![]() |
|
|
|||
|
|||
Heeft Leinders ook niet op 2 wagens gezeten in Dubai?
|
||||
|
||||
Is wel een ander reglement, Kris
![]() |
|
|||
|
|||
Ja die moeite heb ik mij niet gedaan om die 2 reglementen naast elkaar te leggen
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Based near Brussels, Guess Racing Europe proved a 30-years experience in Motorsports on both GT and LM-Cars.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Mettet
Quote:
|
|
||||
|
||||
http://sport.turbomagazine.be/news_N...ste_kans_.html
"Aan de supporters en autosportliefhebbers. Ontloop jullie verantwoordelijkheid niet en draag ook bij tot het succes." Naar mijn bescheiden mening als autosportfanaat (geld om zelf te rijden heb ik namelijk niet) ligt de verantwoordelijkheid niet bij de supporters. De Belgische racefan moet het al jaren stellen met relatief magere kampioenschappen die door (communautair) getouwtrek uiteindelijk de dieperik zijn ingegaan. Terwijl in de buurlanden verschillende nationale kampioenschappen floreren (DSC, BTCC, DTM, ADAC GT, VLN, FFSA GT, British GT,...) blijven de Belgische liefhebbers op hun honger zitten. Dat er nu enkele partijen zoals SOT opstaan om van de 24 Uren van Zolder weer een topevenement te maken is heel nobel, maar als het afgeleverde 'product' mager is blijven de (betalende) fans weg. En geef ze eens ongelijk.. Last edited by Pegasus; 30-08-2012 at 09:45. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Volledig mee eens. Het moet nu juist lukken dat ik het weekend van de 24H Zolder moet werken maar anders was ik toch niet van plan om er naartoe te gaan... Last edited by NetForce84; 30-08-2012 at 10:32. |
|
|||
|
|||
WRT dreigt met forfait
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
WRT mag met zo'n mentaliteit thuisblijven! Heeft het fabrieksteam schrik in de poten voor de locals en proto's? Die ene wagen meer of minder maakt het verschil ook niet meer op +\- 25 deelnemers.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
bwaah hoe meer wagens hoe beter! Kvind het alleen spijtig dat het allemaal zo'n toppers zijn waardoor de 'mindere' wagens ontbreken op het schouwspel.. Een paar clio's en BMW's zouden het startveld zeker vergroten en het showgehalte verhogen...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Vanaf dit tijdstip gezien zal de 2012 versie niet veel meer brengen dan de voorgaande jaren. Wellicht kan in 2013 de 24u opgenomen worden in het SC kampioenschap EN in een "belcar" kampioenschap. Dan haal je uit 2 vijvers wagens binnen. Als men dan de punten voor ieder kampioenschap apart verdeeld geeft dit daarin geen problemen. De SC kalender is met 9(!) weekenden erg lang, als deze terug gebracht wordt naar 5 weekenden EN de 24u heb je mooie kalender. |
|
||||
|
||||
Bij deze waarschuw ik iedereen die van plan was om naar de camping te gaan. De camping ligt dit jaar buiten het circuit. Die van supersonic krijgen de camping binnen het circuit. Volgens mij zijn ze het noorden kwijt in zolder. De mensen die voor de 24hr komen zetten ze buiten het circuit ,op loop afstand. Goed bezig om de fans terug te lokken. Dat niet alleen de prijs voor de camping bedraagt 25 . Maar die supersonic moeten maar 10 betalen. Welke debiel heeft dat geregeld, zolder zet de mensen die de laatste moeilijke jaren hun gesteund hebben zomaar in de kou.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
Special Open Trophy Bezoek onze website voor meer info betreffende het kampioenschap www.specialopentrophy.com | info@specialopentrophy.com Last edited by BSOT; 03-09-2012 at 17:26. |
|
||||
|
||||
Nu moet ik wel zeggen dat we die info wel niet gehad hebben. Maar toch hou ik mijn twijfels. De camping in het circuit was zeer gemakkelijk. Zo kon je rond gaan en als dorst of honger had even terug gaan, en terwijl kon je langst het circuit terug. Nu moet je een stuk terug wandelen, zonder je iets ziet van het circuit. En daar kom ik toch in eerste plaats voor. Qua overlast was het enige de bass test smorgens vroeg voor mij dan(kwestie geluid dan toch). En tot hoe laat rijdt dat busje rond en hoeveel busjes , want als je met zijn alle staat te wachten kan het lang duren voor je ergens bent. Kwestie het geld blijf ik bij mijn punt. Ik ga nu al +- 15jaar naar de camping meestal vanaf woensdag of donderdag. Dus dat betekent dat ik 75 tot 100 kwijt ben. En meestal neem ik nog een hoop mensen mee, dus hebben we een dubbele plaats nodig. Ik koop altijd mijn tickets volle pot. De enigste keer dat ik korting heb gekregen was met de broodzakken van bongue.
Want hier hier volg ik jouw volledig in, betaal gewoon de volle pot en help het circuit. Dus waarom mag ik niks zeggen dat ik het onfair vindt dat die van sc maar 10 moeten betalen voor de zelfde accommodatie dan ons. Ze zitten zelfs beter, geen busje nemen geen stuk wandelen zonder iets te zien, Je begrijpt wat ik bedoel.Terwijl de hoofdact toch de 24hr moet zijn niet? Ik wil hier geen ruzie over want ik heb enorm veel respect voor sot. Ze laten duidelijk zien dat het goed in elkaar zit en dat ze samen een sprong willen maken. En dit is waar het gt gebeuren in belgie de mist in ga. Beetje begrijpelijk naar wat er allemaal gebeurt is maar toch. Ik zal er zowie zo zijn vanaf vrijdag. Maar ik heb mijn twijfels over de camping. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|