![]() |
|
|
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Deze motor is op schaal 1/12
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 29-10-2012 at 23:28. |
|
||||
|
||||
Hierbij ga ik stillekesaan afronden met de laatste prentjes;
Nu, weeral die foto met die koeien. Om een lang verhaal kort te maken, om in Antwerpen te geraken, waren er onderweg wegenwerken, waardoor we moesten om rijden. Op zeker ogenblik sloeg de tsjechische gps van onze koploper op hol, waardoor we een toeristisch ritje door de hollandse velden hebben gemaakt. Zaterdag hebben we zeker zoveel koeien gezien als de rest van het jaar in vlaanderen. Ik begin zo wat de indruk te krijgen dat die beesten bij ons aan het uitsterven zijn. Al bij al zijn we iets later dan gepland in Minderhout aangekomen. En na een smakelijke maaltijd met nog enkele straffe verhalen en moppen als dessert, was het tijd om afscheid te nemen en huiswaarts te keren. Prachtige dag geweest. ![]() O ja, ook de nederlandse politie zit blijkbaar krap bij kas, ze stonden naar hartelust parkeerbonnen uit te schrijven op de parking in Nieuwegein. Het werd zelfs afgeroepen in de zaal, maar dat was voor velen al te laat. En het weekend, dat een beetje in mineur was begonnen voor mij, is dan toch mooi ge-eindigd. De ongelukkige Calsonic-Skyline is ondertussen hersteld geraakt. Bij deze wil ik iedereen bedanken om er een gezellige boel van te maken. Als er nog iemand iets wil toevoegen aan dit verslag, het zij foto's of verhalen, doe gerust. Het volledige foto-album (+/-200foto's) zal binnenkort ook op mijn facebook te zien zijn. ![]() Wat mij betreft, tot de volgende beurs. ![]()
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 29-10-2012 at 23:47. |
|
|||
|
|||
K'lees hier ergens in het verslag dat er een verkoper was die de Mazda 787B bij had waarschijnlijk de Renown uitvoering .. en hij vroeg 75 euro... Idd veel heel veel geld voor een plastic kit. Iemand die mee was met de Domino's had me via gsm ingelicht. Maar op ebay bieden ze de zotste prijzen hiervoor. Ben al ruime tijd op zoek maar dat geef ik er zeker niet voor.
Btw leuke fotos. |
|
||||
|
||||
Mooi verslag,Nismo
Ziet er niet slecht uit, toch eens overwegen om volgende keer mee te gaan. ( En een Tv meenemen, zeker goed gevonden) |
|
||||
|
||||
Leuk verslag ! Heel erg spijtig dak er niet bij was. Volgend jaar wel weer natuurlijk...
|
||||
|
||||
Bedankt voor het compliment en de mooie foto's. Het was leuk om jullie op de stand te spreken. De 917 van Tim bekeken en de waanzinnig natuurgetrouwe Citroën. Overigens ziet jullie stand er altijd zeer verzorgd uit met schitterende modellen. Ik vond de TV met autosport video's geslaagd. Heb verder een leuke beurs gehad, zoals elk jaar, en heb met mijn 917 Martini het zilver gehaald. De McLaren had goud. Ook zilver had de Tyrrell P34, die ik overigens ook erg mooi vond. Ik heb deze keer maar één bouwdoos gekocht, een Porsche 911 uit 1985. Voor de rest heb ik vooral wat materialen gekocht.
Eric |
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Prachtig verslag
|
|
||||
|
||||
Nou Lesley,
Nog van Harte Proficiat dan hè. ![]() Sorry, maar ik wist niet dat zaterdag je verjaardag was. En weer een leuk verslag Johny, bedankt manneke. ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Groeten, Lesley |
|
||||
|
||||
Leuk verslag van een nog leukere dag. Jammer dat ik er niet bij kon zijn, maar in Turkije was het ook niet slecht natuurlijk...
|
|
|||
|
|||
wederom een zeer leuke dag gehad.
En volgend jaar neem ik mijn bookes mee want die Mcdonalds is echt ni te vreten ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|