![]() |
|
|
||||
|
||||
Een van de redenen waarom het voor mij persoonlijk een zwakke koers was: Als je met een LMP1 vanuit de pits moet starten en na slechts 934 KM met 1 rondje verschil wint van de eerstvolgende LMP1 dan zegt dat iets over de kwaliteitverschillen in de koningsklasse van de LMS.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Random commentaar op enkele vorige posts
![]() - De situatie in die eerste ronden was ronduit belachelijk, auto's die tegen 5 of 10 per uur moeten komen aanbollen omdat men niet doorkan, daar zijn die wagens ni voor gemaakt. Direct rode vlag had verstandiger geweest. - Er was niet veel volk, maar zoveel te beter voor mij natuurlijk - mooie foto's getrokken, ik ben vooral blij van de momenten na de race, als alle coureurs bezweet uitstappen en beginnen vieren, en ik plots merk dat ik de enige niet-persfotograaf was daar. Dit was per ongeluk, maar even plezant. Op racevlak was het geen vette, maar ik heb veel en goeie foto's genomen. |
|
||||
|
||||
Heb de race langs Live stream-timing bekeken en vondt het toch wel een spannende race hoor. Aan de kleur van de nodige vlag ga ik mij niet uitspreken want daar weet ik niet genoeg over
![]() 1 Cirtek DBR9, 13ptn 2 Convers Menx 550, 12ptn 3 Larbre DBR9, 10ptn Oreca Saleen, 10ptn 4 Luc Alphand C5-R, 9ptn Cirtek DBR9, 9ptn 5 PSI C6-R, 6ptn http://www.lmes.net/uk/classement_gen.asp |
|
||||
|
||||
Quote:
Over het feit dat er weinig volk was...ook logisch. Er is een overaanbod aan Motorsport wedstrijden...en als je kan kiezen tussen gratis WSbR of BTCS of 25 € neerleggen voor een race waar geen spanning in is..dan is de keuze vrij logisch...LMS is nog enkel alleen voor de die-hards Hou m'n hard al vast voor de wedstrijd in Jarama. Met al die wagens op een circuit van 3,4 kilometer LMS is dan ook een serie die me weinig of niet kan bekoren.
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Laten we zeggen, als ik moest kiezen tussen gratis naar de World Series of 25 euro neerleggen voor de LMS, dan koos ik resoluut voor de LMS. |
|
||||
|
||||
Ik vind LMS juist 1 van de mooiste kampioenschappen die er zijn.
Als we dan toch gaan vergelijken met de World series, die races waren dus echt niks waard, maar goed dat die tickets gratis waren, daar effectief voor betalen zou ik toch liever niet doen. Als LMS niet kan boeien, waarom kan Belcar in de ogen van zo velen dan wél boeien? Twee Corvettes die het onder elkaar uitvechten en de rest volgt op geruime afstand. Boeiend !
|
|||
|
|||
Quote:
Joost |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Smaken verschillen, maar er is maar 1 wedstrijd per jaar in Belgie met protos.
Dus voor de liefhebbers onder ons ( ik dus ook zeker niet te missen). Deze serie is nog maar haar 3e jaargang bezig, dus wacht nog een paar jaar voor te spreken van een succes of een flop. FIA-GT zijn al veel langer bezig, en het ene jaar is het andere jaar ook niet. En wil je echt alle top protos zien moet je naar Le Mans gaan. Op de FIA-GT kalender zijn de 24H van Spa ook het klapstuk de andere races zitten kwa deelnemers ook minder ze. Voor de Le Mans Series is dit juist het zelfde. Voor mij zijn dit de 2 interessantste series: FIA-GT en LMES. Met de 24H telkens als groots spektakel. |
|
||||
|
||||
Quote:
Wijze woorden: Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ik vindt de ALMS toch beter dan de LMS.
Het niveau in ALMS ligt toch wel hoger denk ik. Waarschijnlijk omdat ginds de fabrieks teams zitten . En er zit ginder dan ook meer spannig in de races. Waarom de beide kampioenschapen niet samen voegen ? Zal het spectakel zeker verhogen. |
|
||||
|
||||
Quote:
je zou het verschil niet merken. misschien dat Audi de R10 ook in Europa zou inzetten, maar dat is het zowat. de andere teams kunnen zo'n logistieke onderneming niet betalen als ze over 2 continenten moeten gaan.
|
||||
|
||||
Quote:
|
|