![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zou er geen verklaring voor kunnen vinden dat Westbrook niet bij Prospeed aan de slag zou mogen. Alleen al voor z'n wedstrijd in Nogaro zou hij een zitje moeten krijgen ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
![]() Ik zou wel graag Marc Lieb op de wagen zien... Last edited by Belle; 16-01-2009 at 19:26. |
|
||||
|
||||
Imsa komt alvast naar de 24h van Spa met de Porsche, voor Narac-Pilet-Long
![]() |
|
||||
|
||||
En JetAlliance is redelijk zeker van een deelname in Spa, wat minder zeker is, is de keuze van de wagen (DBR9-997RSR-997Cup). Ik vermoed dat ze met de DBR9 zullen komen als één van beide Aston Martins nog niet verkocht is.
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
Mvg |
|
||||
|
||||
Endurance-Info. (Al stond de deelname van Patrick Long er niet letterlijk in vermeld
![]() Mvg ![]() Last edited by Grig-O; 16-01-2009 at 20:37. |
|
||||
|
||||
Man, man. Carsport Holland zet dit seizoen meer dan waarschijnlijk een Aston Martin in voor Mike Hezemans en een voorlopig nog onbekende tweede rijder (met de naam Karl Wendlinger).
Toch wel verrassend... ![]() |
|
||||
|
||||
Dat zou super nieuws zijn! Hopelijk wordt het snel bevestigd! Komt het ook van endurance.com?
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Kent er iemand deze radio zender? Zegt mij alvast niets... Blijft tot nu toe ook de enigste site waar er iets over gerept word. Alvast hoop ik ook dat dit zo is dat we Hezemans er mogen op verwachten met de rollende naam Wendlinger... Weet ik alvast welke één van men favo's zal zijn dit jaar ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Ben wel zeer benieuwd welk team de diensten gaat leveren aan Hezemans sr. en jr. want zo te zien is er geen link meer met team Phoenix.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Die naam is zeer zeker bekend en voor zover ik weet is het ook alleen maar een naam. Kan me niet herinneren dat Carsport Holland ooit een eigen workshop heeft gehad. Voorheen jaren samen met GLPK met wat ingeleende krachten en de laatste jaren met Phoenix.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Dat is tegenwoordig toch alleen een naam en geen team met monteurs, werkplaats, enzovoort?
Last edited by FIRE; 17-01-2009 at 15:19. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|