![]() |
|
|
||||
|
||||
Als ik de tekst goed lees dan is m.i. alles bereikbaar tussen busstop en Les Combes. Het is mij een raadsel waarom je als toeschouwer niet zou mogen kijken in Blanchimont of Rivage.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Ze zullen niet willen dat toeschouwers aan de binnenkant van het circuit kunnen geraken misschien om zo de F1-goden lastig te vallen in de nog niet volledig afgewerkte paddock
![]() |
|
||||
|
||||
de paddock ligt mijns insziens ook tussen de busstop en les combes.
|
|||
|
|||
Ze willen gewoon niet dat ik daar gaten in hunne nieuwen draad knip om makkelijker fotookes te kunnen nemen.
![]() |
|
||||
|
||||
zo nieuw zijn die draden niet ze
ze willen misschien niet dat de mensen ontdekken dat er tussen de busstop en blanchimont ergens een poort in het hek open staat?
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Ga gewoon allemaal morgen i.p.v. volgende week. Gratis, veel plezanter, én spectaculairder.
|
|
||||
|
||||
En wat is er morgen dan te doen?
|
||||
|
||||
Ge moet daar ook geen gaten in knippen.
|
||||
|
||||
25u VW Funcup
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ga nie nog eens het heel circuit afwandelen, dus dat gedeelte is meer dan genoeg voor 1 dag Formule 1. ![]() |
|
||||
|
||||
Is er al geweten welke teams afzakken naar Spa? Want volgens het testschema op F1-Club.be zijn het 10/11/12 juli ook F1 testsessies op Barcelona
![]() |
|
||||
|
||||
Die zijn dus verander in testsessies in Spa zoals in deze thread staat
|
||||
|
||||
Quote:
Deze truck kwam ik tegen in Francorchamps, terwijl ik net uit Francorchamps vertrok. Misschien dat de bezoekers van de 25 VW Fun Cup nog meer trucks zien aankomen op Spa-Francorchamps. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|