![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
straf ge moest bij e FIA gaan werken, die kenden toen hun eigen kalender nog niet ![]()
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Gaat Konrad Motorsport dit jaar nu 1 of 2 Saleens inschrijven in FIA GT??
en is eral iets bekend ivm de piloten ervan?? IN sebring hadden ze in ieder geval wel een mooie bezetting waaronder jp belloc en tom weickhard. haal hen van de alms maar terug naar fia gt zou ik zeggen ![]() En GNM rijden die nog met de Saleens??? of Ram racing van vorig jaar?? nix meer van gehoord? Thomas. |
|
||||
|
||||
Quote:
GNM = stilte RAM Racing = te koop, die zien we niet meer terug. |
|
||||
|
||||
Succesvolle shakedown voor Saleen S7-R van Balfe Motorsport
http://www.racingworld.be/nieuws/3230/ De Saleen in kleuren van Balfe Motorsport zien er mij niet zo verassend maar wel heel mooi uit |
|
||||
|
||||
Dat RAM Racing te koop staat is geen verrassing.
Vorig jaar konden ze zelfs niet mee met de GT2's van Gruppe M. |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Ik dacht eigenlijk dat GNM een team was met voldoende financiele middelen.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
En hoe zit het met Lister?? Gaan we de Storm nog zien rijden in FIA GT?
Ik betwijfel het want zo goed kon hij niet meer volgen, moest de Porshes ook al voorlaten vorig seizoen... Of zullen we hem nog alleen in het FFSA GT zien rijden? |
|
||||
|
||||
Belgium’s largest public service broadcaster, Kanaal 2, will include FIA GT highlights as part of their Motorsport magazine, "Pitstop", broadcast each Saturday at 1500 CET.
www.fiagt.com
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
vanop de FIA-GT site:
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Fijn dat dat toch nog op TV komt hier in België.
@ Marcel, ik weet niet of ge het zelf al gemerkt hebt maar als je achter jouw post CET zet heb je zo goed als dezelfde post dan JPM 2 posts hierboven ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|