![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Heb idd die Rode Kruis post over het hoofd gezien aan de Mini paddock, foutje van mij
|
||||
|
||||
Ik heb al deze posts grondig gelezen en er zitten heel wat belanrijke waarheden in, die op een positieve manier het probleem trachten te benaderen. Hopelijk heeft de organisatie er iets aan.
Maar wat de organisatie in "vroegere tijden" betreft heb ik toch 1 belangrijke bedenking die iedereen hier schijnt te vergeten : destijds (DTM e.a. - 100.000 en meer toeschouwers) was de paddock afgesloten voor het grote publiek, en kon je er alleen in met een speciaal pasje. Dat lost al een groot gedeelte van het probleem op natuurlijk. |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Hierbij is het ook van belang dat Zolder zich meer dan ooit tervore geprofileerd heeft, of wil profileren als 'een familiegebeuren', Ze willen duidelijk maken dat autosport een echte familieuitstap kan zijn als volwaardig alternatief voor Bokrijk. Dat siert hen, maar ze slagen geen acht voor de problemen die dat voor teams / veiligheid kan meebrengen. Ik maakte me ook de bedenking of men in Zolder eigenlijk een idee heeft hoeveel gratis tickets men verspreid heeft. Ze zouden net als ander groot evenement misschien er moeten aan denken maar een beperkt aantal tickets te verspreiden, en met tickets bedoel ik genummerde kaarten en niet dat men gewoon ticket van t web kan afprinten. Maar dit is niet bevorderlijk voor de profilering als 'familiegebeuren' waar iedereen terecht kan.
Last edited by JPMontoya; 27-04-2004 at 09:38. |
|
||||
|
||||
Bij de world series dit weekend was er geen doorkomen aan, aan de mini-tent , met een takelwagen en die auto in het midden van de weg . En al de belcar teams moesten er door met naft en dergelijke wat als er iets gebeurde ???
![]() |
|
||||
|
||||
Vandaag gelezen in het HBVL.
1. Exibitionist op zolder valt vrouwen lastig tijdens de World Series enkele toeschouwers kunnen een kledingstuk ontfrutselen voordat hij in de bosjes verdwijnt ?? 2. Bezorgde ouders bellen vanop het circuit zondag avond (21.15hr) naar de 101 i.v.m. een "kinderlokker??" ![]() Wat gaan we nog allemaal krijgen .......
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() Maar ja, op 40.000 man zal er altijd wel een gek tussen zitten.........
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Eu trouwens nog zo een giller van formaat, het LN schrijft een zelfde artikel : Tijdens de ![]() ![]() hopelijk leest Bernie E. geen vlaamse kranten ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() ![]() nu ja, HLN is dan ook "de beste sportkrant van Belgie" he. zij zullen het wel weten, zeker ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
kan jullie verkondigen dat ik verschillende keren deftig in mijn gat gebeten was zondag.
1) ben fervent autosport lieefhebber en zak dienten gevolge ook zoveel mogelijk af naar zolder donderdag vrijdag zaterdag zondag touring belcar, helpt natuurlijk wel dat ik mee kan reizen met RTM Racing. Nu bleek dus nergens nog een klein plaatsje over te blijven waar je fotos kan nemen. 2)de marshals, en het spijt mij dat ik het moet zeggen over degene die daar in de 1ste linker stonden, deden even onozel als ze groot waren. Heel het stuk achter de 1ste linker was verboden terrein! WAAROM?????2 marshals op nen berg waar ge nog perfect fotos kon trekken! daar mocht men niet komen 3) de start gemist door de opstopping aan de mini-tent, nochtans een half uur voor het geven van de start aan de camion vertrokken en pas 10 tot 20 minuten na de start aangekomen in de 1ste linker waar het vergeven was van het volk 4) toen ik vertrok op het circuit heb ik op de grond op parking D nog verschillende inkomkaarten zien liggen met het onderste deel nog aan! is dit geen indicatie van teveel en wel deftig teveel met vrijkaarten te smijten 5)dit is niet zoals sommige noemen aandacht voor autosport!!!!!! er was daar meer dikkenekkendoenerij omdat ze een kaartje gekregen hadden dan dat ze iats van het gebeuren afwisten of af wilde weten. aandacht voor autosport krijg je via nieuws over onze toprijders in de verschillende grote klassen zoals Bas Leinders in f1 of Marc Goossens in le mans of fia gt en bert longin ook in fia gt of de belgen in de f3000, daar moet iets mee gebeuren niet een hoop volk dat geen besef heeft van iets dat ze zien op een circuit verzamelen maar berichtgeving dat is aandacht en dat gebeurt hier niet. |
|
||||
|
||||
Quote:
3) ik stond ook in die file, maar ik heb dan net na de start besloten om mij ergens anders te gaan staan. ook al omdat ik vreesde dat de tribune zowiezo vol zou zitten... ik ben gaan staan aan de remzone voor de villeneuve, ik had daar een goe zicht op de baan, en het was er rustig. ik heb daar nog geen 5 minuten over gedaan, om tot daar te geraken. en voor mij was het nog maar de 2de keer dat ik in zolder kwam, ik kende de plekjes rond het circuit nog niet (de eerste keer zat ik voornamelijk in de pits, dus ja...).
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Als je kritiek hebt, zou je die dan s.v.p. wil uiten aan het juiste adres ![]() Mijn collega's en ik zijn maar uitvoerende organen, wij bepalen niet of iets verboden terrein is. Dat is het circuit, organisator en/of koersdirektie die zoiets bepaald. Als je het stuk achter de tribune van het rechte stuk bedoeld? Volgens mij staan daar geen permanente hekken meer...........alleen simpele makkelijk te verwijderen bouwhekken. Met dank aan de motorcross ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|