![]() |
|
|
||||
|
||||
Dat kan, als je slechts ruw afwerkt, of een tweede laagje zet bovenop de gepolijste. Hoe ruwer de borstel is waar je mee afwerkt (en hoe korter de nabehandeling), hoe ruwer het effect.
Uiteraard is de kleur dan meer uitgesproken, en het metaalachtige effect iets minder. Maar het kan.
Groetjes, Domi. Last edited by Dominique; 29-02-2016 at 16:42. |
|
||||
|
||||
Nog een update.
Ik heb de klemmen op de uitlaat aangebracht. De kit voorziet in deze onderdelen, maar ze waren een beetje te dik naar mijn zin. Logisch, ze zijn van nature klein, en het moet natuurlijk nog gietbaar en handelbaar blijven in resin. Ik heb ze vervangen door aluminium stukjes, en de bout, pasring en schroef uit de kit gebruikt. Nu nog in kleur zetten en weatheren net zoals de rest van de uitlaat. Ik heb ook de model-"stand" afgewerkt. Eigenlijk zijn dat 4 rechte steunen die in de basis van de vitrine zijn vastgezet. De basis werd ingestreken met verdunde witte lijm en dan bestrooid met fijn zand. Meer moet dat niet zijn.
Groetjes, Domi. Last edited by Dominique; 02-03-2016 at 00:03. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Hebt er iemand een vod
![]() ![]()
|
||||
|
||||
En hij is afgewerkt. Veel moest niet meer gebeuren: het schilderen en verweren van de klemmen op de uitlaten en het aanbrengen van de aandrijfriem. Verder is links en rechts nog wat verwering bijgewerkt, maar niets ingrijpends of opvallend, enkel details. Buiten misschien het down-tonen van de scherpe oranje kleur van de ontstekingskabels.
Op aanbrengen van een Nederlander dan nog, die vond dat dat oranje toch wat teveel van het goede was ... Er zijn geen zekerheden meer ![]() Een teaser: De rest vind je in deze galerij. De kitreview zit hier.
Groetjes, Domi. Last edited by Dominique; 07-03-2016 at 11:35. |
|
||||
|
||||
Quote:
"De wereld is om zeep, er gebeuren rare dingen rondom mij, .... " Apropos, heb je hem al laten proefdraaien ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|