![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Wat begon over een column eindigt in een partijtje elkaar onder de gordel trappen... Ik weet niet wat er hier allemaal veranderd is maar de sfeer van de goeie jaren komt duidelijk niet meer terug, iedereen heeft inderdaad recht op een eigen mening maar dat was enkele jaren geleden ook zo en toen kon men blijkbaar op een volwassen manier discussiëren met elkaar. Ik denk dat ik enkele jaren geleden bij één van de eerste paddock meetings was in St Niklaas, ik heb me dus nooit weggestoken achter een nickname (eentje die mij ondertussen al goed tegensteekt ![]() ![]() Eén ding valt wel op, om terug te komen op die eerste meeting, veel van de mensen die daar waren reageren niet op deze topic... De paddock was voor mij jaren het beste autosportforum dat er was, maar sinds meer dan een jaar is dat gevoel volledig weg bij mij, ik kom hier nog geregeld eens lezen, maar posten beperk ik tot het minimum, je moet ofwel een grote kenner zijn ofwel iemand met een grote mond, ik ben "maar" een autosportliefhebber... Dit is compleet off topic, maar ik wist anders niet waar dit te posten. |
|
||||
|
||||
Het wordt er voor de gewone lezer/bezoeker allemaal niet duidelijker op wie in welk kamp zit, wie eigenlijk wie is en welke de achterliggende redenen zijn om elkaar zo in de haren te vliegen.
Warrige toestanden die niemand goed doen, maar af en toe wel een meewarige lach opwekken. Sommigen nemen zichzelf èn de autosport wat al te serieus.
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Inderdaad, zoals Flugel ook al aanhaalde. Waar zijn de "Die Hards"? De mannen die het hier allemaal in gang gestoken hebben en die Depaddock in zijn eerste jaren naar een ongekende hoogte brachten. Sennaken, Werner, Oneliner, Gikke, allemaal mensen die zelden of nooit nog iets posten en die zich van alles discussies afzijdig houden terwijl vroeger alles bespreekbaar en bediscutieerbaar was. Nu gaat iedereen er maar met de grove borstel door, worden de poten van onder de stoelen gezaagd alsof het een hobby is van sommigen. Mijn grote vraag, waarom? Er zijn inderdaad 2 groepen, de nieuwe en de oude generatie. De opstarters en diegene die denken.... Geef mij maar de oude garde, die behandelden tenminste iedereen op gelijke voet. Het vertrek en de komst van sommigen heeft Depaddock helemaal geen goed gedaan, en ik volg Flugel compleet. We moeten ons misschien eens de vraag stellen waarom die mensen uit Depaddock zijn gestapt. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
'k Ben mij hier weer met iets aan 't moeien waar ik beter niet tussen kom, maar Werner is nog altijd voorzitter van de vzw en dat wijst er toch ook ergens op dat hij nog steeds achter dit project (het forum) staat. Dat (het vertrouwen dat ik in hem stel) was voor mij trouwens een van de hoofdredenen om mijn lidmaatschap te vernieuwen.
Over welke Dries gaat het hier eigenlijk : driesco of Mistery ?
![]() Last edited by Mario; 06-07-2005 at 15:31. |
|
|||
|
|||
Ja ik weet het, het is niet simpel, maar deze keer is het over Driesco.
Ik weet 100% dat hij Depaddock elke dag leest en dat hij de gang van zaken betreurt. In Brands Hatch heeft hij toegegeven te impulsief te hebben gehandeld inzake zijn afscheid hier. Het verhaal dat hij vertelde ivm zijn afscheid was me niet zo duidelijk en niemand weet er het fijne van maar blijkbaar willen beide partijen het zo houden. De ene te commercieel, de andere niet commercieel genoeg, de oplossing zal daar wel ergens tussen liggen denk ik. |
|
||||
|
||||
Quote:
De paddock kartings vroeger waren een groot succes, in een heel toffe sfeer, dit zijn de gelegenheden om iedereen te ontmoeten, en geloof mij, heel wat mensen zijn totaal anders in " 't echt" dan hier... Daarom dat het leuk is dat men opnieuw moeite doet om dit in ere te herstellen. |
|
||||
|
||||
Ah, ok, voor hem kan ik persoonlijk nog respect opbrengen, zonder hem zelfs maar van ver te kennen (gewoon van zien).
Zoals al geschreven, ik ken het fijne niet van heel deze toestand (en het zijn mijn zaken niet), maar afwijkende meningen zijn zeker belangrijk en helpen om discussies te blijven voeren en sommige zaken vanuit een andere invalshoek te bekijken, wat nooit kwaad kan. Zolang dat kan gebeuren zonder de tegenpartij belachelijk te willen maken of in een slecht daglicht te stellen, zie ik er niets verkeerd mee. Iets hoger heeft hij zelfs ridderlijk zijn fout toegegeven t.o.v. van JPMontoya, iets wat ik niet iedereen hier zie doen.
|
||||
|
||||
Quote:
Mario, ik vrees dat je de Driezen toch weer door mekaar aan 't halen bent ![]() Als ik goed bij de les gebleven ben is Dries "Mistery" de man van racingworld.be die tot inkeer is gekomen wat betreft JPMontoya, anderszijds is er Dries "Driesco" die via BRI de autosport wenst te promoten. Gelukkig is er maar één Supermario |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Kan natuurlijk zijn dat de threads waarin ik veel post jou niet interesseren waarvoor alle respect, maar hier komen vertellen dat ik niet meer te zien of te horen ben vind ik wel kras! En ten bewijze dat ik echt nog wel veel threads lees : de reply die je nu aan het lezen bent. En neem me niet kwalijk dat ik je maat van schoenen niet vraag, maar er is in de geschiedenis van De Paddock nog maar 1 persoon geweest die mij "Sennaken" genoemd heeft, en dat is Driesco. Ik weet niet of je het zelf bent ofwel al zijn uitdrukkingen overgenomen hebt, maakt voor de rest ook niet uit want iedereen is hier vrij om te gaan en terug te komen wanneer hij wil (op voorwaarde dat het bestuur zélf geen ban uitgesproken heeft wat hier niet het geval was), maar in elk geval lijkt je schrijfstijl toch wel verdacht veel op die van Driesco. Nogmaals : dit is op zich absoluut geen probleem. Ik zeg gewoon wat ik denk. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|