![]() |
|
|
|||
|
|||
Ik moet dan ook elke dag met hem samenwerken hé
![]() See you @ depaddockkarting in Herselt. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Maar wat belet Driesco eigenlijk hier terug te komen als hij het jammer vindt hoe alles verlopen is ? Ik ben hier een tijd geleden ook gaan lopen (maar zonder daar ruchtbaarheid aan te geven), maar heb uiteindelijk m'n trots maar ingeslikt en post af en toe terug iets (als ik vind dat ik iets zinnigs kan melden ; posten om te posten doe ik niet). Ik voel me daar niet slechter bij.
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Op 27-jun-2005 postte ik dit:
Quote:
Dit gaat al lang niet meer over Dries De Smet zijn column. Er onstaat zelfs verwarring over wie wie is. Waar zijn we toch in godsnaam mee bezig.... ![]() Daarom gaat er een slotje op. Het mekaar bekladden heeft lang genoeg geduurd en MOET vanaf nu gedaan zijn. Vetes en andere kinderachtige praktijken horen elders thuis en niet op DePaddock. Wie er zich vanaf nu hier niet aan kan houden, gaat er gewoon vanaf - zonder verwittiging en zonder pardon. Het heeft lang genoeg geduurd. 'k heb altijd geprobeerd om ergens een middenweg te bewandelen - wat als nieuwkomende buitenstaander niet altijd makkelijk is - maar erover is erover. En wie er een probleem mee heeft, moet de FAQ maar eens uitpluizen. Alstublieft zeg!! |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|