een volgende update ![]()
|
||||
|
||||
Wegens werken aan de Mini, is hier toch een kleine update;
Alle remschijven zijn klaar voor verdere afwerking, alsook beide koplampen. Ik speel met het idee om er een figuurtje bij te plaatsen.
|
||||
|
||||
Korte update;
Achterlichten werden gelijmd en voorzien van een eerdte laagje clear orange en clear red. Normaal verf ik de glaasjes altijd aan de binnenzijde, maar hier was dat geen optie. Remklauwen kregen ook een kleurtje, nu nog een beetje verweren. Koplampen werden geprimerd Aan eentje is nog wat werk aan Ondertussen ook werk gemaakt van een ondergrondje, bodem van een vitrinebox voorzien van een asfaltlaagje. Dubbelklevende tape en een stukje waterschuurpapier 400 en klaar is kees. Misschien nog een witte lijn of zo aanbrengen.
|
|||
|
|||
Heel mooi Johny bij ons in de avondscholing is er iemand bezig zo een motortje aan het opdoen heel reviseren en een nieuw leven mooi top .
grts Dieter |
|
||||
|
||||
Na een weekendje overuren draaien heb ik toch effen de tijd genomen om de achterlichten van een 2de laag clear-lak te voorzien, remklauwen te drybrushen, remschijven in de velgen te lijmen en het geheel aan het chassis te bevestigen.
Daarna de wagen gepoetst met de wax en op zijne sokkel geschroefd. Wat moet er nog gebeuren? Ruitenwissers en achteruitkijkspiegel schilderen en aanbrengen. Koplampen moeten ook nog onder handen genomen worden.
|
||||
|
||||
Komt helemaal goed
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
vanharte betershap |
|
||||
|
||||
De laatste loodjes;
Ruitenwissers werden ontchroomd; Ruitenwissers en zijspiegel werden van een kleurtje voorzien en op hun plaats gelijmd. De originele spiegel werd vervangen door een ietwat sportiever model Koplampen werden uiteindelijk zijdeglans-zwart gespoten; Vooraanzicht;
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 06-03-2016 at 21:38. |
|
||||
|
||||
Hier een voorproefje van het afgewerkte model;
Weldra volgt er nog een wat uitgebreidere fotoshoot in mijn gallerij ![]() Ook te bezichtigen in Jabbeke volgend weekend.
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 06-03-2016 at 21:42. |
|
|||
|
|||
ziet er bangelijk uit .
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Eindelijk de eindfoto's klaar en zijn ze HIER te bekijken. Have fun
![]()
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 15-03-2016 at 23:07. |
|
||||
|
||||
Hey Nismo ,
Had je geen ronde koplampen ter beschikking zoals op je referentie foto ? Knap gebouwd zou ik zeggen ![]() |
|
||||
|
||||
Helaas niet.
|
|