![]() |
|
|
View Poll Results: Wie ging in de fout ? | |||
Ferrari |
![]() ![]() ![]() ![]() |
4 | 5.48% |
FIA |
5 | 6.85% |
Michelin |
31 | 42.47% |
Michelin en FIA |
14 | 19.18% |
FIA en Ferrari |
2 | 2.74% |
Michelin en Ferrari |
1 | 1.37% |
Niemand |
4 | 5.48% |
Michelin, FIA en Ferrari |
12 | 16.44% |
Voters: 73. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|||
|
|||
Daar kan toch allemaal rond worden gewerkt... de legale afdelingen van teams/fia/michelin/etc hebben nu toch al de tijd van hun leven
![]() Mogen de teams geen andere competitie rijden? Stamp je toch gewoon ander N.V.tje uit de grond... Williamz, Souber, Bhar, Rennoo, minarty, bullari... ![]() *moeten* ze rijden in de FIA? Pakt wat oude chassis, maak ze iewat conform, steek er uw testpiloten/piloten in opleiding in, een oude kamion in en ge zijt vertrokken. Als het nog te veel kost kan je na 1 ronde binnenkomen met hydrolische problemen, elektro problemen... ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
http://f1.racing-live.com/en/index.h...22131809.shtml
Stoddart is in zijn pen gekropen. Volgens hem is het héél duidelijk wie de grote schuldige is
|
|||
|
|||
Quote:
Als een alternatief kampioenschap volk genoeg trekt zullen er wel circuits volgen ook. Of zijn er hier nog problemen waar ik geen weet van heb in die concorde agreements? PS. Het zou mooi zijn om te checken of Stoddarts' commentaren kloppen. Is DC nog steeds voorzitter van de drivers association? Zou graag zijn reactie horen, DC is niet altijd gezien als een van de beste rijders, maar is altijd wel een correcte mens...
Favoriete F1 races: Japan 94 & 95 - Canada 95 - Monza 96 - Spa 2000 Last edited by AlesiRed27; 22-06-2005 at 18:17. |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Alle teams hebben zich tot 2008 verbonden aan de F1en ze kunnen daar niet zomaar uitstappen
|
|||
|
|||
Quote:
Ik denk dat de circuits op zich vrij snel "veilig" kunnen zijn, maar de zaken "er rond" niet... parkings, mogelijkheden evacuatie, etc. Anyway, ik denk wel dat er geld kan gevonden worden voor een alternatief kampioenschap. Vraag is dan natuurlijk wel wat er gaat gebeuren met circuits zoals Spa. Zover ik weet is dat stevig in Ecclestone handen? (Klopt dit?)
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
ik dacht dat Schumi dat was? da was toch wat die interviewer zei na de GP...
|
||||
|
||||
Quote:
http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=88813
|
||||
|
||||
Quote:
Stoddart schrijft in zijn persartikel: Quote:
Quote:
Man, man, man, wat ben ik kwaad nu op die verrekte Mosley en Todt... ![]() Ik zeg het hier al meer dan een jaar. GPWC!!! En ook Stoddart geeft duidelijk aan dat het al meer dan een jaar aan de gang is. Oh crap, wie had dat ooit kunnen denken. Ze hebben de DTM (90'er jaren) eerst gekillt, dan de Sportscars, goed bezig de WRC om te brengen en Mosley is begonnen aan het slachten van de F1. Sad, very sad... ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Had het nu gewoon geregent dit weekend in de US, dan zouden we nu helemaal geen pagina's lange topics. Het kan toch allemaal vreemd lopen. Trouwens, zo een ramp was het eigenlijk nu ook weer niet achteraf bekeken. Dit was een éénmalig iets, dat niemand kon voorkomen. Ok, het deed de f1 geen goed, en zeker in de US niet.
![]() Last edited by sledge; 22-06-2005 at 21:24. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|